Ik hoop dat je gewoon die mazzelaar bent die met amper symptomen gewoon fluitend door een goede zwangerschap rolt. Spannende tijd zo, sterkte met aftellen
@Romytje ik kan me heel goed voorstellen hoe spannend dit voor je moet zijn! “Eerst zien dan geloven-momentje” en dan duren die weken heeeel lang! Ik duim voor jullie! liefs♥️
@Asil ik weet dat je niks deelt over je eigen situatie op dit moment, maar ik wil toch even laten weten dat ik onwijs voor je duim en veel aan je denk!! ❤️❤️
@DangerBlonde thanks voor de info, ik hoop dat ik net zo flitsend door die gonal f rol. En iedereen thanks voor steun!!! ♡♡♡ Mennn wat voel ik mij slecht na stoppen van utro, 3 dagen migraine mede door weer ook, down, zo moe, gewoon bleeegh. Ik kijk uit naar menstruatie dan knap ik weer op en heb ik weer vertrouwen. Ik zit nu in de 'waarom doe ik mijzelf dit aan, ik stop ermee, ik raak nooit meer zwanger' bui. Zo leuk progesteron naar 0, genieten dit maakt je echt een leuker mens
Zo herkenbaar, dat gevoel ook als je hcg af neemt. Van de pregnyl of zwangerschap en mijn vriend noemt pregnyl of ovitrelle de "heksenprik" ik ben 0.0 te genieten dan.
Ja klopt, overgang begin al wat te merken als ovitrelle weg is. Maar goed dan houd de utro het humeur nog in stand haha. Nu niet meer. Middelvinger aan de wereld vandaag ik zal onze oudste wel even waarschuwen voor heks mama
Mweeep. Sinds de start van de Lucrin is mijn progesteron 4x zo hoog geworden ipv gedaald dus nog langer wachten totdat het ooit eens gaat zakken. Stom begin van het weekend.
De dame van het consultatiebureau zei tegen mij: zo leert hij omgaan met allerlei soorten mensen, ook de onredelijke Ah nee zeg! Wat vreemd ook. Schiet je niets mee op zo. En nu?
Bedankt voor de reacties! Het is fijn dat jullie de tegenvaller snappen. Ik voel me vooral teleurgesteld en nogal zweterig en duizelig van de Lucrin (dat oestrogeen is wel gezakt denk ik zo .. wat een zweet kun je opeens aanmaken zeg, vooral in de nacht , zweet normaal alleen tijdens sporten en presenteren ). En nu? Afwachten denk ik. Ik denk dat het door het “flare-up” effect komt wat je kan zien na start van een GNRH-agonist (zoals Lucrin) en dat het nu hopelijk wel uitdooft. Maar had eigenlijk verwacht dat ik over die flare-up/piek heen zou zijn nu. Tegenvaller. Ik geef mezelf komende week vrij van het ziekenhuis en ga geen bloedprikken denk ik (iets meer tijd om de waardes te laten zakken + scheelt me 2x1,5u reistijd wat ook wel fijn is een weekje).
Oh @Knut10 wat enorm balen!! Goed van jezelf dat je een weekje ziekenhuis vrij neemt! Dat kan zo veel ruimte geven in je hoofd!!
O op die manier, ja dan hoop ik dat je nu wel over het hoogtepunt heen bent. Dit was nou net niet de bedoeling. Even weekje rust, zon op je koppie is ook fijn. Gedoe zo hoor
@Betsies jouw uitgerekende datum van de miskraam nadert ook denk ik of is al geweest? denk je er veel aan?
Gewoon even een heel leuk verhaal: https://www.oudersvannu.nl/nieuws/sabine-zocht-een-spermadonor/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3wqZTBW2Tqew_H-16nL27kiLWk6u_hkwLxULh43O4fKNaZrydZn1UF8-Y#Echobox=1649948248
Wat lief dat je daaraan denkt! 13 mei en inderdaad denk ik er veel aan, best lastig dat deze datum nu komt…
13 mei, ook nog in de buurt van moederdag denk ik. He jakkes. Dat zijn wel moeilijke mijlpalen, uitgerekende datum zonder kind en zonder opnieuw zwanger te zijn sterkte.