Mijn terugplaatsing voor deze maand gaat niet door. Ik had gister mijn echo voor de cryo tp en omdat ik het in de natuurlijke cyclus doe en mijn tp op zaterdag valt en er op die dag geen capaciteit is, kan de terugplaatsing gewoon niet doorgaan. Baal er zo van! En werd er eigenlijk ook best verdrietig van. Voelt een beetje alsof er een maand van me wordt afgepakt! Had echt veel zin in deze terugplaatsing en keek er al heel erg naar uit. Hebben meer mensen dit meegemaakt? Of is dit gewoon slecht van mijn ziekenhuis? Denk zelf nu meteen aan overstappen.. Ze hebben het er overigens wel van te voren bij gezegd dat dit het risico is van cryo tp in natuurlijke cyclus, maar om het dan maar in kunstmatige te doen terwijl ik niet zoveel zin heb in die hormonen die ook niet noodzakelijk zijn gaat me ook een beetje ver..
Oh wat erg zeg.. ik heb het bij mijn vorige kliniek nooit meegemaakt (zij gingen ook nooit dicht, ook niet bij kerst of zo). Huidige ziekenhuis mocht ik kiezen, er is niks gezegd over dat een tp mogelijk niet door zou kunnen gaan. Echt heel zuur! Knuffel.
Uhm nee, EMC gaat gewoon door in het weekend en SFG ook, heb puncties en IUI's in het weekend gehad. Dat waren de meest relaxte eigenlijk. Echt KAK gewoon. Vind dit zo lullig. Dus het ziekenhuis besluit geen weekend TP te doen dus alle TP in kunstmatige cyclus das toch van de zotte.
Het is ook allemaal weer heel spannend!! Super fijn dat het weer kan bij jullie! Ik vind het ook allemaal heel spannend, mijn cyclus gaat nu wel goed gelukkig dus ook hier weer in de running (En in verband met mijn spanning en er niet steeds mee bezig willen zijn noem ik even geen data )
@Romytje wag zuur dat het daarop gecanceld wordt, in ons streekziekenhuis deden ze maar twee dames per dag in het weekend met iui, (en ivf dat kunnen ze er niet) dus ook daar die kans maar gelukkig nooit meegemaakt. Nu gaat altijd alles gewoon door in Gent…
Herkenbaar verhaal, dit wordt bij mijn ziekenhuis ook gezegd (zit jij ook in midden NL toevallig?). Heb het een paar keer in natuurlijke cyclus gedaan, waarvan alle keren gelukkig doorgingen (laatste keer werd wel even heel spannend of het door kon gaan, omdat mn cyclus opeens veel trager was). Zo rot dat het bij jou nu wel vol zit! Sterkte met deze tegenslag verwerken, ik zou er ook zo van balen!!
@Wabisabi en @Betsies super fijn zeg! Ik wens jullie allebei veel succes en hopelijk snel een goede zwangerschap ❤️
wat een rot nieuws, ik ben t helemaal met je eens. Natuurlijke cyclus boven kunstmatige cyclus .. ik ben al die keren ook “zwanger” geweest.
@Asil en @Krv en @Wabisabi en @Betsies wat een spannende tijd gaan jullie weer tegemoet met een nieuwe terugplaatsing en nieuwe start traject. Fijn dat er perspectief is. Ik heb vandaag weer bloedafname, hopelijk daalt HCG, mindfuck om deze zin op te schrijven. Ik wil het allemaal nog niet geloven en accepteren.
Dankjewel, super lief van je! Nou niet voor te stellen, zo niet eerlijk allemaal, denk veel aan je ❤️
Dankjewel lieve @Wondertje2020. Wat had ik je graag een torenhoog hcg toegewenst en hoe oneerlijk is het nu om te moeten hopen op dalend hcg. Ik duim voor je vanmiddag!