Ik ga het ook aangeven bij de verloskundige. Wil zo graag meer connectie maken met de baby maar als je een deel van jezelf hebt meebegraven met je vader... hoe doe je dat in godsnaam. Gelukkig dagelijks even knuffelen met mam. Dat helpt ook. Helpt ons beide. Eind vd week belt de huisarts even en as donderdag de termijnecho.
Je wens is begrijpelijk maar je innerlijke reactie ook. Probeer niets te forceren. Al je gevoelens mogen er gewoon zijn ❤️
@Asil eerste stap is gezet, fijn dat een verse terugplaatsing in zicht is. Nu alleen nog spannend hoeveel cryo’s er zijn.
@Betsies heel begrijpelijk, alle liefs en succes voor jou! Hopelijk doet de rust je goed.. @Asil mn duimen draaien voor een mooie terugplaatsing vandaag! Krijg je vandaag ook een tussentijdse update over de evt overige embryos of moet/wil je wachten op de brief? @GroeneBomen goed dat je aan de bel trekt, zo logisch dat het nu even nodig is en het beste dat je voor jezelf kunt doen denk ik. Veel sterkte met alles
Nou die zit. Kans is behoorlijk aanwezig dat dit de allerlaatste is. Een 4BB. Resultaat: 10 follikels 7 eicellen 5 geïnjecteerd 4 bevrucht 1 in de buik 1 word nog beoordeeld.. Aangezien ik net nog een hele ovitrelle heb gezet kan ik ook niet vroeg testen, dat maakt het helemaal spannend.
Och lieverd wat spannend. Hoe voel je je tov het resultaat van de bevruchtingen? Maar even.... je bent weer hartstikke pupo!!!!! ❤️❤️❤️
Wat spannend!! En wat fijn dat je iig 1 blasto aan boord hebt en ik duim vooral dat de beste voor t laatst is bewaard en eindelijk eens succesvol mag zijn. Spannend ook nog of er een cryo bij komt of niet
Ik snap het. Helemaal. En kut dat ze dus niet op dag 3 zijn ingevroren maar dat ze wachten tot dag 5. Wanneer hoor je over de laatste? Dooddoener: je hebt geen andere meer nodig, dit wordt hem ❤️
Dat is wel heel zuur... toch nog de helft afgevallen en hopelijk niet meer dan dat! Duim voor je dat de andere het haalt tot cryo. Maar hoop dat die nu warm zit de enige is die je nodig hebt
Als ze die eerder hadden ingevroren dan hadden ze waarschijnlijk nooit een blastocyste geworden in de baarmoeder. Het aantal bevruchtingen was erg netjes, verdrietig dat er dan zoveel afvalt. In UZGent zeiden ze tegen ons: 70% bevrucht en daarvan valt nog 50% af naar blastocyste. Dan klopt dat wel met de aantallen van 4 naar hopelijk 2. Het lichaam kijkt niet in kansen en kent geen verleden, voor het lichaam is het nu zwanger en hoop zo dat het nu goed gaat en je het volhoudt tot de testdatum, over 10/11 dagen? Zeker als je de maximale Ovitrelle hebt gezet.
Voor nu heb ik mezelf voorgenomen om elke dag een paar dingen op de site van baby dump in mijn winkelmandje te gooien. Ik wil heel hard handelen uit mijn hart en niet uit mijn hoofd. Mijn hoofd is een no go area.