Herkent iemand dit? Gisteren overdag ging het best goed met de buikpijn, die was eigenlijk amper meer aanwezig. Maar nadat ik gisteravond naar het toilet ging en wat kracht heb gezet doet m'n linker onderbuik pijn.. Het is een constante, drukkende pijn. Ik had dat overdag ook al wel een beetje gevoeld maar sinds gisteravond continu. Het voelt ook echt alsof er iets zit ofzo. Herkenbaar voor iemand? Ik ga straks de kliniek bellen/mailen hoor maar wie weet hebben jullie een idee.
dat klinkt als en naar gevoel. Zeker goed om even te bespreken. ik heb na de puncties ook wel steeds wisselende klachten gehad. Eierstokken lopen geloof ik ook wel terug met bloed/vocht. En volgens mij blijven ze ook wel een tijdje vergroot.
@Narcisje, altijd goed om te melden inderdaad, kan vocht zijn in de eierstok of misschien een blaasje wat vol is gelopen.
@GroeneBomen hoe gaat het met je? @Fruity90 heb jij nog bloedonderzoek gehad? @Betsies ik denk nog vaak aan jou, lukt het om je rust te vinden? Ik vind het na zoveel pauze ivm onderzoeken zo spannend om weer te beginnen. Ik heb nog wel een extra bloedonderzoek bij de huisarts omdat ik zoveel ben afgevallen. @Wabisabi een knuffel voor jou, je hoeft niet te reageren. Gewoon dat je weet dat iemand aan je denkt.
@Narcisje hoe is het gegaan? @Fruity90 wat een goed nieuws dat het nu zakt! Wat lief dat je aan me denkt!! Het is ook spannend om weer te starten! Dat vind ik ook enorm spannend, ik struisvogel me daarom suf! Wat voor bloedonderzoek doen ze in verband met het afvallen? En wanneer volgt dat? Vandaag zijn wij weer naar Gent geweest, we gaan na onze vakantie starten met onze poging vier…daar denk ik liever nog niet te veel over na maar het gaat dus wel gebeuren. Alle onderzoeksuitslagen waren goed, de karyotypering en alle bloedonderzoeken, mijn Amh was nu juist weer iets lager dan de vorige keer maar niet verontrustend, want passend bij de leeftijd (oude sok ik fertiliteitsland) We hebben nadat ze ons overlegd hebben in het groot overleg het advies gekregen wel een ander medicijn te proberen, pergoveris gaat het deze keer worden! Onze bingokaart is wel een eind vol nu Ohja en amelgen ipv utrogestan… Maar eerst een vakantie er tussen!! *struisvogelen weer aan*
Wat spannend weer @Betsies! En toch weer andere medicatie, hopelijk slaat het goed aan. Geen elonva in het begin? Hoe hoog was je AMH nu? Ik heb dat AMH nu gelukkig wel los kunnen laten, het zegt echt niet alles (hoop dat jij dat na de vakantie ook kan zeggen ). Super fijn dat alle uitslagen verder goed zijn! Voor de geïnteresseerden, ik heb nog een hele fijne website gevonden met veel uitleg over embryo grading (en verwijzingen naar wetenschappelijke studies): https://www.remembryo.com/embryo-grading/?fbclid=IwAR3X-yEPWsr99WM-OGK-jHa2nMgqcPY3IiVSDm9mZJsuJnP67UJtlKrUiyg
Mijn test is... wit! Hopelijk vrijdag starten met de gonal dus. Ze gaf eerder aan dat t bij mij niet uitmaakt dat ik later dan cd5 start, heb nagenoeg geen cyclus van mijzelf. En hcg moest eerst eruit zijn anders heeft t ook geen zin. Naja we zullen zien. Witte test is iig al mooi nu. Van de 5 zwangerschappen, zaten er 4 op de goede plek gelukkig dus. Geeft wel meer rust. @Narcisje en en en???? @Betsies wat goed een iets ander plan de campagne. Maar eerst vakantie dus niet verkeerd
@Betsies @GroeneBomen Vanmorgen vertrokken we om 6.45u richting de kliniek. We wisten dat we ondertussen gebeld konden worden als bleek dat de terugplaatsing niet door kon gaan en we moesten er al om 9.15u zijn dus we zijn gewoon gaan rijden.. We waren net een half uur onderweg, ging de telefoon. Ik schrok me dood. Zegt die vrouw; zo te horen zijn jullie al onderweg..... maar... rij maar gewoon door hoor, het kan gewoon doorgaan. Ze kon me niet vertellen of er er eentje was die het overleefd had of meer maargoed. We waren weer een half uur te vroeg en ik mocht ook eerder naar binnen. 9.10u keek ik voor het laatst op de klok en 9.30u was ik alweer op de uitslaapkamer. Ik voelde me meteen veel beter dan vrijdag gelukkig, toen werd ik heel verdrietig wakker en dat was nu gelukkig ook niet. De arts kon vertellen dat de andere 2 de vriezer hebben gehaald en dat ze me met de eendenbek wat heeft uitgescheurd, zo smal is het dus daar. Het was dus maar goed dat ik onder een roesje was. Gelukkig zegt tot nu toe iedere arts of vpk dat het echt niet anders kan dus het ligt gelukkig niet aan mij. Om 10.30u zaten we alweer in de auto naar huis. Onderweg lekker naar de McDonald's geweest want dat schijnt goede invloed te hebben na de terugplaatsing en verder zullen we het wel zien. Nu begint het lange wachten....
Ik lees nog mee hier maar wil even twee dingen zeggen. Ik schrok ervan toen je typte dat je uitgescheurd was. Heel erg naar voor je. Hopelijk ga je er niet teveel last van krijgen. Het bewijst inderdaad maar weer dat je niet gek bent en dat het echt heel smal is. En als tweede.. de Mac hoort er altijd bij, om te vieren en hopen, maar ook om te verwerken ik hoop dat dit je gedroomde plakker is. Heel veel succes komende twee weken met wachten.
Dankje. ♡ Toen ik de eerste keer ging plassen in de kliniek leek het net alsof ik spijkers aan het plassen was, zo erg brandde het maar goed, heb ik dat ook eens meegemaakt. Stel dat ik zwanger word krijg ik een keizersnede.
Och @Narcisje wat een toestand ook weer. Eerst het telefoontje en de terugplaatsing die ook niet zo soepel verliep. En natuurlijk al de stress voorafgaand omdat de embryo’s wat achterliepen. Gelukkig nu echt PUPO! ❤️ En gewoon nog 2 cryo’s, fantastisch! Ga je dit nog terugkoppelen aan het ziekenhuis in NL waar je onder behandeling was? Echt bizar dat je hier uitbehandeld was terwijl nu zo duidelijk is dat het fysiek gewoon echt niet mogelijk zou zijn geweest. Mogen ze hier best wel wat meer aandacht aan besteden. Succes met de wachtweken! @GroeneBomen jeeej voor de witte test! Hopelijk loopt het de volgende keer beter af, de wisseling in medicatie lijkt in elk geval wel aan te slaan!
@Krv ja nieuwe middelen nieuwe kansen, dat het amh maar lekker nikszeggend mag zijn! En ze combineren dit middel niet met elonva, dus dat zou too much zijn, wel een giga hoge dosering ben benieuwd! @Narcisje jeetje wat een heftige tp maar het zit en dat het de komende maanden daar maar lekker mag groeien!! @GroeneBomen het is toch wat dat we soms ook weer blij kunnen zijn met witte testen! Op naar een mooie nieuwe kans voor jou! Ja hier al bijna tijd voor de vakantie zooooo een zin in!!
Ik heb er wel eens over nagedacht om ze in te lichten over wat er nu al wel gelukt is.. maar het liefst meld ik ze straks dat ik echt zwanger ben natuurlijk. Al is dat vraag of dat dat gaat lukken. Maar ik sta er zeker achter dat ze weten dat het dus wel kan! En dat het te maken heeft met rechtlijnig denken en de boekjes volgen. Ik heb toen ook zo moeten vechten voor een HSG onderzoek onder een roesje. Uiteindelijk wel gekregen hoor, maar toch.