Wel fijn dat je nog IUI mag doen, ik mag ook geen IUI meer ivm eileider verwijdering bij buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Op medische indicatie staat alleen nog IVF.
Dat weet ik dus nog niet, dat hoor ik pas 14 december, als zij er geen heil meer in ziet is het ook einde oefening. En das echt kut ook in jouw geval ♥
Nou dat heb ik dus ook vaker gelezen. In BE doen ze OI of IUI met pregnyl als lf ondersteuning en heb al een x aantal meiden gesproken met en zonder PCOS die zwanger zijn geraakt op die manier. Maar ook hier op het forum na TP. Ik heb het al eens gevraagd maar ze vond dat het achterhaald was en geen toegevoegde waarde had. Daarnaast is de enige poging waarbij ik van IVF zwanger raakte (6.4) 3-daags met pregnyl geweest. Misschien is ovitrelle niet de oplossing voor mij.
Ja maar het voelt zo oneerlijk... waarom hebben wij opeens zoveel geluk en anderen niet die nog veel meer ellende hebben doorstaan dan wij...
Ik ben alles behalve gekwetst, ik denk er precies zo over! Ik voel nu ook gewoon de frustratie voor jou. Maar klinkt niet als een gek plan. Je bent eerder zwanger geraakt met IUI toch. Dus als je idd een formule kan vinden om ook zwanger te blijven, dan moet dat lukken met IUI! Pregnyl ondersteuning na de inseminatie is voor meerdere dè manier geweest, dus helemaal niet zo gek om dat eens te proberen. Ik ga duimen dat je arts er hetzelfde over denkt!
Ik heb inmiddels de eicelpunctie achter de rug. Het was echt een hell... maar dat terzijde. Ik ben gebeld door de verpleegkundige dat ik het hoogste aantal eicellen heb geproduceerd wat ze ooit hebben gezien. Je zou denken; top... nee dat is het niet. Dit verklaard de mega pijnen tijdens dit traject en de ontzettende pijn tijdens de punctie. Normaal willen ze 10 tot 20 eitjes... ik had er: 60! Ik moet veel bedrust houden, 3L per dag drinken en mezelf ik de gaten houden.. Het nieuws tot nu toe: 25 waren rijp, 2 afgevallen. Dus 23 eicellen gaan ze proberen te bevruchten d.m.v. ICSI. De andere 35 die niet rijp zijn doen ze in een stoof en proberen daar nog wat mee d.m.v. IVF (ze proberen het gewoon). Laten we hopen op vele cryo's
Jezus mina wat bizar veel. Geen wonder dat de punctie hel was, dat moet lang geduurd hebben. Veel beterschap met herstel. Sowieso mooie score van rijpe eitjes, hopelijk nog meer erbij met de stoof!
Nee, ben natuurlijk zwanger geraakt na 6 iui, endo operatie in combinatie met hsg. Exact 2 weken later..
Oh wacht even, ik moet straks even heel hard na denken, er is namelijk een meid hier die had er 63. Maar kanonnen dit is wel heel heftige overstimulatie ik had je opgenomen en aan vocht infuus gelegd. Let echt goed op je kunt echt heel ziek worden.
@DZ91 hoop op mooi aantal cryo’s wat een hel zo die punctie. Ik had dat al met 24 follikels toen bij dreigende OHSS. Veel drinken en rust! Laat je maar goed in de watten leggen na zo’n heftige dag. Denk wel dat je heel veel cryo’s hebt straks.