Meeleesmelding! Ik volg jullie nog allemaal op de voet, ik brand zo veel kaarsjes voor jullie allemaal! Ik hoop op nog een paar kerstverrassingen voor jullie, moet er toch minstens 1 bij kunnen in dit groepje! ❤️
Het gaat zullen we maar zeggen. Zat al vanaf half 5 vanmorgen weer beneden... echt slapen lukt niet goed. Ben een zij ligger maar dat gaat niet dat doet pijn. Net weer naar boven gestrompelt en lig nu weer op m'n bedje. Verveel me de tandjes . Vandaag toch maar even proberen te douche (krukje bij de hand).
Weet niet waar je van houd @DZ91 maar ik ben echt een serie fanaat. Misschien kan ik je helpen aan iets.. Zelf rond deze tijd word het ronde 6 voor Outlander/ Vikings of ronde niet meer te tellen TVD (The Vampire Diaries) of The Originals. In de Fantasy catagorie heb ik er nog wel een paar Sci-Fi (en nee niet alles is leuk) The 100 In actie Hanna op prime Maffia, houd ik van sterke vrouwen rollen, Queen of the South Tiener/humor Sex education Do you need more
Hahaha thanks voor alle tips! Ik denk dat ik eerst dit rijtje maar even af ga hahaha. Zit nu nog wel in een serie, helaas ben ik momenteel tv ff zat. Och hemel.... waarom heb ik geen geduld! Tussen morgen en zondag hoor ik pas hoeveelheid cryo's! Stel ik hoor het zondag pas... zo lang wachten kan ik niet aan hoor! De dagen duren al zo lang Pffff wéér plassen.. wéér dat bed uit.. *1 grote klaagzang*
Dan zou ik beginnen met Outlander, dat is een hisorische serie, kijk ajb aflevering 1 af voordat je een oordeel hebt, want deze serie is echt niet te evenaren.. En Sam Heugh (Jamie) oh man pffff... Alleen is de serie wel behoorlijk grafisch. (netflix) Vikings, tja rauwe mannen heerlijk maar wel veel vecht scenes (netflix) TVD, tiener drama en vampieren + knappe kerels is voor mij een guilty pleasure , The originals is een spin-off (Prime) Lachen wil ik je niet aan doen maar als je eraan toe bent Sex education (netflix) Hanna gaat over een meisje die in de bossen word opgevoed als killing machine (love it) (Prime) Queen of the South over kartels en met name de vrouw aan de top (volgens mij op allebei) Oeh en The Bold Type, lekker meiden die bij een magazine werken, humor en drama in 1 (Prime, heeft ook het laatste seizoen) Pak de chocola er maar bij Ben benieuwd welke het word en een update of je iets wat vind is leuk. Heb je geen pijnstilling, Naproxen oid? Wij krijgen die standaard, ik vraag er altijd een maagbeschermer bij.
ik zou me echt niet proberen druk te maken, bij zo’n groot aantal bevruchtingen ga je heel veel cryo’s overhouden. Dat heb ik vanaf het begin af aan al gezegd. Komt echt goed.
Second Outlander en Sex Education! Outlander is inderdaad wel vrij grafisch met geweld en seks en er zitten ook wel trigger warnings in voor mensen die daar moeite mee hebben. Wel goed om in gedachten te houden. Ik vind wel dat er heel goed mee omgegaan wordt (ook de nasleep van traumatische gebeurtenissen etc) maar is wel de moeite waard om te vertellen. En de serie is echt heel goed, ziet er fantastisch uit, goed verhaal, de liefde is er heel mooi in. Ik heb alleen een hekel aan een van de personages in het midden van de seizoenen maar hij wordt beter in het laatste seizoen haha. Sex Education is echt ook heel goed. Niet alleen humor maar stelt ook van alles aan de kaak. Geweldige soundtrack en de look van de serie vind ik heel leuk, oubollig maar toch modern ofzo. Beetje eighties, soms seventies, maar tegelijkertijd ook weer niet. (Hebben ze expres gedaan - ook de school etc, het speelt zich officieel af in Zuid Engeland maar ze hebben een aantal Amerikaanse concepten erin gebracht en het is deels gefilmd in Wales). Ik kon zelf niet zo goed in Vikings komen maar wel goed vond ik The Last Kingdom - zelfde tijd, vikingen én Saksen in het oude Engeland. Hoofdpersoon zit tussen beide volkeren in. Veeeel knappe mannen. Ook wel veel geweld en seks, dat wel. Vanaf seizoen 2 ook wat meer humor erin.
Haha echt? Als het goed is belt m'n IVF arts morgen en dan ga ik natuurlijk even peilen hoe of wat. hmm.. ik heb ook het nummer van de laborant, maargoed... 2 dagen na punctie is wat vroeg.
Ha dat laatste heb ik weer andersom. Maar moet wel zeggen dat je voor Vikings echt seizoen 1 moet hebben gekeken en dan, hooked. Outander echt fantastisch nu al voor de 6de keer ofzo maar filter nu alleen op afleveringen die ik het mooist vind of waar ik troost in zoek (als je een kenner bent dan weet je welke dat zijn voor meiden die verlies mee hebben gemaakt). Elk seizoen heeft wat maar, heel eerlijk de eerste 3 zijn wel echt de mooiste en beste, seizoen die overseas gaat had van mij niet gehoeven, en de laaste ook niet, maar ben wel mega nieuwsgierig naar het nieuwe seizoen en dan vooral wat Young Ian mee heeft gemaakt of heeft gedaan. Sex Education, echt alles maar dan ook alles is leuk en goed, de setting, de manier hoe alles in kaart word gebracht ♥ Voor de nog uitgebreidere revieuws ga ik naar de Lounge op ZP en om inspiratie op te doen voor whats's next hahahaha.
Dit dit dit! OOohhhh wat zou dat toch prachtig zijn, meer goed nieuws. Ik blijf ook duimen en meelezen en meeleven! Wij hebben opgeteld wel een hele poos gewacht maar ik heb relatief kort in een medisch traject gezeten, val een beetje tussen wal en schip. Dus ik heb niet zoveel verstand van de mmm, vandaar dat ik meestal ook niet inhoudelijk reageer maar leef enorm met jullie mee lieve dames.
Sex ed! Jaaa aanraderx1000 Love gillian haha Jeetje afspraak maken voor bloedprikken is lastiger dan ik dacht. Moet vrijdag prikken maar pas plek vanaf maandag bij diverse locaties. Kan ik alsnog naar het ziekenhuis rijden
Wat een stress ook! Ik was blij dat ik na een week en na 4 week geprikt werd. Geeft ook een geruststellender gevoel als je weet dat je wordt opgevolgd door het ziekenhuis. Geen nazorg is écht waardeloos pfoe. Heftig.
Meeleesmelding! @DZ91 wat een aantal! En wat een zware punctie zeg.. holy shit, ik vond 18 al pijnlijk.. doe rustig aan. Hopelijk hoor je morgen al wat! @Asil Te bizar dat een verzekering je zo op deze manier onderuit kan schoppen.. ik duim voor je voor goed nieuws op 14 december
Ik heb half december weer een gesprek over hoe nu verder en wanneer starten met de volgende punctie. De arts had het er voor het mislukken van mn laatste cryo over dat een lang schema misschien wel goed voor mij zou werken, omdat ik vrij heftig reageerde bij het korte schema en veel follikels had, snel een punctie had, maar veel eicellen nog niet rijp. Iemand ervaring met het lange schema?