Ja ik mis dat ook. De daad an sich niet, maar wel het gevoel dat het geeft en de herwaardering van elkaar als partners.
We blijven maar hopen he, gelukkig is er IVF want na tubectomie sowieso minder kans op natuurlijke zwangerschap. Bizar dat je tijdens een fertiliteitstraject nog onvruchtbaarder eruit komt door complicaties dan ervoor. What are the odds… maar ja in 2022 gaan we er weer voor..
@DangerBlonde dat is een mooie oploop gefeliciteerd wat spannend. Bij mij is deze zwangerschap ook heel anders dan bij mijn dochter helemaal aan het begin dus dat maakt vergelijken ook bijna onmogelijk. @Noukie88 wat een verrassing hopelijk gaan de testen mooi oplopen. In ieder geval al weer een stapje verder.
Ironischer kan haast niet... Verbaast mij wel dat mijn rechtereierstok net zo levendig is als de linker waar nooit iets mee gebeurd is. Maar doet wel zeer die eigroei door t littekenweefsel daar grr
Heb hard gehuild, voor het eerst sinds februari 2015 een positieve ovulatietest! Knalei gaat hopelijk springen
Hahahaha man is al ingelicht dat hij vanavond ff niet aan de keuken mag zitten maar aan zijn vrouw alleen
Ach lieverd wat fijn!!! Je lichaam werkt en nu weer je zelfvertrouwen terug. Ik volg je op volgende week ..
Had gisteren en daarstraks toch een druppeltje bloed in m’n afscheiding zitten… nu raak ik alweer in paniek Kan dat per zwangerschap verschillen? Had ik bij m’n dochter helemaal niet. De testen lopen nog wel op maar ik heb er nog helemaal geen vertrouwen in.. Iemand van jullie ooit een lisexcisie gehad na een minder goede pap uitslag van het uitstrijkje? Die heb ik in 2019 ook gehad. Kan het dat je bmm dan gevoeliger is? Of adertjes meer aan de oppervlakte liggen? *panic mode
Don't panic! Ik heb dat ook gehad inderdaad na een minder goede pap uitslag, ik geloof in 2017. Ik geloof niet dat dat er iets mee te maken heeft, ze nemen dan toch enkel wat weefsel af? Lijkt me niet dat het iets structureel kan veranderen. Ik heb ook een druppel bloed gehad! Maar daar is het bij gebleven. Dus so far so good! Heb je foto van je testen?
Ze namen met een colposcopie wat weefsel af en daarna hebben ze met de lis wat extra weggehaald. Het was niet veel zeiden ze maar toch wat stukjes van je bmm die dan weg zijn… Ik hoop dat het idd bij een druppel blijft.. krijg nu ook menstruatie krampjes maar niet zo erg als ik normaal met m’n endo heb, dit stelt niet veel voor. Maar zit nu 1 dag voor m’n nod en ik heb echt panic mode nu het zou ons toch eens een keer wel gegund moeten zijn… testen foto heb ik uiteraard let btw niet op de oerlelijke vensterbank
Ik snap je paniek zo goed. Denk iedereen hier wel! Ik had het gisteren nog: " schaaaaaaaat ik heb krampen in baarmoeder, het gaat vast mis". Er is helaas niks aan te doen we moeten er gewoon mee dealen.... en de tijd uitzitten. Fijne testfoto
Ik wou jou een privé bericht sturen maar ik mag dat volgens de site niet wil je je instellingen eens nakijken?
Oei.... ik ga even zoeken, geen idee namelijk! @DangerBlonde wil je het nog eens proberen? Ik heb gezegd dat alleen leden mij conversaties mogen sturen, geen idee of dat het is?
@DangerBlonde hoe hebben ze bij jou endometriose vastgesteld? Want ze willen bij mij een MRI of laparoscopie gaan doen en ik wil liever niet weer een laparoscopie en weer narcose… ik hoop dat je morgen een knaltest hebt! @Noukie88 hoe gaat het met jou?
@DangerBlonde misschien dat t bij jou sowieso daar gevoeliger is vanwege de endo etc. Dat je daardoor wat eerder bloed verliest
Dat zou natuurlijk kunnen.. heb ik wel aan gedacht. Het lijkt nu weer gestopt.. en werd net wakker om boven de pot te kunnen hangen so far so good zullen we maar zeggen… ik heb 2x onderzoek gehad door een endometriose arts. Op de echo kon hij niks zien, maar het onderzoek deed me wel wat pijn. Op grond van al m’n klachten elke maand vond hij de kans 95% aannemelijk dat het er was. Met name op m’n buikvlies. Ik denk zelf ook bij m’n linker eierstok /eileider, en bij een zenuw die naar m’n benen loopt. Hele opvallende aparte pijn die ik voorheen niet had. Maar ik moest ook nog een laparoscopie, sta op de wachtlijst. Lange lange wachtlijst.
Ah bij mij konden ze wel duidelijk wat zien op de inwendige echo en ik heb nog steeds niet de officiële diagnose omdat er eerst onderzoek moet plaatsvinden. Waarschijnlijk ook operatie dan .. ik zie er mega tegenop.