Jaaa!! Oploop is oploop, dus gewoon zwanger, gefeli! En ik begin nu alvast met duimen voor een goede echo
Helemaal rechts is gister. Kan er niet omheen, ben zwanger ♡ doodeng zo voor de 6e keer... 11dpo ben ik nu
Ik net thuis na mijn neusingreep. Lijkt goed te gaan maar het is net 3 kwartier geleden. Misschien de adrenaline van de verdoving. Nu wachten tot die is uitgewerkt. Dan zien of ik pijn heb.
Streepje is wel al beter dan t was met dezelfde test op 11dpo in mei. Kom op oploop! Spannende dagen, hopelijk loopt t tm zondag netjes op en dan bel ik de gyn wel.
Prima, voor nu nog steeds. Gok wel dat het slechter gaat als de verdoving uit werkt. Omdat de verdoving het slijmvlies slinkt. Maar voel me goed. Maar allejezus wat spannend weer voor jouw.
Spanning begint hier ook toe te nemen. Ik ben bang voor de echo volgende week. Wat nou als het toch niet goed is of ik niet mag starten omdat het druk is. Blehhhh mag ik alsjeblieft een week vooruit? Ik wil ook eindelijk weer een terugplaatsing en een kans..