Best een hoop 8 koortsstuip insulten achter de rug, de 7de was op 5 augustus, die was zo zwaar dat ik dacht ik raak mijn kindje kwijt. Met gillende sirenes naar leiden en daar kwam hij weer bij. 3 weken lang spraak problemen. Omdat mijn man en ik de insult hadden opgenomen vond de kinderneuroloog het tijd voor onderzoek en op 1 september daar geweest, 5 september een EEG gedaan bij hem, 15 september uitslag dat er epilepsie gevonden is en dat hij met spoed aan de medicatie moest en nu wachten we op uitslag nog van GEN onderzoek welke vorm hij heeft. Inmiddels contact met Lwoe ivm start normale bassisschool in januari volgend jaar. Standaard de deur uit met nood medicatie en altijd extra arlerd zijn op alles. December ook weer controle kinderneuroloog ivm kijken of zijn medicatie omhoog moet. Dus koortsstuipen zijn vaak onschuldig maar ik heb altijd gezegd er klopt iets niet. Hij is nooit ziek erbij, schud als een gek, schuim uit zijn mond en extreme zuurstof daling. Van de 8 x is hij 6 x afgevoerd met ambulance
Wat heftig @Droomwens79, ik zag iets voorbij komen en je had al eens laten vallen dat hij die stuipen had en dat je het idee had dat er meer aan de hand was. Wat ontzettend zwaar en moeilijk zal dat zijn geweest en fijn dat er nu echt een oorzaak is. Hoop dat jullie snel weten welke het is en de medicatie aangepast kunnen worden. Veel liefs ♥
@Droomwens79 bedankt voor je uitleg. Ik hoop zo dat jullie meer rust krijgen en de medicatie aanslaat. Wat een zorgen weer..heel veel sterkte met alle controles.
De verloskundige heeft gebeld of ik spontaan vandaag langs wou komen voor een echo. Had de situatie uitgelegd via mail omdat intake moest worden afgezegd. We hebben hard samen gehuild daar,verloskundige was ook zo van slag.God wat is dat raar, bij je overleden vader wegrijden om naar nieuw leven te kijken. Maar blij dat ze het aanbood. Heb ontzettend veel foto's gekregen, kan papa zijn kleinkind bij zich houden ♡ en voor mama als houvast. Ze is zo trots mam, ze liet de foto's ook aan t bezoek zien die bij pa afscheid kwamen nemen. Maar wat doet dit zeer Baby doet het geweldig, zwaaide naar ons en bonkte met zijn kontje. Ook iets vooruit gezet, naar 5 mei. Gaat een zware weg worden maar blij met dit nieuwe leven, absoluut
@Droomwens79 jeetje wat ontzettend heftig! Lijkt me traumatisch om je kind telkens zo afgevoerd te zien worden. Denk je goed aan jezelf? Trek jij het allemaal? Ik hoop dat jullie gauw wat wijzer worden, veel sterkte! @GroeneBomen ❤️❤️
@Krv denk aan je… zo lang gewacht en geduld gehad op weer een terugplaatsing. Zelfs naar het buitenland voor extra onderzoeken en chirurgische ingreep.. Vol goede moed weer beginnen en dan even zo hoopvol en dan volgt toch weer de teleurstelling. Ik vind je echt een strijder.
Dankjewel en ja ik loop onder behandeling inmiddels zelf bij een pysholoog omdat alles me teveel werd. Het werd mij allemaal teveel in mijn hoofd met alles.
Dat snap ik helemaal overigens, de afgelopen 1.5 jaar zijn ook enorm zwaar geweest. Ook het verlies, eigenlijk dubbel verlies, de wens en dit met jullie zoon. Wens je heel veel kracht en liefde toe ♥
Lieve @Wondertje2020 Dankjewel voor je lieve woorden. Ik merk meteen weer de enorme impact van het traject. Het voelde zo goed allemaal maar helaas. Dikke knuffel voor jou! Medestrijder ❤️
@Droomwens79 goed dat je hulp hebt ingeschakeld! Het is een ontzettend heftige periode, na al zoveel meegemaakt te hebben. Dikke knuffel!
heel begrijpelijk na alles wat je hebt meegemaakt en nog steeds meemaakt. Hoop dat je daar de handvaten kunt vinden die je nodig hebt om alles te kunnen verwerken. Moedige stap om hulp te vragen, want jij bent volgens mij iemand die altijd maar door gaat.
Over herhaalde miskramen https://www.nporadio1.nl/fragmenten/nos-radio-1-journaal/d061b76e-ed41-437c-8cd4-2d397174740f/2022-09-16-onderzoek-geeft-inkijk-in-oorzaak-miskramen
Klopt, maar mijn man heeft hulp ingeschakeld samen met de huisarts. Toen brak ik volkomen en gaf ik mij er aan over, loop er nu 4 maanden om de week. Geef eerlijk toe dat ik zelf zeker was doorgegaan, maar ben blij met de hulp❤️