Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 8 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Helemaal gemist! Super dat t achter de rug is en 3 bevruchtingen zie ik, hopelijk dat ze mooi doordelen. Goed blijven drinken en neem maar voldoende pijnstillers. En pootjes omhoog maar vandaag :)

2. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Narcisje het verschilt per persoon ik heb de laatste punctie zonder verdoving gedaan en had nergens last van. De 2 puncties ervoor dreigende OHSS en had toen met verdoving veel meer pijn. Meestal op dag 2 na de punctie van die stekende pijn.

Heb je punctie helemaal gemist! Succes met de uitslagen.. krijg je tp van blastocyste?

3. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Krv interessant artikel maar ik kan het niet lezen.. is alleen voor abonnees.

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.825
    8.478
    113
    Vrouw
    Ik ben onder narcose geweest en dat was ook echt nodig want ze hebben me uiteindelijk extra medicatie moeten geven omdat het anders niet te doen was. Er waren 12 of 13 eiblaasjes aangeprikt en uiteindelijk 10 eicellen gevonden. Prima score dus. Maar toen werden we gisteren gebeld dat alle 10 de eicellen ook rijp waren maar dat er maar 3 bevrucht waren.. nu maar hopen dat ze goed blijven delen.

Het is idd de bedoeling dat ik op dag 5 de terugplaatsing heb, aanstaande woensdag. Maar ik hoop echt dat ze het goed volhouden en zolang goed blijven delen.. anders hebben we nog niks.

De vpk had het er al wel over dat, mocht er een nieuwe punctie nodig zijn, ze de volgende keer gaan bevruchten voor ICSI en niet voor ivf.

Romytje vindt dit leuk.
  5. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    Bij onze laatste punctie 9 eicellen, alle 9 rijp, 2 bevrucht, 1 dag 5 en op dag 7,5/8 de tweede ook op dag 5 (don’t ask me how).
    Die gekke laatste blasto zit nog in mijn buik.
    Mochten we voor een andere punctie moeten gaan, gaan wij ook voor icsi vanwege het lage percentage bevruchtingen.

6. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.825
    8.478
    113
    Vrouw
    Dat is dan toch gek he, waarom er dan maar 2 of 3 bevrucht worden met een prima hoeveelheid rijpe eicellen. Ik ga eens aan de arts vragen of hij een idee heeft hoe dat kan. Het donorzaad is ook nagekeken door de embryoloog en dat was goed genoeg voor ivf dus dan zal de beweeglijkheid wel goed zijn geweest. Misschien zijn mijn eicellen gewoon heel eigenwijs en willen ze niet goed bevrucht worden ;)

7. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Als er iets mis is met de bevruchtingen kan eicelactivatie een rol spelen. Hier zijn ze in Gent al ver mee. Super spannend dit, krijg je voor die tijd nog iets te horen of echt pas op woensdag?

8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Je eicellen moeten ook niets van mannen weten :roflmao: die rennen weg voor al die zaadcellen joh, misschien kan de ivf arts er een leuk jurkje om doen om die zwemmers om ze te foppen!

Maar wel bijzonder inderdaad,ik had gehoopt dat je wel de helft aan bevruchtingen zou hebben :(

Betsies, DangerBlonde en Fruity90 vinden dit leuk.
  9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
  10. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.825
    8.478
    113
    Vrouw
    Ze zei dat ik dinsdag mag bellen maar dat ga ik natuurlijk morgen al doen ;) ik ben echt heel benieuwd

11. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.825
    8.478
    113
    Vrouw
    Mijn eicellen zijn net zo niet-hetero als ik :roflmao: ik denk dat dat het probleem is!

Ik had idd ook gehoopt op 5... dan is het iets minder erg als er nog iets afvalt

GroeneBomen vindt dit leuk.
  12. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    arts wilde het eerst afwachten, ik heb nooit eerder Lucrin gehad dus geen idee hoelang t nu duurt

GroeneBomen vindt dit leuk.
  13. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Spannend meid. Hoop echt dat het goed zit.

14. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    @Narcisje, even het niet hetero zijn van je eicellen :roflmao:.

Daarnaast punctie pijn bij elke afwisselend bij de laatste 2 heb ik maar 2 dagen last gehad en hadden we al sex op dag 3. Bij de eerste 2 was ik er echt ziek van heb ik zeker een week last gehad of langer.

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    @Narcisje ik stem ook voor icsi, dan kunnen de eicellen niet meer weigeren en moeten ze de 'benen' gedwongen open houden :roflmao:

DangerBlonde vindt dit leuk.
  16. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.599
    4.451
    113
    Vrouw
    Wat spannend zeg @Narcisje, lekker bellen morgen hoor! Hier meestal met een dag of 3 na de punctie weer op de been. Behalve toen ik een infectie had na de punctie, toen belandde ik op dag 3 in het ziekenhuis vanwege gigantisch veel buikpijn maar dat gebeurt bijna nooit gelukkig. Klinkt als normale klachten.

@Saar1988 wat mega spannend ook.. hopelijk alles goed!

@Wondertje2020 gaat om de Aurora test waarbij ze onderzoek doen naar de cumulus cellen en zo in combinatie met de scoring het meest succesvolle embryo als eerste terugplaatsen. Kost ook weer zo’n 1000 tot 1500 euro maar schijnt een hoge zwangerschapskans te geven. En geen onderzoek op het embryo zelf, die cumulus cellen verwijderen ze bij icsi sowieso (zit rondom de eicel). https://fertiga.com/

17. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.189
    1.987
    113
    Dat hoeft eigenlijk nieet zo te zijn.
    Wij waren ook bij Cuypers en Cuypers. Van de 8 eicellen, maar 1 bevruchting met ICSI. Daarvoor nooooit bevruxhtingsproblemen gehad. En helaas is die ene gestopt op dag 5 met delen. Op de ochtend vd TP het gevreesde telefoontje gehad. Dus ook ICSI en buitenland biedt geen garanties. Helaas.....

18. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Snap ik, was meer luchtig grapje om de non hetero eicellen.

Leven heeft geen garanties, leven creeeren nog minder :(

19. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Ik heb alles even teruggelezen maar jeetje er gebeurd zoveel in korte tijd:eek:..

Hier ook.. gister een heeeeel vurige discussie/ruzie gehad omdat ik gewoon nog steeds wil overstappen. Radboud had aangegeven dat wachttijd tot een intake 120 dagen is maar we kunnen 5 juli al terecht voor intake+onderzoeken. 26 juli bespreken we alles dan per videobellen en erna kan in principe de operatie al.

Wederom aangegeven dat ik gewoon kei graag wil dat mijn vriend 1x even 3 maanden 10000% er voor gaat (geen alcohol, niet roken, gezond eten) en dat is nu eindelijk doorgedrongen. Ook heeft hij vanmorgen op de weg naar Frankrijk voor werk urenlang zitten lezen over Radboud en hij is om. Dus, we gaan de TESE afzeggen en overstappen:eek:.
    Op 1 voorwaarde van hem: hij wil eerst op vakantie nog even alles kunnen doen (behalve roken dan he) en erna die 3 maanden ingaan. Dat zou betekenen dat we rond september de TESE kunnen ondergaan. Ik vind het echt rete spannend en hoop gewoon dat mijn onderbuikgevoel me niet in de steek laat, “gelukkig” klopt het altijd!

Asil en Leraje vinden dit leuk.
  20. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.825
    8.478
    113
    Vrouw
    Het lijkt vandaag wel wat beter te gaan gelukkig. Morgen zal het vast wel weer wat beter zijn.

Betsies en Asil vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina