Eens, @youngmommy20 vanwege de verschrikkelijk lange weg die een ieder hier al achter de rug heeft en velen nog steeds onderweg zijn, vind ik het zelfs ongepast. Wens je sterkte en succes. @Beheer neem aan dat jullie meelezen.
Oeh het was even wat druk in mijn leven en bambam wat een actie!! @GroeneBomen jeeeee wat spannend!! En gefeliciteerd!!! Hopelijk hebben jij en @Wondertje2020 allebei top oplopende testen! Fijn dat de operatie zo meegevallen was @Asil en prachtige plaatjes bij jullie in de omgeving!!
Lieve allemaal, Hier even een update vanuit mijn kant! Allereerst: groenebomen en wondertje, wat een spannende dagen voor jullie zeg!! Weet dat ik elke dag aan jullie denk en wel meelees, meeduim en kaarsjes brand voor jullie en voor alle andere meiden die het nodig hebben! Lisa, superfijn dat de operatie goed gegaan is en dat je zo kunt genieten van de kleine dingen in onze prachtige natuur! Hier inmiddels 21 weken onderweg. De vruchtwaterpunctie was goed. Ik moet wel zeggen dat dit de spannendste weken waren van mijn leven en dat ik er tot week 20 niet van heb kunnen genieten. Gevoelens van pure angst en wanhoop waren aan de orde (gedachten als: wat nou als het niet goed is....halen we het dan echt weg rond de 20 weken?... Wat nou als het loslaat door de punctie zelf, vergeef ik mezelf dat ooit nog?...) Gelukkig is het goed gegaan en heeft het kindje niet van beiden het gen overgenomen. Ik ben ruim 4 maanden onwijs misselijk geweest en had veel last van migraine. Nu sinds de 20 weken echo gaat het iets beter. Denk ook dat er veel stress weggevallen is door de goede uitslag van de punctie. Verder heb ik nu wel al last van bekken/bandenpijn. Komende week ga ik naar een bekken-fysiotherapeut, want ik heb gewoon spierpijn/stekende pijn in mijn bovenbenen/bekken/buik. Meestal na een intensieve dag op het werk, dus ik probeer ook echt wel rustig aan te doen, maar helemaal weg gaat het niet. Ik ben me heel erg bewust van het feit dat dit niet de plek is om te mopperen, maar wilde toch kort samenvatten hoe het gegaan is en hoe het nu gaat. Weet dat ik -als ik even niet actief ben op het forum- wel altijd aan jullie denk en voor jullie hoop! Liefs!
@Saar1988 oh wat fijn dat alles goed is met jullie kindje! Ik snap wel dat je nog niet echt hebt kunnen genieten. Hopelijk kan dat vanaf nu wel. En wees zuinig op je bekken, hier vanaf 14 weken last van gekregen en het is nog steeds aanwezig. Gelukkig is het bij de meeste vrouwen na de bevalling snel weg maar het doet echt veel pijn en kan blijvende klachten opleveren dus goed dat je naar een bekkenfysio gaat. Liefs!
@Saar1988 wat nou mopperen. Zat met smart te wachten op een update en man wat ben ik blij dat alles "goed" gaat. In de zin dat het kindje gezond is en jij nu minder stress ervaart. Wat een wonder is het allemaal.
@Saar1988 zó blij voor jou! Wat een spanning moet dat geweest zijn. Jij had nóg veel grotere zorgen, toch herken ik het niet kunnen genieten/blij zijn. Kwam bij mij rond 27 weken. Hoop dat jij dat ook nog mag gaan ervaren. Balen dat je last hebt van je bekken en goed dat je naar de fysio gaat. Luister naar je lichaam en mogelijk ook preventief naar de bedrijfsarts? Veel liefs en geluk.
@Saar1988 wat een goed nieuws! Wat een opluchting! Mbt bekken: ik heb blijvende schade. Verwacht herstel > 10 jaar. En dan zal ik nog steeds niet kunnen slenteren bij kraampjes. Dus pas heel goed op jezelf, ik heb te laat aan de rem getrokken Wordt gewaardeert t duimen ♡
@Krv ik heb nog niet getest, denk dat ik komende week nog een keer test voor de zekerheid. Heb wel weer buikpijn rechts maar geen bloedverlies.. gebruik nog steeds Crinone gel.
Je kan ook de ochtend van de echo testen, dan hoef je niet te lang in onzekerheid te zitten. Hopelijk is alles goed, als je je zorgen maakt gewoon bellen en vragen om een eerdere echo hoor! Vanaf 5 weken kunnen ze al zien of het op de goede plek zit.
Wanneer heb je je echo? Naar dat je nog steeds eenzijdige buikpijn hebt. Knuf @Krv jij echo deze week toch? Heel spannend ♡ hoop dat je kan starten voor de tp. Morgen is mijn nod, vandaag niet getest. Was geen etos hier dus kon geen test kopen. Geen buikpijn, geen rugpijn, wel super waterige afscheiding (had t bij de jongens ook), misselijk en geen migraine! Morgen wil ik laatste test doen. Geen zin meer in streepjesstress. Vervang ik wel voor echo stress We kamperen nu nog, vandaag naar huis. Was zooooo koud vannacht,vreselijk
Ja, donderdagavond. Ik hoop het ook! Spannend hoor, en ik snap dat je stopt met testen na morgen. Het begint inderdaad goed af te koelen nu, de ochtenden zijn ook weer een stuk frisser. Lekker in je eigen bed vanavond, succes met alles inpakken.