@Asil wat vreselijk oneerlijk om dit even zo op deze manier te doen...die verzekeringen vreselijke organisaties
Helaas bij ons niet gesloten dus niet aantoonbaar. Zag dat de laatste factuur die nu ingediend is, is voor cryo opslag. De laatste tp is nog geen eens verrekend. Ik ga vragen of ze mee willen denken. Wordt vervolgd.
Kun je zeggen. Behoorlijke brein breker. Ik denk niet dat ons zh IUI zal afraden. Misschien dat ij 2023 de verzekering weer veranderd. Ik weet het echt niet. Maar je toekomst beeld veranderen binnen +/- is onmenselijk.
En anders second opinion als ziekenhuis t niet wil doen: kan maar zo zijn dat je misschien wel kans hebt op iig oi/iui combi. Maar jeetje zo zuur dat je gewoon daar nu al over na moet denken
Andere kant, we zijn al sinds 2013 bezig. Als het zo had moeten zijn had ik al moeder geweest. Misschien toch een punt om te stoppen. Stoppen met onszelf het steeds weer aan te doen. Ik bedoel eerlijk, soms denk ik echt wat doe ik ons aan en met name mezelf. Van genieten is nog weinig sprake. Natuurlijk kun je dat op verschillende manieren maar word altijd bepaald door IVF medicatie timing etc. Ik vind alleen het niet zelf beslissen zo zuur. We hadden een grens en dat was poging 5 en dan was het klaar maar die poging lijkt er niet eens te komen. Ik heb 2x een kut resultaat met IVF gehad en nu pas 2x een poging voor het "echie" waarbij we veel betere resultaten hebben behaald. En nu poef. Weg droom.
@Asil Oh lieverd.. ik lees het ff terug wat is dit een klap! Kan toch niet zo maar dat het veranderd word! Pff ik vind dit zo zuur sterkte!
Na mijn spoedecho op zaterdag heeft mijn arts besloten het toch aan te durven. Vandaag al de punctie, ik ben bloednerveus. Ik zal Methadon en Temazepam krijgen maar ik ben zo bang voor de pijn. Hopelijk gaat het me meevallen. Helaas geen verse terugplaatsing vanwege de overstimulatie.. (ALS er al bevruchtingen uitkomen). Wanneer er bevruchtingen zijn word het ingevroren. Ik hoop zo op een hele voorraad.. maar ik weet helaas hoe het uit kan pakken.
Bij overstimulatie heb je wel bevruchtingen hoor. Ken iemand die had in UZ Gent 41 follikels en ook bevruchtingen. Heel veel succes vandaag!
Ja ik weet dat er bevruchtingen kunnen zijn, maar ik hoor soms ook dat er nul overblijven. Ik wil daar zelf ook rekening mee houden voor de zekerheid ofzo.. beetje zelfbescherming..
Snap ik wel, eerst zien dan geloven. Stap voor stap.. eerst de punctie.. dan heb je de eerste grote stap gemaakt. Mag je man/vriend/ vriendin/ partner mee?
@Asil dit is echt heel kut. Ik hoop dat je vandaag met bellen nog wat hoop ergens uit kan putten. Ik hoop zó dat er ergens nog mogelijkheden zijn en dat ze met je mee willen denken! Of desnoods een uitzondering willen maken. Goed dat je persoonlijk belt. Je verhaal doen kan hopelijk ergens het verschil maken. Ik vraag me af hoeveel meer mensen er in jouw schuitje zitten. Wat vreselijk kut. Een dikke knuffel en zet 'm op vandaag!
Ja mijn man is erbij. Kan het maar alvast morgen zijn haha. Ik kan niet tegen deze zenuwen en zo bang voor pijn. Maak mezelf alweer helemaal gek.
@DZ91 heel veel succes!!! Hopelijk ben je zo stoned als een garnaal en heb je een zo goed mogelijke punctie
Ik ben benieuwd bij mij.. de arts ging ze maar niet allemaal tellen hij zei dat zien we bij de punctie wel. Hij heeft gekeken en de grootste gewoon gemeten. Ik hoop ook dat ik super stoned ben en me lekker voel.. ik ben een beetje roodharig dus ik weet gewoon dat bij mij soms meer nodig is tegen de pijn bluhhhhhhh
ALS EEN RODE LAP VOOR EEN STIER: Zo een &*%$%$# assistente aan de lijn, totaal niet mee willen denken of werken. Vol blijven houden dat ik bij mijn eigen behandelaar een gesprek moet en dat dat pas 14 DECEMBER kan. Echt! Je hebt het hier niet over een simpel gesprekje het gaat over je focking toekomst / kinderwens die ineens onder je voeten vandaan word geveegd! En dit is je reactie!