Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 8 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.004
    1.208
    113
    Vrouw
    Ik lees steeds elke dag mee en leef mee & denk aan jullie. Hoop dat jullie (soms ondanks alles) kunnen genieten van de prachtige dagen die eraan komen :)
    ik heb a.s. woensdag eerste echo na 15 dagen progynova, ben benieuwd of het voldoende zal zijn voor een TP. We hebben eigenlijk aan niemand verteld dat we door mochten met de volgende “fase”, dat geeft mij wat rust. Alleen mijn man kon niet liegen tegen mijn mamma en heeft het haar toch verteld tijdens het wandelen (biechtte hij deze week op ;) ). Maar die zal denk ik net doen alsof ze het niet weet.

GroeneBomen en Krv vinden dit leuk.
  2. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Krv ja wel evaluatie gehad in UZ Gent. Conclusie : het is bijna hopeloos bij zo weinig blastocysten na ICSI maar welkom voor nieuwe behandeling.

Daarna wel weer 4 blastocysten in MCK bij IVF waarvan 1 tp van 2. Maar jij zegt dus dat die slechte kwaliteit waren bij MCK?
    UZ Gent en MCK spreken elkaar tegen want ik heb 12 tp gehad in NL.
    De arts van UZ Gent zegt dat bij al die terugplaatsingen in NL de kans op een zwangerschap nihil was. Wat ik dan al die tijd gedaan heb? Ze plaatsen toch geen slechte cryo’s terug in NL. Dat geloof ik niet, waren vooral B en C kwaliteit embryo’s. Heb ik nog nagevraagd. Veel vrouwen worden niet zwanger van eerste verse terugplaatsing maar na 4e of 5e tp en die zijn ook geen top kwaliteit.

3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.825
    8.478
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte ♡ Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt...

Leraje vindt dit leuk.
  4. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.599
    4.452
    113
    Vrouw
    Hij kon zich niet voorstellen dat er zoveel goede embryo’s overblijven maar mck heeft tegen mij ook altijd gezegd alleen goede embryo’s terug te plaatsen. Ik heb qua kwaliteit wel alles opgevraagd maar ze houden het een beetje vaag bij, ik zie 1 embryo matig-slecht (dus dat is c/d kwaliteit volgens mij), en 1 embryo slecht-slecht (dus dd vermoed ik), die zouden ze in Gent inderdaad niet terugplaatsen. Alles met d kwaliteit gaat daar weg. Dus toch 5 goede embryo’s dan. Over die 5 andere embryo’s staat er niks qua kwaliteit.. en ja, statistisch gezien had jij ook allang zwanger moeten zijn en daarom zeggen die statistieken uiteindelijk ook vrij weinig volgens mij. Geluk speelt ook zo mee.

Door net nog eens goed in m’n papieren te duiken ben ik er wel achter gekomen dat ik maar 1 a kwaliteit embryo ooit teruggeplaatst heb gekregen en dat is m’n zoontje.

5. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.599
    4.452
    113
    Vrouw
    @Leraje wat verdrietig zeg. Veel sterkte!

Leraje vindt dit leuk.
  6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    @Krv ja dat idd... de opluchting als blijkt dat dit geen bbz is, is groter dan t verdriet merk ik. Ik kijk zo uit naar die witte test en niet perse omdat ik dan verder kan of omdat t achter de rug is maar omdat ik dan zeker weet dat t op de goede plek zat. Ik vind t doodeng om te testen ook :$ maar goed, ik zal wel moeten.

@Leraje sterkte :( is ook kl#te :(

Krv en Leraje vinden dit leuk.
  7. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ach mop gecondoleerd ❤️ snap het helemaal. Je bent een stuk van jezelf verloren. Sterkte!

Leraje vindt dit leuk.
  8. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    @Krv wauw dat is ineens super nieuws, hopelijk is je controle top en dan ben je gewoon dit jaar nog voor een tp!! En zo een goed embryo’s ook, heel fijn nieuws!

@GroeneBomen sterkte lieverd!! Wat neemt het toch allemaal veel spanningen met zich mee door wat er al is meegemaakt!

