Ik ben uitgerekend rond mijn verjaardag Ja doodeng, eitje kwam ook uit de eierstok waar de bbz op zat. Dus ik vind eisprong aan die kant altijd wat spannender. Ik ben verder best rustig. Grapte al tegen mijn buik: 1 ding,mama deelt haar verjaardag NIET! Dus je plant je eigen geboorte er maar omheen. Geniet nog even van t prima gevoel, hopelijk is je slijmvlies lief voor je
@GroeneBomen : heel spannend dit.. hopelijk ook mooie oploop @Asil ik heb gemist dat je een operatie had, beterschap met het herstel. Ik ga wel ok, wel veel buikpijn rechts.. nog iets meer dan een week..
Hopelijk gewoon goede groeipijn ♡ Met welk termijn heb jij de echo? Ik twijfel (als maandag alles oke is) of ik 5 weken al wil of toch 6
@Krv het moet gewoon goedkomen. Wat mijn neus betreft gaat het eigenlijk verassend goed vind ik zelf. Net gewoon samen een boodschap gedaan en zo een wandelingetje. Hij wilt heel even vissen. Denk dat dan mijn dag wel genoeg is geweest tot avond eten en ga dan een chillen, netflixen, slapen.
Sorry foto spam maar dit is echt wel de mooiste van vandaag. (Vind ik zelf) mochten jullie het nog niet weten. Ben gek op de natuur . Brengt mij rust en reinheid op de 1 of andere manier.
@GroeneBomen spannend! Lees hier nog steeds af en toe mee en hoop op goed nieuws. Wat fijn! Duim voor jou! @Wondertje2020 volgende week echo. Mijn duimen draaien!!
@Wondertje2020 waauw wat zie ik nu!! Wat spannend! Ik hoop voor je dat het heel snel 2 september is, maar voor nu alvast gefeliciteerd met deze mijlpaal! ♡
Lieve @Asil extra knuffel voor jou. Bewonder je medeleven met een ieder hier, hoe je mij hebt gesteund en je optimisme. Hoop zó hier snel te mogen lezen dat ook jullie een wondertje verwachten ♥️
Gaat nog goed, ik ben de dag na terugplaatsing op vakantie gegaan en vandaag pas weer terug gekomen, dus dat heeft me geholpen om t los te laten tot nu toe. Al krijg ik nu wel een puist op mn kin en dat is bij mij een teken dat mn menstruatie eraan komt, dus vrees eigenlijk dat t niet gelukt is. Fijn dat jij je alweer zo snel zo goed voelt na de ingreep! @GroeneBomen oo wat een goed nieuws! Heel erg spannend weer nu
Ik heb je laatste post net gelezen en lijkt me hier niet de plek voor jou… desondanks wens ik je veel sterkte.