Dit inderdaad. Ik was ook jaloers. En nog steeds. Ik denk dat het nooit verdwijnt, ook al ben ik nu zelf zwanger. Elke keer als iemand een zwangerschap aankondigt krijg ik weer een knoop in mijn maag. Als ik gezinnetjes zie met twee kindjes kan ik ook jaloers zijn. Het blijft, maar dat wil niet zeggen dat je zelf niet gelukkig bent of het de ander niet gunt!
Ach mop, ik snap het. Kan wel zeggen, naar wat ik meermaals hier heb gelezen, dat het erbij hoort maar de keerzijde kennen wij ook. Meid wat een lange dagen zo. Leef met je mee ♥
Echt heel heel mooi. Pijnlijk om te zien dat jullie wens nog niet vervuld is. Ik heb in 2020 nog in hetzelfde iui-topic als jullie gekletst.
Ja in ben vrijdag begonnen! Nu 4x Gonal f gespoten en 3x meriofert. Woensdag de eerste echo dus ik ben benieuwd hoe het daar binnen gaat
Kennen jullie het lied “zo mooi zo mooi” van Blof? Deze is geschreven na een stilgeboren kindje. Mijn collega verloor een baby bij 36 weken en daarna bij 41 weken zwangerschap (oorzaken onbekend, niets te vinden, en ja, ook wij stonden versteld van het feit dat zij de tweede keer -na alles wat ze had doorgemaakt- zo lang moest wachten). Echt het meest hartverscheurende wat ik ooit heb meegemaakt. Een volgroeid meisje in een mandje, met dit nummer op de achtergrond Luister er maar eens naar, echt een prachtig nummer.
De eerste 2 dagen toen ik alleen Synarel neusspray had had ik een beetje hoofdpijn en verder niets. Op dag 3 begon ik ook met spuiten en eerst kwamen er geen bijwerkingen bij maar inmiddels (dag 6) ben ik wel flink moe en ik heb soms een beetje maagzuur. Het valt wel mee dus maar het is niet zo dat ik niets voel.
Mijn achternichtje is met zuurstof gebrek, door navelstreng, geboren, na 52 uur hebben zij de "stekker" eruit getrokken. Dit heeft een enorme impact op onze familie gehad. Is al zeker 20 jaar geleden maar nu nog weet ik hoe het allemaal ging. Maar wat jij hierboven omschrijft is toch ook "onmenselijk".
Al jouw medicatie heb ik nooit gehad. Er is wel eens in de wandelgangen gevraagd of ik de neusspray wilde maar daarna hebben ze het er nooit meer over gehad. Spannend hoor de 1ste echo. Weet wel dat het beeld daarna nog allemaal kan veranderen dus pin je niet vast op die uitslag.
Misschien kun je nog eens vragen of je van medicatie kan veranderen? Die neusspray is wel chill hoor, 1x sprayen en klaar ben je beter dan nog een injectie. Ik weet idd dat de eerste echo nog niet veel zegt maar het zou wel fijn zijn als er überhaupt iets te zien is
Heb je een uitgangsecho gehad? Ik denk dat wij bij de laatste poging dezelfde formule gebruiken, Lucrin, Menopur en Ovitrelle. Dat heeft de beste resultaten gegeven. Misschien dat ik ga vragen om een lagere dosis en langer spuiten om een zo veel mogelijk aantal te krijgen maar mag niet klagen wat de pogingen betrof. Was 8 en 9 eicellen, beide 3x 5-daags. Dus 6 TP uit 2 ronden, terwijl ik bij beide IVF, IVF1 6 eicellen 1 3daagse, IVF 2 12 eicellen en 1 3daagse.
Ik heb een echo gehad bij de laatste afspraak maat dat was niet vlak voordat ik begon met de medicatie. Als je het idee hebt dat de medicatie die je gebruikte de goede combi is dan zou ik daar idd ook mee doorgaan. Wel spannend hoor! Wanneer mag je beginnen?
Ga pas in September beginnen. Hebben ze bij je echo een telling gedaan? Of weet je dat niet. Vaak is dat een kleine voorspelling.