Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 8 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.598
    4.450
    113
    Vrouw
    Oh nee, dat is een duur grapje.. kostte ons ruim 800 euro. Ben je al bij een garage geweest? Geniet van je vakantie!

2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Nee kan hem vanavond neer zetten, zullen morgen gaan kijken. Kan ook alleen de pomp zijn, volgens mij zijn de platen een jaar of 3 geleden vervangen maar kan de bon niet meer vinden.
    Hij is net in april voor de keuring geweest. Die was ook 500 dus tja...

3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Heb deze knappert en ben er zo blij mee en zuinig op:
    Maar ga wel vragen of de schade kan komen door modder en zand. Ze zijn in onze buurt bezig met ophogen en in de herfst en wintermaanden was het 1 grote modderpoel.
    Als dat zo is ga ik kijken of ik het kan verhalen.

(foto als voorbeeld, is niet die van ons :))

upload_2022-6-30_11-34-49.png

GroeneBomen en Saar1988 vinden dit leuk.
  4. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.598
    4.450
    113
    Vrouw
    Dat zijn geen leuke dingen.. hopelijk valt het mee!

Asil vindt dit leuk.
  5. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Ben niet meer zo actief hier, lees af en toe wel mee..
    Als ik wat te melden heb, dan hoor je het wel. Liefs voor iedereen.

Betsies en Krv vinden dit leuk.
  6. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    <3

7. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    ❤️

8. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Even gal spuwen.

Mijn vriend en ik geven nooit een "feestje" lees samenzijn met familie.
    Maar nu we 40 zijn geworden wilden we een BBQ doen. Dit is in Januari al besproken en alles staat vast sinds april. Genodigden zijn alleen onze ouders, zwagers. Mijn broer en gezin.

We hebben verschillende data laten schieten omdat mijn zwagers partner nauwelijk vrij kan (vandaar er zo vroeg bij) en mijn broer bij de brandweer zit.

Afijn uiteindelijk op 9 juli uit gekomen. Voor ons vrij belangrijk, nooit een samenzijn, en ondanks dat we al 11 jaar samen zijn hebben mijn zwagers en mijn broer zijn gezin elkaar nog nooit gezien.

Afgelopen woensdag de details geapped. Vlak daarna belde mijn zwager mijn vriend om te zeggen dat zijn partner toch geen vrij kon en ze net een puppy hebben. Hij vroeg of die mee kon. Dus wij zeiden nee. Wij hebben een poes van 17 die nog nooit een hond heeft gezien en ze heeft wat gezondheidsproblemen. Zwager gepikeerd en zegt doodleuk ja dan kom ik niet want ik heb geen oppas... mijn vriend is laaiend.

Ook omdat zwager in kwestie altijd wat te mekkeren heeft. X aantal jaar geleden haddeen we een gourmet met kerst bij ons geregeld en we zouden de kosten splitten. Hij vond alles te duur. Tijdens corona hadden we spontaan mijn schoonouders met kerst anders zaten ze alleen. Wij kunnen ons prima aan de regels houden met 4 mensen. Ook daar had hij wat over te zeggen want ze voelden zich niet welkom omdat ze niet uitgenodigd waren. Het was focking corona je mocht niet meer mensen in huis en wij hebben er geen moment bij stil gestaan en zo meer. Dus vriend is boos, ze hebben nu ruzie.

Goed ik mijn broer geapped. Maar geen blauwe vinkjes. Hij heeft altijd blauwe vinkjes dus ik mijn schoonzus zojuist een app gestuurd zegt ze dat hij geen vinkjes meer heeft maar het wel heeft gelezen... ik bedoel reageer dan gewoon even???

Om vervolgens te zeggen 14.00 is wel erg laat... als ik eerlijk mag zijn..
    Ze komen uit noordholland. Gaan met 2 auto's de kids zijn al 13 en 9 we gaannom 16.00 eten en ze kunnen gaan wanneer ze willen.. mijn vader is niet in super gezondheid en ze hoeven zich dus niet te haasten. Maar het is kennelijk te laat. Daarnaast zijn hun uitnodigingen, 14.00, 16.00 en 20.00 voor de verjaardagen. Maar he, bij ons is het ta laat.

Waar zijn de "goh wat leuks" en natuurlijk komen wij? Zegt ze, nog wensen? Ik weg nee alleen dat jullie komen, das toch lief? Stuurt ze pfffff terug..

Niet om het 1 of ander. Ik woon al 10 jaar hier. Zij is misschien 4 x in die 10 jaar hier geweest. Ik woon sinds 2017 in een "nieuw" huis heeft ze nog nooit gezien.. maar het is allemaal te veel??

Zou het haast afzeggen.. sorry voor mijn klaagzang maar het raakt me gewoon.

9. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.598
    4.450
    113
    Vrouw
    @Asil nou wat stom zeg! Ik zou voet bij stuk houden als ik jou was en als het ze niet aanstaat, dan komen ze maar niet. Wat een kinderachtig gedoe zeg. Laat je bbq niet verpesten door dit gedrag. Graag of niet hoor.. ❤️

Asil vindt dit leuk.
  10. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    Ik snap heel goed dat dit jou raakt. Wat een kinderachtig gedoe, alsof ze het expres doen en jullie dit misgunnen ofzo..

Ik hoop dat het -ondanks dit gedoe- toch een fijne barbecue wordt die dag. ♥️

Asil vindt dit leuk.
  11. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    He maar Saar, hoe is het!

12. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    Op dit moment voel ik me niet goed. Ik lig al drie dagen in bed met migraine en ben ook veel aan het overgeven (nog steeds). Soms gaat het een paar dagen goed (lees: twee keer per dag zetpillen tegen misselijkheid waardoor ik -op een paar keer overgeven per dag na- redelijk mijn werk kan doen, maar nu gaat het echt even niet zo goed.
    Die migraine nekt me.
    Wat altijd werkte waren wietdruppeltjes en Daro-hoofdpijnpoeder, maar beiden worden uiteraard afgeraden tijdens de zwangerschap. Ik val kilo’s af sinds ik zwanger ben en heb dus vandaag toch die hoofdpijnpoeders ingenomen omdat de pijn niet meer menselijk is en ik echt weer moet aansterken om weer iets te kunnen eten.
    Tot zover mijn klaagzang (ik kan er niet meer van maken:roflmao:) de ervaring van @M061987 heeft me wel doen geloven dat het ooit -in ieder geval als het kindje geboren wordt- weer overgaat. Dus laten we daar op hopen.
    Ik hoop dat de poederzakjes (Daro) niet schadelijk zijn. Nog 3 weken tot de vruchtwaterpunctie. Dan weten we of de baby mag blijven zitten of dat het opgewekt moet worden vanwege het gen.

13. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ach lieverd ❤️. Heb he ook al primperan? Lees hier dat dat beter zou werken. Drink ajb genoeg en kun je voor d'r migraine niet iets krijgen wat zeker weten niet schadelijk is? En bedoel je echt thc olie of cbd? Is nog een lange zit zo. Hoop wel dat het kindje gezond is. Maar gun niemand zich zo ellendig te voelen.

Saar1988 vindt dit leuk.
  14. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    @Asil wat kunnen mensen toch stom doen…zo gegund om een gezellige bbq te hebben en natuurlijk trek je jezelf dit aan!
    ❤️

@Saar1988 wat heftig dat het zo blijft en mega spannend tot de punctie!! Ook liefde voor jou! ❤️

Saar1988 en Asil vinden dit leuk.
  15. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal! Vandaag de controle gehad, er waren behoorlijk wat follikels te tellen, rond de tien tot twaalf, maar mega verschillend in formaat, van 6 tot 23 mm. Vanavond de triggers spuiten (ovitrelle en gonapeptyl) en dan woensdag de punctie. Ik heb behoorlijk last van mijn buik dus Kommaardoor!

Knut10, GroeneBomen, Asil en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.598
    4.450
    113
    Vrouw
    Oh wat spannend weer zeg!! Hoeveel follikels zijn groot genoeg? Wie weet wat er nog in de kleinere zit. Ben je gespannen? Heel veel succes!

17. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Dankjewel!!
    Ja wel weer mega spannend!
    3 a 4 waren gisteren groot genoeg. 3 kleinere gingen ze sowieso nog meeprikken zei de fertiliteitsarts gisteren, de rest was zien wat dat nog zou doen. De grootste hopen we maar dat die netjes blijven zitten en niet overrijp worden (dat kan blijkbaar ook nog)
    Het is weer helemaal anders dan alle voorgaande keren, zo een verschillen heb ik nooit gehad, dus toch wel weer gespannen inderdaad.

18. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.115
    2.462
    113
    Vrouw
    Ik ben voorlopig weer even van de ziekenhuisbezoeken af!
    Voor het eerst een normale lengte van cyclus (28dagen) de medicatie heeft goed zijn werk gedaan deze keer! :thumup:

Saar1988, Betsies, GroeneBomen en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.598
    4.450
    113
    Vrouw
    Snap ik!! ❤️ Hopen dat ze het laatste groeispurtje nog meepakken en dat de grote dat juist niet doet.

Betsies en Leraje vinden dit leuk.
  20. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Betsies succes morgen met je punctie, ik duim mee voor een mooi resultaat!

Betsies vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina