Je krijgt een verwijzing naar een orthomoliculair therapeut. Deze kun je dus ook voor je darmen doen e.d. Je kunt ze altijd bellen voor advies. Ik heb veel gelezen over verstoring van vaginale flora en zwangerschap. Do1981 had indertijd ook vlak voor de zwangerschap een probiotica genomen naar aanleiding van zo een onderzoek. Andere meid van het forum waar ik contact mee heb heeft na haar baarmoeder operatie probiotica gekregen en is zwanger. Tuurlijk kan het bij ons ook aan fragmentatie/ DNA/ algehele kwaliteit van het embryo, morfologie e.d. liggen maar wil alles uit de kast trekken. Klote van je darm aanval. ( kopje ontlasting: Ontlastingsonderzoek - Bloedwaardentest
@Asil Oh wat een gekke test! Ik wist niet dat zinkers bestond. Bij mij hebben ze wel eens de vaginale flora onderzocht, maar wist niet dat het zo gedetailleerd kon. misschien domme vraag, maar wat houd bevolkinsonderzoek in?
Ik heb goed nieuws van de arts gekregen. Ik zei tegen de arts dat ik vond dat de cyclus niet zo goed gelopen is. En ze gaf toe dat het wel heel lang duurde, dus dat ze de medicatie wil verdubbelen. Dat heeft letterlijk nog geen 2 min geduurd. Waarom kon dit gewoon al niet eerder aan me gezegd worden? De vroedvrouwen hebben me zo in het ongewisse gelaten en me echt niet gerustgesteld. Al die stress en zorgen voor niets. Maar nu heb ik ook wel wat extra vragen kunnen stellen en ook wat toekomstperspectief voor moest het niet meteen lukken.
@GroeneBomen vertelde het me ook. Gek dat jullie dit pas op 30 jaar krijgen. In België wordt dit geadviseerd vanaf 25j door Corona is het bij mij steeds uitgesteld uiteindelijk op mijn 27j laten doen en ik had al een voorstadium van baarmoederhalskanker. Nu ja ik was wel een uitzonder op de uitzondering.
Joh geen idee waarom zo laat eigenlijk. Hier worden jonge meiden aangeboden zich te laten enten voor HPV.
Dat moment dat je toch zwicht om te testen. Je op 2 testen uit dezelfde verpakking een tuurlijntje hebt. 4 dagen daarvoor spierwit. 12 uur even mag wegdromen om in de nacht ongesteld te worden. Happy life...
O joh. Ik niet, ben van voor die tijd. Dus gewoon bevolkingsonderzoek. Zal wel ergens volgende week of de week erop zijn. Nu ongesteld.
Ik had gister niet mijn prikdag, 3 naalden gebruikt. Adertje geraakt ofzo, had zelfs pleister nodig brrr. @Asil