Ja.. het leven is gewoon fucking oneerlijk. Klote ziekte.. waarom gaan de goede mensen altijd eerder?
Lieverd, als ik daar een antwoord op had dan had ik het gegeven. Wat een verdriet. Nu valt alles op zijn plek voor mij.
Thnx, als dat nu het enige was wat nu speelde, dan kon ik mezelf nog “gelukkig” prijzen.. maar nope.. nu al een klote jaar..
Nee, mijn ouders weten het dus niet, omdat ik dan echt bang ben dat ze ziek wordt van verdriet. Stress is niet goed als je een hoge kans op beroerte hebt en het zou haar een hoop verdriet en stress opleveren. Ze zou het geen moment kunnen “parkeren” en dus nog minder vaak de mooie dingen van het leven kunnen zien. Ik maak uit jouw bericht op dat jij je moeder al hebt verloren heel verdrietig ♥️
@Wondertje2020 wat afschuwelijk dat je verder moet zonder je moeder Je hebt ook veel op je bordje, teveel. Knuffel.
Jeetje was een ups en downs hier. @Romytje spannend zeg! Ik heb enorm zitten duimen en zal het blijven doen. @ de rest. Wat moeilijk lijkt me dat. Ik zit vrij regelmatig toch even een traantje weg te pinken bij mijn moeder als ik mezelf even zielig vind en dan helpt het enorm dat ze er zo onvoorwaardelijk voor mij is. mijn progesteron was te hoog nu 1-2 maanden Lucrin + prednison. Heeft iemand van jullie langduriger Lucrin gebruikt ? (Niet vlak voor IVF). Zie er tegenop en baal dat we niet door mogen met een terugplaatsing (heel logisch hoor, maar echt super stom).
@Saar1988 ik hoop zo voor je dat je je moeder snel met goed nieuws kan opbeuren. Het lijkt me heel moeilijk om niet met je familie te kunnen delen maar ik snap het volledig vanuit jou en het verleden. Knuffel!
Meen je! O jasses daar mag je best even flink verdrietig om zijn @Wondertje2020 zit nu meerdere maanden aan de lucrin
@Knut10 succes met Lucrin, ik vind het maar rot spul. En heel apart om in de overgang gebracht te worden voor 3+ maanden terwijl je niks liever wil dan zwanger raken. Ik weet niet of t door de Lucrin komt maar ik ben sindsdien wel enorm afgevallen.
Bedankt voor je reactie. Wat is er rot aan precies? Vind het inderdaad een raar idee dat ik de komende maanden zonder mijn (hele kleine beetje rest van) oestrogenen door moet. Merk nu al 3 weken na de punctie en zonder mijn oestrogenen suppletie dat ik veel zweet in de nacht. Ben best bang dat het nog veel erger wordt.
Ja ik ben veel aan het zweten in de nacht, stemmingswisselingen (prikkelbaar) koppijn en opvliegers. Heb constant een rood hoofd en ik ben veel afgevallen omdat ik geen trek heb. In de eerste weken had ik er het meeste last van.. het wordt wel iets minder na verloop van tijd. Hoop voor jou dat het meevalt, want het verschilt per vrouw.
Hoi lieverds, ik had even een beetje pauze (we hadden een weekje vrij) dus heb net heeeel veel pagina’s doorgelezen, Leef met iedereen zo mee! @Saar1988 wat enorm verdrietig de situatie met je moeder, ik snap goed dat je haar niet wilt belasten, wel enorm zwaar voor jou! ❤️ @Wondertje2020 ❤️ Voor jou, voor al die zware dingen die dit jaar nu al zo moeilijk maken! En hopelijk snel van die akelige lucrin af en op naar een top terugplaatsing!! @Asil jouw ouders zijn zo leuk, jij ook, dus dan weten we waar dat vandaan komt! @Romytje oehhh wat een mooie oploop!!! Op naar die echo op 19 april, wat spannend!! @Chrystal86 oehhh nog een weekje!! En wat lief van je! Daar gaat hier vast iemand heel blij mee zijn!! @GroeneBomen hopelijk heeft jullie spetterende avond ook een spetterend resultaat @Knut10 hopelijk niet te veel bijwerkingen van de lucrin! Ik heb zoladex gehad en dat was denk ik vergelijkbaar, enorm ruk! Maar als het werkt dan is het het waard! @DangerBlonde jij gaat ook al opschieten hè! Wat bijzonder blijft het toch!! @Wabisabi spannend maandag de echo! Op naar een mooi beeld! Hier weinig nieuws, wanneer mijn menstruatie start weet ik zeker wanneer de schuim/gel echo plaats zal vinden en verder eerst een verre vakantie voor we ons laatste traject zullen starten dus alles een beetje op een laag pitje hier, wat best fijn is in mijn hoofd