@Leraje ahhhh zo verdrietig!!! Heel veel sterkte ❤️

Krv en Leraje vinden dit leuk.
  9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Ik heb mij over mijn testangst heen gezet en t is goddank niet opgelopen. Laatste keer dat ik testte was donderdag. Zowel sensitest als de gevoelige etos lijken gelijk te zijn gebleven. Van dagelijkse oploop naar na 2 dagen geen oploop, lijkt mij wel gunstig. Ik had anders wel knaltest verwacht van de etos.

Ik vloei nog enorm, dus zal wel even nodig hebben nog om naar 0 te gaan

10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Bovenste testen van 48 uur geleden, onderste opgedroogd nu.

Bijgevoegde bestanden:

11. Romytje

Romytje Bekend lid

20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    Gelukkig lijkt het er dan wel op dat het dit keer geen bbz is, maar ik vind het zo verdrietig dat het misgaat. Heel veel sterkte!

GroeneBomen vindt dit leuk.
  12. Romytje

Romytje Bekend lid

20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    Wauw over 3 maanden al een tp! Daf in 1 keer veel sneller dan verwacht, en wat een prachtige score! Heel blij voor je! Hoop dat het we bij de na controle van de niche over 3 weken allemaal goed uitziet!

Krv vindt dit leuk.
  13. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Krv succes in het wachten op de nacontrole, fijn dat je nu al zo snel terecht mag als de controle goed is!

Hier gebeurt nog niks, lichaam is van slag door alle maanden Lucrin..

@Leraje sterkte met het verlies van jullie lieve hond

@GroeneBomen dubbel gevoel dat je blij bent met geen oploop. Dat je in je emotie zo wordt heen en weer geslingerd..

Leraje en Krv vinden dit leuk.
  14. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    wij hebben nooit een a kwaliteit embryo gehad , ik las van Lisette en Dennis dat ze zwanger zijn van een tweeling met volgens mij ook C kwaliteit. Dat geeft me meer hoop

Krv vindt dit leuk.
  15. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.599
    4.452
    113
    Vrouw
    #3015 Krv, 15 mei 2022
    Laatst bewerkt: 15 mei 2022
    Precies! Het zegt ook alleen iets over het uiterlijk en de arts zei dat C kwaliteit hele mooie kinderen kunnen worden, ik heb ook 2 C embryo’s nu. Hopelijk komt je cyclus gauw weer op gang en mag je ook weer verder.

Ik kwam trouwens nog iets interessants tegen waar ik nog niet eerder iets over heb gelezen: https://www.tijd.be/ondernemen/farma-biotech/belgische-technologie-verdubbelt-kans-op-zwangerschap-via-ivf/10303063.html

Wondertje2020 vindt dit leuk.
  16. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.825
    8.478
    113
    Vrouw
    Vraagje. Hoe lang hebben jullie buikpijn gehouden na de punctie(s)?

17. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    Ik had de eerste 1,5 dag lichte symptomen (misselijk en hoofdpijn), die stopten toen abrupt (zoals bij m’n vroege miskramen) toen dacht ik: dit is foute boel, laat het dan maar doorbreken. Toen een paar dagen niets en toen een dag extreme krampen. Echt de hele dag het gevoel alsof ik ongesteld moest worden.
    Dat stopte ook, en nu ongeveer een week symptomen-vrij.

Geen pijl op te trekken dus. Ik moet gewoon nog even een week geduld hebben.
    Gelukkig heb ik elke dag (7 dagen) gewerkt deze week. Dit weekend had ik weekenddienst (werk 1 weekend per maand met kinderen met een beperking) dus wel veel afleiding.

Romytje vindt dit leuk.
  18. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    3 dagen ongeveer @Narcisje heb je nog veel pijn? Probeer echt veel rust te nemen!

19. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.892
    4.164
    113
    Vrouw
    Nauwelijks, dag na de punctie in de middag volgens mij nog 2 paracetamol genomen , was alleen wat sneller moe.

20. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.825
    8.478
    113
    Vrouw
    Ik heb de afgelopen dagen heel rustig aan gedaan. Vandaag is het dag 3. Het is veel beter dan vrijdag hoor maar ik merk nog steeds dat het flink pijn doet wanneer ik op sta of draai in bed enz. Maar het zal vast vanzelf weg gaan dus ik heb geduld ;) m'n buik is nog wel flink opgezet dus gelukkig kan ik met dit mooie weer jurkjes aan. M'n broeken pas ik nu allemaal niet.

Deel Deze Pagina