Ik zal het woensdag eens vragen aan de gyn als ik daar ben, denk dat ie er wel om kan lachen Ik had idd ook gehoopt op meer.. maar ik probeer te vertrouwen in de 3 die er nu zijn en ik hoop dat er geen nieuwe punctie hoeft te komen.
Echt een nachtmerrie... we moeten dinsdag bellen om te vragen of de terugplaatsing woensdagochtend door kan gaan.
Ja, precies. De 23x KID voelen niet echt als echte kansen dus wat dat betreft zijn we er een stuk op vooruit gegaan.
bij mij was hij de dsg ervoor nog goed. Toen ook telefonisch contact gehad. Dag 5 sochtends ging om 7.45 u de telefoon........brrrrr. Ik ga voor je duimen!!!
Rechts is vanochtend, opgedroogd. Ik zie dus... afloop. Ben niet bang voor bbz meer. Nu voel ik vooral verdriet. Ik denk dat ik vrijdag laat staan en dan maar uitgangsecho. Of krijg ik verplicht pauze?
@GroeneBomen Ik snap je verdriet, maar wat een opluchting dat het een gewone miskraam lijkt en niet een bbz!
Woensdag, en dan in de loop van de dag de uitslag. Meest idiote is: ik ben wel soort van ongesteld geworden op de dag dat mijn cyclus had moeten starten als de menstruatie 'echt' was geweest. Heb als sinds zaterdag af en toe licht bloedverlies, vandaag lijkt het iets meer door te zetten en begint het ook wel rood te worden (eerst vooral bruinverlies). Minder dan normaal maar ik hoor nu volgens mij helemaal niet ongesteld te kunnen worden...
@blij83 zo oneerlijk.. je bent nog vaak in m’n gedachten. Hoe voel je je nu? Heb je inmiddels wat rust gevonden? Lijkt me zo lastig om het ongewild af te moeten sluiten. @Fruity90 misschien is je hcg aan het dalen (dat hoop ik zo voor je) zodat je daardoor bloed verliest. Sterkte met afwachten tot woensdag. @GroeneBomen lieverd, laat het verdriet maar toe. Weer opnieuw beginnen terwijl je al gedachten en toekomstdromen had over hoe het zou kunnen zijn. Afscheid nemen van een droom, heel verdrietig. @Narcisje heb je al gebeld? Zo spannend!
Het scheelt natuurlijk dat we al een kindje hebben mogen kringen. Dat is mijn grootste troost. verder gaat het enorm met ups en downs. Het gaat met momenten echt prima. Op andere momenten ben ik verdrietig of gefrustreerd. Heb een tijdje last gehad van nare dromen, over het traject. Dat is nu weer weg. Het blijven hopen, leven in een cyclus, dat blijft erg aanwezig. En is echt rete irritant. Ga denk ik volgende cyclus starten met de pil. Om mentaal wat meer rust te krijgen, en niet meer bezig te zijn met eisprong en menstruatie enz. Verder ben ik wel heel blij dat we niet meer in het traject zitten. Dat geeft heel veel lucht, meer energie, meer ruimte voor plannen en vrolijkheid. Daar knap ik wel echt van op. En daarmee komt dus ook enorm het besef hoe zwaar de kinderwens en het traject een stempel op ons leven heeft gedrukt. En dat het daarmee dus ook goed is dat het is gestopt. Kortom......het blijft heel dubbel. Maar ik mag echt niet mopperen, met hoe het met me gaat.
Ik heb net contact gehad met de kliniek. De embryo's ontwikkelen zich langzamer dan de bedoeling is. Het is nu weer afwachten hoe het gaat de komende dagen.
Ze maken t wel enorm spannend zo die embryootjes van jou! Hopelijk maken ze in goede inhaalslag. Jasses wat spannend
@blij83 ik kan me goed voorstellen dat het heel dubbel is. En ja, gelukkig heb je in elk geval 1 kindje maar ik voel nu zelf ook dat de wens naar een tweede ook echt heel sterk kan zijn. Natuurlijk is het verschil tussen 1 kind of geen kinderen groter dan 1 of 2 kinderen, maar het verdriet mag er ook zijn. Ik snap dat je overweegt om weer met de pil te starten. Niet meer zo bezig zijn met je cyclus is heel fijn. Liefs. @Narcisje oh shit.. willen ze niet eventueel eerder terugplaatsen? Lopen ze veel achter? 1 dag is volgens mij nog niet zo erg en kan ook zeker nog bijtrekken. Sterkte met afwachten, lijkt me zenuwslopend.
Wat spannend @Narcisje ik duim hard mee dat ze gewoon de tijd nemen voor kwaliteit en het mooie goede gedeelde embryo’s zijn voor de tp!! @Fruity90 hopelijk is dit bruinverlies iets goeds!! @GroeneBomen goed zeg de opluchting van geen bbz, ruimte voor het verdriet wat er ook is ❤️ @Wondertje2020 hopelijk hervat je cyclus zich spoedig weer vanzelf! @Krv interessant artikel over die onderzoeken! Ik ben niet zo actief maar lees zeker mee en denk aan jullie allemaal hoor!!