Snap dat je op meer hoopte, maar hopelijk komen hier gewoon al een mooi aantal embryo's uit, ik duim voor je! Hoe ging de punctie? Lekker lopen zweven op de fentanyl ? Hoe voel je je nu?
Mag ook echt niet klagen hoor. Voor 40 jaar is het prachtig maar je wilt stiekem toch meer zodat het boek niet te snel sluit maar nu afwachten. Bevruchtingen ed krijgen wij nooit te horen. Maandag een app of er tp gaat plaatsvinden.
Waarom krijgen jullie het aantal bevruchtingen niet te horen? Ik hoop toch op een boel embryootjes ❤️
@Asil , 7 is een mooie start.. hopelijk zijn ze allemaal rijp. Maar de bevruchtingen is de volgende spannende stap , vervelend dat je t pas maandag te horen krijgt. Komt dat door het weekend? Wij kregen eerst altijd de volgende dag telefonisch de bevruchtingen te horen, maar dat is veranderd naar de dag erna. En dan op de dag van de terugplaatsing het aantal cryo’s, dat wilde ik dan nooit weten. Las ik naderhand na de testdatum in de mail.
Doen ze hier standaard niet. Ergens wel fijn. Straks hoop je ergens op en ben je teleurgesteld. Maandag hoor ik alleen of ik tp heb en dan aldaar of er meer zijn. Als ze nog een dagje langer moeten dan horen we pas 2 weken later of er cryo's zijn. Kan overal wel om vragen naar of ik er gelukkig van wordt?
Spannend! En wat een mooi aantal Ik snap natuurlijk dat meer eicellen fijner voelt, maar laten we hopen dat dit 7 absolute toppers zijn. Succes met het wachten op de app over de tp.
Lieve Lisa @Asil gemist dat de punctie al achter de rug is. Ik zend alle baby dust jouw kant op. Dikke knuffel!
Hoi lieve meiden, hoezeer ik ook mee leef met iedereen, ik merk dat het me goed doet even afstand te nemen van het forum. Een beetje afsluiting wellicht, rust in mijn hoofd. Ik wens jullie dus allemaal heel veel goeds en moois en wijsheid en met sommigen zal ik nog wel contact hebben, maar verder neem ik even een stapje terug. Met veel liefs! ❤️
Ik heb de huisarts gebeld. Gaat écht niet lekker nu, angst en paniek. Slaap van geen meter. Hopelijk kan ik worden doorverwezen naar de praktijkondersteuner ggz.