Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 8 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    @Wondertje2020 ik duim voor daling. Maar t is zoooo tegenstrijdig, wat had je graag giga oploop gehad nu en dat het wél goed zat. Hele dikke knuffel

2. Romytje

Romytje Bekend lid

20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    Wonder boven wonder toch nog goed nieuws voor mij! Er is kennelijk een standaardprotocol bij ons dat als je eitje 18mm is er een kans is op springen, dus dan moet je ovitrelle zetten en wordt de tp ingepland. Ik ben tegelijkertijd echter ook met de CB ovulatietest blijven bijhouden of ik al wel een LHpiek had en die smiley bleef maar uit, dus mocht toch nog terugkomen voor een echo om te kijken of mn eitje inderdaad niet al gesprongen was, en dat was idd niet zo. Wel al doorgegroeid tot 21 mm, maar niet gesprongen. Dus mag vanavond ovitrelle zetten en woensdag de tp! Ben zoo opgelucht! Nu alleen nog hopen dat t blijft zitten natuurlijk…

Leraje, Asil, Knut10 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Wat goed zeg! Super!

Romytje vindt dit leuk.
  4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Fertiliteit heeft hier iets nieuws, de dames en gyn plannen geen afspraken meer zelf in als de afspraak niet binnen een week hoeft. Oftewel... maandag aangegeven: ik moet over 2 week weer heen. O nee nee daar mogen we geen afspraak voor maken. Krijg je thuisgestuurd. Heb niets te zeggen dus over tijd/dag etc. Maar er staat zelfs niets in mijn online omgeving nog, afspraak is nergens te bekennen. Morgen maar bellen, wetende dat ze niet eens de agenda kunnen inplannen voor die week.... echt wat een systeem mensen pfff, centraal afsprakensysteem doet t nu. Wat is dit onhandig

5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Wat goed! Las het in het andere topic. Ik weet dat veel ziekenhuizen 18-20 als standaard aan houden maar @GroeneBomen bv en ik hebben altijd grote follikels die pas springen, in mijn geval bij 23-26 mm, en bij groenebomen ook pas bij 26 als ik het mij goed herinner.
    Dus goed gedaan!!

6. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
  7. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.599
    4.452
    113
    Vrouw
    Wat fijn zeg @Romytje!! Mijn eitjes worden ook altijd zo groot, net zoals bij @Asil en @GroeneBomen. Al zo vaak gehad dat ze bij 18 mm op cd 11/12 echt snel een positieve ovulatietest verwachtten en die was er dan pas 5 dagen later haha. Heeel fijn zeg! Eindelijk eens een meevaller.

Romytje en Asil vinden dit leuk.
  8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Ja suf he? 'Hij staat op springen' nee. Gewoon nee. :roflmao:

Geen last van vroegtijdig springen, springt puur dan op ovitrelle dus ideaal voor de timing

Romytje en Asil vinden dit leuk.
  9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Najaaa ik bel de afdeling, hoezo hebben wij een afsprakenbureau? Dame helemaal verbaasd, ze snapte er niets van want ze plannen zelf. Maar goed dat ik zelf belde weer: 26 sept echo.

Saar1988 en Asil vinden dit leuk.
  10. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Spannend weer en super vaag!!

11. Romytje

Romytje Bekend lid

20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    Ah dit komt dus vaker voor! Denken jullie niet dat als wij dan al ovitrelle spuiten als ons eitje 18 mm is, ons lichaam er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor is, maar dat het bijvoorbeeld beter is nog een paar dagen te wachten totdat ons eitje daadwerkelijk op springen staat? Want in die paar dagen groeit je baarmoederslijmvlies ook nog en is je hele lichaam er meer klaar voor om een embryo goed op te vangen lijkt mij (niet medisch onderbouwd, maar dit vind ik zelf gewoon logisch klinken).

12. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.599
    4.452
    113
    Vrouw
    Heb ik ook wel eens gedacht, maar je mag de ovitrelle ook alleen zetten als je baarmoederslijmvlies dik genoeg is. En m’n luteale fase is daarna altijd net zo lang als zonder ovitrelle, alleen is m’n cyclus dan een paar dagen korter doordat je de eisprong opwekt. Ik heb ook een aantal tp’s zonder ovitrelle gehad, alleen met ovulatietesten. Qua kans op zwangerschap heeft het voor mij niks uitgemaakt, en ik heb dan altijd wat meer stress dat ik misschien mijn ovulatie mis. Denk dat minder stress altijd goed is. Mijn zoontje is trouwens uit een poging met ovitrelle. Ik heb zelf trouwens niet gekeken of er wetenschappelijk onderzoek is gedaan naar jouw theorie, misschien wel interessant om eens op te zoeken.

Romytje vindt dit leuk.
  13. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.599
    4.452
    113
    Vrouw
    Huh wat raar.. gelukkig is het nu gelukt.

GroeneBomen vindt dit leuk.
  14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Nee hoor, als je baarmoederslijmvlies goed is is t geen punt, ze laten je geen ovitrelle zetten als je baarmoederslijmvlies veel te dun is immers. Ik ben nu zwanger geraakt van de eitje van 18 mm die moest springen door de ovitrelle. Baarmoederslijmvlies was 10 mm op t punt dat de ovitrelle gezet werd

Romytje en Betsies vinden dit leuk.
  15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Naja die vrouw aan de balie is sowieso een aparte...klaar voor pensioen zeg maar. T werkplezier is allang vertrokken. Andere dames zijn wel veel vriendelijker

16. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    @Romytje precies wat de meiden zeggen. Ondanks dat ik dat gevoel ook vaak heb gehad en meermaal heb geuit bij de gyn blijven zij precies zeggen wat de meiden zeggen.
    Mij gaat het erom of je BM dan wel ontvankelijk is. Maar kennelijk zou dat wel zo moeten zijn.

Romytje en Betsies vinden dit leuk.
  17. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Gelukkig staat er nu een afspraak @GroeneBomen fijn vooruitzicht!!

@Romytje ja dat hè! Ik denk dat vanuit natuurlijk oogpunt ook. Maar ze zeggen inderdaad dat dat eitje niets hoeft, als het slijmvlies maar goed is. Op naar jouw terugplaatsing:)

Romytje vindt dit leuk.
  18. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    @Asil lief dat je ernaar vraagt! Ik lees hier afentoe nog even mee en wat is er veel gebeurd weer zeg.. Mooie dingen maar ook verdrietige dingen:( Ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven!

Wij (vooral ik..) zitten vol van zenuwen, nouja eigenlijk alleen maar ik, mn vriend voelt zich prima:) Ben echt ontzettend gespannen, dood en dood moe en constant zo’n nerveus zenuwen gevoel in mn buik! Woensdag is “eindelijk” de TESE! Ik weet dat ik veel afwezig ben hier maar mocht je eraan denken, een schietgebedje of een kaarsje zou me goed doen! Ben er nu wel klaar mee en ben er klaar voor!

@Wondertje2020 ik wil je heel veel sterkte wensen en heel veel kracht!

Romytje, Betsies en Asil vinden dit leuk.
  19. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    @Muisjepluisje o meid wat vreselijk spannend!!! Er hangt ook zoveel van af! Ik duim voor jullie woensdag ♡

Muisjepluisje vindt dit leuk.
  20. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Lief!!! Dankjewel ❤️

Van harte met je zwangerschap ❤️

GroeneBomen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina