overduidelijk zwanger, gefeliciteerd. Zo’n duidelijke streep bij maar 15dpo geeft mij wel minder hoop als ik naar mijn eigen testen kijk. Nog 4 stressvolle dagen.. #wanhoop/hoop
Ik spaar mijn geschuur wel op oke Heb je veel last van bijwerkingen? Is je libido ook gelijk met de noorderzon vertrokken? Of valt dat nog mee
@Wondertje2020 snap ik maar t zegt ook niet alles. Trakteer jezelf op een predictor zou ik zeggen. De etos droogde zo anders op dan t beeld na 10 minuten zeg maar. Dat was niet fijn
Gefeliciteerd @GroeneBomen!! @Wondertje2020 ik ben ook benieuwd hoe een predictor bij jou eruit zou zien, maar ik snap ook dat je nu niet meer wil testen hoor! Ik duim voor je!
Dat is goed, en nee, meer mijn menstruatie pas voorbij en toen mijn neus. Hij word niet opgewonden van gehijg als een zeehond . Alleen last van opvliegers en honger!! Maar kom niet aan dus dat is fijn. Och lieverd hoop zoo dat het goed is. Wanneer ga je bellen voor echo?
O nee dat is niet woest aantrekkelijk, snap dat ie dan niet steigert maar weigert Wat heerlijk dat je niet aankomt opvliegers zijn minder. Lekker zweten dus van teen tot kruin Ik weet nog niet wanneer ik de echo wil, ik neig naar 5+4.dat is op een vrijdag. Pas als ik dat weet bel ik wel. Ik had met de jongste met 5+6 een kloppend hartje en ben bang dat als ik nu met 6 weken geen kloppend hartje zie, wat heel normaal is, ik toch in de stress zit
Ja tussen 5 en 6 weken mag ik heen ik bepaal t zelf, waar ik mij goed bij voel. Zo fijn niet startten bij de vk maar de gyn.
@GroeneBomen Oh fijn dat je dat mag bepalen zelf! Ik snap de twijfel wel denk ik of je juist op 6 weken gaat (met de kans dat er nog geen hartje is, maar wel een gezonde embryo en jij helemaal in de stress, of wel een hartje en een hele fijne echo) versus eerder (dan minder stress als er geen hartje is misschien?). @Asil Fijn dat je niet aankomt! Ik moest met de Lucrin mezelf echt heel streng toespreken steeds dat ik echt niet nog meer hoefde te eten Wel jammer van de opvliegers. Kun je er wel van doorslapen? @Wondertje2020 Ik kan je onzekerheid vast niet wegnemen, maar jouw testen zijn misschien wat lichter, maar toch echt zeker positief en dat is het allerbelangrijkste! Ik duim voor je a.s. vrijdag
Ik had een maandelijks depot, uiteindelijk 3x, omdat ze bij mij elke 2 weken moesten meten of de hormoonwaarden voldoende gedaald waren. De lucrin heb ik inderdaad gebruikt vooraf deze cryo TP (dat onderdrukte samen met prednison de progesteron productie via de hypofyse/eierstok en de bijnier). T.t.v. de terugplaatsing was het laatste depot zo'n 3 weken ervoor. Maar de meeste mensen gebruiken Lucrin voor een andere reden volgens mij. Bij de stimulatie hoefde ik geen Lucrin te gebruiken omdat het daar niet uitmaakte dat ik een berg teveel progesteron had. Het was namelijk sowieso freeze-all en geen verse tp.
Ik ga voor de 6 weken echo, ik neem de gok. Ik heb absoluut niet het idee dat deze zwangerschap op de verkeerde plek zit en ben bang dat 5 weken net zo goed zenuwen geven en onrust want met 5+6 was junior dan wel voorzien van kloppend hartje maar geen dooierzakje te zien en t was überhaupt een stipje. Denk als ik eerder ga zie ik nog minder... dus maar 6 weken. Over 2 weken dus. Laaaaange weken. 12 september echo
Ik heb het nu voor de 3de keer. 2x 1 prik en dan na menstruatie stimuleren. Nu 1 prik voor 3 maanden omdat de ogenschijnlijke vleesboom ook best adenomyose kon zijn. In dat geval is Lucrin weer goed om de haard in te laten dimmen. Of het gewerkt heeft weet ik pas bij de uitgangsecho en is het voor mij wederom ter voorbereiden op stimulatie maar ook op TP natuurlijk, als het toch adenomyose bleek te zijn.
@Asil Moet je dan eerst wachten of er weer een MS optreedt na die 3 maanden? Of blijft dat bij jou aanwezig tijdens die lucrin maanden? Of mag je 'kunstmatig' verder? (Ik heb er zelf geen verstand van, zelf geen cyclus dus geen referentie wat normaal is hierin). Hoop voor je dat 'haard' goed geblust is met de Lucrin @GroeneBomen Het is al bijna 12 september!!
Ik word keurig ongesteld deze keer iets later CD 31. Heb hem 8-8 gezet. Mag het eigenlijk geen menstruatie meer noemen, ze zeggen net als bij de pil dat het doorbraak bloedingen zijn. Moet alleen na de volgende even bellen. Staat gepland rond 14 september als alles volgens het boekje blijft lopen. ZH zei dat ik rond 10 Oktober voor de antrale meting moest komen maar dan zou ik bijna net ongesteld zijn. Ik hoop dan ook rond die tijd te kunnen starten met stimuleren eerlijk gezegd. Allermooist zou ik punctie week 43, TP week 44. En dan vrijdag week 44 een weekje Landal. In mijn romantische hoofd, testen op vakantie en gewoon zwanger zijn . Oh ik zie het al, haardvuur, lekker borrelplankje, de spanning en 2 vette strepen!! Ik vind het ideaal. (Maar omdat we nog niks weten kan ik ook geen weekje weg boeken .)
@Asil gheghe en anders maar stomende seks voor t knetterende haardvuur. Blijft lastig in een traject die vakanties. Maar t knetterende haardvuur wacht wel op jullie ♡