@Asil nog perspectief op een extra terugplaatsing! Dat geeft weer een beetje hoop.. wat een fijn nieuws. Hoe is het met het bestellen van de babyspullen? Ga je daar nog mee door? Of heb je besloten ermee te stoppen? Einde van deze week heb je denk ik antwoord.. succes met die vreselijke wachtdagen.
Oo @Asil wat goed dat er nog een cryo is!! Heel veel succes komende spannende dagen, ik hoop zo op een mooie test volgende week! En @Krv wat fijn dat het ondanks de hobbelige aanloop toch gewoon doorgaat de terugplaatsing. Op naar de nieuwe kans! M'n duimen draaien voor jullie ♡ @Muisjepluisje ik zag je voorbij komen in de reacties, hoe gaat het nu met jou na de grote teleurstelling? Denken jullie nog aan doorgaan met een traject of is het helemaal gestopt met de slechte tese?
Wat intens verdrietig @Asil . Niet te bevatten. Hele dikke knuffel voor jullie. Hoe zijn jullie er onder? Voelde je het aankomen of was je erg hoopvol?
Met name dat laatste. Dacht echt dat dit hem zou zijn. Dus tja, hoef niet uit te leggen hoe dat voelt.
wat klote dit, had stiekem zo gehoopt.. Ik vind het echt ontzettend rot voor je, na alles wat jullie ervoor gedaan hebben.. gunde het jullie gewoon zo.
Zelfde geld terug voor jouw ♥. Ik heb die ovitrelle eruit getest en hoopte op oploop maar ze lopen/liepen steeds meer af. Vandaag echt heel tuur. We weten allemaal in ons hart wat tuur betekend op 12dpo. Ook al willen we het niet geloven.
@Wabisabi na de TESE zei mijn vriend redelijk snel daf hij er uit was. Hij heeft ruim ervoor alles voor zichzelf al op een rijtje gezet (hij wist dat ik een donor als optie had) maar hij wilde totaal niet. Ondanks dat heeft hij dus voor de TESE toch de knoop doorgehakt dat hij daar voor openstaat en toen het rot nieuws kwam zei hij vrijwel meteen dan gaan we voor een donor want ik wil een kind met jou! Volgende week hebben we een intake bij NijGeertgen
Heel vreselijk. Ik bewonder je hoop altijd zo. Je bent zo'n dappere strijder. en die klap komt hoe dan ook genadeloos hard. Vreselijk.
Nou daar komt nu echt een eind aan, aangezien we er nog 1 hebben en dan is het feest echt voorbij. En die ene kan ook niet ontdooien natuurlijk. Het kinderloos blijven is bij ons echt een steeds reëler beeld. Maar je gevoel en hoofd zeggen. "It ain't over till its over". Mijn vriend lijkt het beter te accepteren dan ik iig. Ik snap gewoon oprecht niet hoe het kosmos dacht "oh daar zijn een x aantal dames die een groot hart hebben en met liefde voor een kindje zouden zorgen, maar die slaan we even over". Oh maar wacht even "daar die moeders, die hun kinderen negeren of er niet goed voor kunnen zorgen, die geven we er een paar". Heel slecht maar toch, op zulke dagen is dit echt hoe het voelt. Mijn vriend zijn nichtje is 26 en zit al aan der 4de, met een vriend die helemaal koekoek is. En haast geen cent om voor de kinderen te zorgen. En hier, zie ons..