Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 8 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Ik had ook wel verharding onder mijn huid en was super gevoelig na injectie. Ik heb ze zowel in buik als dijbeen gehad allemaal subcutaan. Ik zou even navragen bij de gynaecoloog.
    Heb jij ook zo’n enorm gewichtsverlies ervan?

2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ik had ook een schijf inderdaad en die is heel langzaam weg gegaan.

Knut10 vindt dit leuk.
  3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Even wat anders meiden.

Hoe ik mij nu voel en dat gezeik met het bloed en de kramp in mijn buik. En de plannen die ik probeer te maken... Sta ik echt op het punt om het op te geven.

Neem gister, super leuk in Rotterdam, gratis bevrijdingsfestival. Feynoord op het stadhuisplein kijken en brok gezelligheid.
    Zegt mijn vriend, wij kunnen echt nooit wat leuks doen, er is altijd wel wat aan de hand in het kader van de kinderwens. Ik zat gister natuurlijk een uur te bloeden op de pot en had echt door lek angst dus zijn we weer niet gegaan.
    Met koningsdag idem. We zijn wel weg geweest maar de godganse dag de angst on ongestel te worden en door te lekken.

En ergens vind ik het eigenlijk ook wel genoeg geweest.

Fruity90 vindt dit leuk.
  4. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.891
    4.163
    113
    Vrouw
    Herkenbaar ❤...
    Wordt er ook af en toe helemaal gek van, wil ik iets plannen in week x, oh nee kan eigenlijk niet want misschien is er echo / punctie / weet-ik-het-wat-waardoor-we-weer-in-de-auto-moeten.
    En wij kunnen gezien onze leeftijd nog makkelijk denken, laat maar: we gaan eerst op vakantie, maar ik snap dat het gezien je leeftijd en hoe lang je er al mee bezig bent en er steeds dingen voor moeten wijken het op een gegeven moment ook gewoon helemaal klaar is.
    En ergens, met een kind is het niet alsof je dan wel naar Feyenoord op het stadhuisplein had gekund..

Hopelijk kunnen jullie er samen goed over praten en samen bedenken of en hoe nu verder ❤.

Asil vindt dit leuk.
  5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Nieuwsgierigheid een vraag vanuit mij maar gezien jouw/jullie oogpunt.

Ik vind het niet makkelijk om relaties te benoemen of kaderen maar voor het gemak benoem ik het een lesbische relatie (kut woord net als Homo maar je snapt me wel hoop ik).
    Doe even de aanname dat jullie er jong "bij" waren. Hadden jullile beiden toen sowieso een kinderwens? Of is kinderloosheid ook iets geweest waar jullie ook aan gedacht hebben?
    Of stel dat 1 van de 2 niet had gewild, had je dat dan snel geaccepteerd of was je dan toch op zoek gegaan naar een vrouw met hetzelfde toekomst beeld?

Hebben jullie het idee dat er door de maatschappij een ongewenste label word geplakt op relaties van hetzelfde geslacht waarbij de aanname al snel word gemaakt, van "oh die willen toch geen kinderen".

Mijn zwagers bijvoorbeeld, die hebben het er gerust serieus over gehad maar kwamen al snel op adoptie en dat is echt "een ding" dat weet ik zelf ook door eigen research. Belachelijk ook hoe er dan gelijk niks vanzelf gaat (anatomisch gezien logisch) maar gewoon al gelijk zo een bewuste keuze of stap te moeten zetten of na lang overwegen toch al afscheid nemen van een droom.

Ik bijvoorbeeld ook: mijn beste vriend viel op mannen, ik nog bleu en jong zei direct als je een kindje wilt dan gaat het via mij.. (helaas is hij overleden vandaar viel)
    Als ik toen wist hoe het nu zou gaan..

6. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.891
    4.163
    113
    Vrouw
    @Asil Ik ga je even een PB sturen. :)

7. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    IS GOE :)

Fruity90 vindt dit leuk.
  8. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.004
    1.208
    113
    Vrouw
    En verdween dat na een paar weken weer? De gynaecoloog heeft gister even gevoeld na de uitgangsecho, maar wist het ook even niet. Ik val niet af, maar heb door de dosis prednison erg veel honger de hele tijd.

9. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Zie je bij jou ook een bult ? Bij mij werd t wel minder..

10. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    @Knut10, bij mij bleef deze ook lang zitten. Heb mijn vriend meermaals laten voelen en had het ook aangegeven bij de gyn. Als het goed is staat het ook in de bijsluiter (als je dat boekwerk al wilt lezen)

Knut10 vindt dit leuk.
  11. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.004
    1.208
    113
    Vrouw
    Ja 2 blauw/bruine bulten, goed zichtbaar. Gaat vast vanzelf weg maar had ze beter ergens anders kunnen spuiten achteraf gezien.
    Ben nu ook gestart met de progynova(2x2mg), ben heel benieuwd naar de echo over 2 weken.

12. Nurazvita

Nurazvita Actief lid

21 jan 2022
    132
    78
    28
    Vrouw
    Precies wat ik ook denk, eerlijk gezegd: het zaad van mijn man wordt toch niet ineens sterker / beter omdat ík overstimulatie heb?!

13. Nurazvita

Nurazvita Actief lid

21 jan 2022
    132
    78
    28
    Vrouw
    Nu had ik er één van 19 mm en nog twee groter dan 14 mm, dus ik moet stoppen :( Ik heb medicijnen gekregen om de stimulatie te stoppen en een onttrekkingsbloeding op te wekken. Bàh! Wéér wachten tot we verder mogen.

14. Nurazvita

Nurazvita Actief lid

21 jan 2022
    132
    78
    28
    Vrouw
    Ik kan me dit heel goed voorstellen. Ik wens je veel succes met het nemen van een beslissing.

15. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.189
    1.987
    113
    Hele dikke knuffels voor alle dames hier voor wie moederdag vandaag een hele beladen, verdrietige en moeilijke dag is. Ik denk aan jullie. xxx

Asil, Leraje, Betsies en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.598
    4.450
    113
    Vrouw
    Ik sluit me aan bij @blij83, heel veel liefs en een dikke knuffel voor alle wensmoeders, vrouwen die hun eigen moeder moeten missen of op welke manier dan ook vandaag extra geconfronteerd worden met hun gemis ❤️

Asil, Wondertje2020, Leraje en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Wabisabi

Wabisabi Actief lid

6 feb 2022
    131
    189
    43
    Vrouw
    Lieve dames, vandaag denk ik extra aan jullie. Ik vind het altijd een confronterende dag. In mijn hoofd en hart werd ik moeder op het moment dat we vol voor de kinderwens gingen. Met de tijd werd dit gevoel alleen maar sterker ook al bleven mijn armen nog leeg. Jullie zijn stuk voor stuk krachtige mama's die onwijs veel wil, liefde en doorzettingsvermogen laten zien in dit traject. Een kindje kan het niet beter treffen dan bij jullie. Veel liefs voor jullie. En dikke knuffel voor degenen die worstelen met ziekte of verlies van een moeder ❤️

Asil, Knut10, Leraje en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Mooie lieve woorden hier! Sluit me er helemaal bij aan ❤️
    upload_2022-5-8_10-17-57.jpeg

Asil, Saar1988 en Leraje vinden dit leuk.
  19. 7Missme1987

7Missme1987 Bekend lid

13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    Lieve dames!

Denk vandaag even extra aan jullie!!!

Ik lees alles mee maar zelf niet zo actief omdat ik merk dat ik daar beter op ga.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

Asil, Betsies, Saar1988 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.657
    27.305
    113
    Vrouw
    :( wel goed dat je medicatie krijgt, hoe meer follikels hoe meer kans op cystes ook. Dus je hebt nu wel hele goede kans om schoon te starten over 2 week.

Deel Deze Pagina