Snap ik! Het is al zolang een onderdeel van je leven dat op bepaalde momenten weer terugkeert. Knuffel ❤️
@Asil ja heel bizar dit proces en onwerkelijk. Knuffel voor alle mentale belasting die er ook nog bij komt kijken .. duim met je mee voor een mooie uitslag. Stap voor stap ..
@Asil daar is t dan, het begin van de afsluiting en de laatste keren. Heel veel succes en sterkte vrijdag met de punctie
Wat lief dat je reageerd. Wil niet steeds naar de bekende weg vragen maar geef je toch graag een knuffel ❤️
Dank je. T is zo bizar, de wereld draait door en jij kijkt ernaar en denkt: hoe kan ik mijn wereld weer laten draaien? Kreeg gister gewoon zo'n gevoel van paniek op de fiets: iedereen deed zn ding en alles kwam zo op mij af.... benam mij de adem.
Snap ik schat, het liefst slaan we dit stuk over, maar helaas moet je er doorheen. Ik hoop dat het met de tijd een beetje verzacht lieverd, denk aan je ♥
We houden vast aan het mooie lange leven dat mijn vader heeft gehad en hopen dat zijn jarenlange liefde voor het leven en ons allen ,ons die kracht zal geven om elke dageen stapje vooruit te gaan ♡
Ik zag een eekhoorn vandaag, niet zo schattig als deze, wilde m wel delen.. misschien brengt het geluk @Asil heel veel succes en geluk gewenst morgen bij de punctie. Ook voor je vriend, voor hem is het net zo spannend! Liefs
Heel veel succes morgen @Asil ! Een van de eitjes die jullie kleine gaat worden straks zit hiertussen! Dat wens ik met heel mijn hart voor jullie, na de lange strijd die jullie hebben gevoerd, is het nu jullie tijd!
Heel veel succes Asil met deze bijzondere laatste punctie en met de ontzettend spannende dagen die hierna nog gaan komen
@Asil ik snap je hoop en teleurstelling, had ik mijn laatste punctie ook met alle onrijpe eicellen die ik toen had. Om je een beetje hoop te geven: toch kwamen daar toen twee embryos uit, die ook nog eens twee keer tot een zwangerschap leidden. Dat gun ik jou ook.. Het is gewoon zo spannend deze dagen na punctie! Mn duimen draaien voor prachtige embryos, die goed blijven plakken.