@Asil dat klinkt als een heerlijke vakantie! Al een idee waarnaartoe (gezien je zo van de natuur houdt?). Hoop dat de planning snel op orde is en je aan de uitvoering kan gaan werken
Altijd Veluwe. Meeste miggelenberg, en anders heideheuvel maar we zaten nu aan coldenhove te denken. We doen zo veel wandelen altijd.
Mega spannend en vrolijk hier van die mooie testen en bijna echo’s!! En wat een heerlijk vooruitzicht @Asil doe die positieve test variant voor het haardvuur in de Veluwe, prachtig plaatje Leef enorm met iedereen mee al ben ik er even niet zo veel. Hier druk met huis en verbouwing, daarnaast gewoon doorwerken, dus weinig online tijd!
Das kak hoop dat er niks aan de hand is. En nog 2 dagen en dan weet je of je groen licht krijgt. Hoe spannend.
Potje gevoetbald een paar weken terug, had ik niet moeten doen. Hopelijk kan de osteopaat er wat mee! Ik ben al een paar dagen zo zenuwachtig. Ik vrees er echt voor.. afgelopen maandag positieve ovulatietest en tot vanochtend flink groeipijn gevoeld en nog steeds lichte spotting… dus ik vrees echt dat het nog niet in orde is gyn zei vorige keer het liefst voor eisprong geen spotting meer. Vocht in m’n baarmoeder is niet goed voor de innesteling. Ik hoop zo dat het donderdag toch allemaal goed is. Wat dat betreft is de timing qua ovulatie en echo wel goed.
Nog steeds lichte spotting van? En hoe lang dan al? En ik weet hoe zenuwachtig je bent. Je kunt het bij ons gewoon van je afschrijven dat weet je toch ♥. Maar een kleine blessure door sporten zou geen belemmering moeten zijn toch. Ik bedoel, bij de kleinste bewegingen kun je iets verrekken.
Inmiddels cyclusdag 17… dus echt al lang. Ben sinds de operatie nog zo’n 3-5 dagen ongesteld (ipv meer dan 7), dus dat is wel een flinke verbetering. Maar die klote spotting houdt niet op.. meestal tot cyclusdag 10-12 maar nu wel echt heel lang. En dat voetballen heb ik dus al heel lang niet meer gedaan (was me ook afgeraden door de bekkenfysio), maar het ging zo goed dat ik dacht dat het wel weer kon. Hopelijk kan hij er iets van maken donderdag want dit doet echt pijn! Moet elke 2/3 uur even gaan liggen door de pijn.
Och Jesus meid maar dat vertelde je eerder niet. Zo een pijn! En zo lang spotting is inderdaad wel KUT. Snap nu nog meer hoe je in spanning zit.
@Krv super rot van die pijn, ik had op een gegeven moment ook elke keer mega pijn toen ik lekkend bms had, maar dat was vooral na progesteron stimulatie. Hoop zo dat je goed nieuws krijgt donderdag en ook antwoord waarom het zo’n pijn doet. @Asil beetje slapeloze nachten hier.. ook extra zenuwachtig omdat het de laatste cryo is en toch ook wel pijn rechts. Een beetje rust zou wel fijn zijn.
Jeetje joh. Dat lijkt me heftig! Volgens mij is dit de uitgelezen plek om te klagen. Veel succes donderdag met beide afspraken en ik hoop dat je vlot van start mag met een tp!
Jullie zijn lief! ❤️ Ik herken de pijn van tijdens m’n zwangerschap en heb echt het gevoel dat er iets scheef of vastzit in m’n bekken, het is dit keer ook niet cyclusgerelateerd. Normaliter wel, altijd wel (wat) pijn rondom ovulatie en menstruatie maar nu dus echt non stop. Gelukkig zit deze werkdag er ook weer bijna op dus nog even en dan hopelijk verlichting. Lieve @Wondertje2020 ik tel de dagen met je mee af zoals je weet. Wat gun ik jou de rust. Liefs!
Dat is lang zeg, hopelijk baarmoeder wel gewoon leeg. Voetballen begin ik ook niet aan hopelijk kun je goed gekraakt worden
@Wondertje2020 ben even vergeten, had je tp in eigen cyclus of kunstmatig? Met eigen cyclus zou je haast denken corpus luteum cyste misschien. Ik duim hard voor jullie ♡
Volgens mij had ik ook wat krampen aan één kant in het begin, wel na nod volgens mij. Is niet ongewoon bij beginnende zwangerschap naar mijn weten, al heb ik geen idee waardoor het precies komt.