Oeh Lisa, ik ben ook zó’n outlanderfan! Ben zelfs naar de plaatsen gereden waar de film is opgenomen (zie m’n foto’s)
Ohhh wat me net overkwam. Ik ging liggen na het eten en kreeg me een gasvorming in mijn buik.. PIJN! Ik moest het net zo weg zuchten als dat ik bij de punctie deed. Ik heb maar even een Econsult gestuurd met mijn klachten en dat ik sinds punctie nog geen ontlasting heb gehad. Wie herkent dit? Die gasvorming en de pijn die dat geeft? Ik denk dat ik gewoon vol zit.. maar ik heb geen aandrang. Oké lekker praatje... de gasvorming bleef in mijn buik en daar is dat een soort van ontploft dat is normaal gesproken al niet zo'n pretje maar nu !
Dit klinkt écht niet oké! Ik heb hier geen ervaring mee, dus kan je verder niet helpen, maar goed dat je een e-consult gestuurd hebt! Sterkte nog even!
Na mijn eerste punctie had ik ook geen ontlasting. Na een dikke week werd ik ziek, paar dagen na mijn eerste terugplaatsing (icsi poging 1) toen kreeg ik van de arts macrogol en dat hielp Na een paar dagen. Kan je je echt heel goed beroerd van voelen! Dus wacht niet te lang idd met iets vragen erom.
Schijnbaar is het normaal om na de punctie verstopping te hebben! Ik had het ook maar wist niet dat het een ding was tot iemand op reddit het tegen me zei. Ik dacht eerst dat het toeval was. Bij mij was het een dag later voorbij maar jij had bijna 10x zoveel follikels als ik dus zal wel een stukje heftiger zijn bij jou!
Sorry voor mijn afwezigheid meiden! Ik heb zeker wel 10 a 15 pagina’s teruggelezen. Wij krijgen maandag eindelijk de bloed uitslag, zwaar de neiging om nu toch even gauw op zijn telefoon te kijken of het er al is terwijl ik mijzelf had beloofd niet te gaan kijken dit keer.
Mijn arts heeft inmiddels gereageerd dat ik morgenochtend de dienstdoende arts moet bellen om 08:30. Als de klachten vannacht al toenemen dan spoed bellen. Hij antwoordde dat het inderdaad door de Methadon kan komen dat ik niet af ga. Dom.. had ik over na kunnen denken (ben 8 jaar apo.ass. geweest haha). Ik was alleen even bang dat het door de punctie zelf kwam.
Ik heb gebeld met de dienstdoende arts (dit moest na aanleiding van mijn Econsult gisteren die ik had met mijn eigen arts). Ze wil mij vanmiddag zien.. eerst een uur van tevoren bloedprikken en een uur wachten op de resultaten hiervan. Ze vroeg nog hebben ze je tussendoor niet gezien of je bloedwaardes geprikt.. uhhh nee. Had het idee dat ze dit een beetje gek vond. Nu denk ik weer is het wel nodig? Het is eindelijk gelukt om naar de wc te gaan en ik sta nu aardig rechtop. Hmmm..
Fijn dat je naar de wc bent geweest! Succes vanmiddag en t is oke he om je te laten rijden in een rolstoel daar
@DZ91 morfine (opioïden) heeft invloed op je darmen, daardoor kan de bijwerking obstipatie ontstaan. Macrogol kan je inderdaad gebruiken tegen obstipatie en kan niet veel kwaad.
Als eerst, ondanks dat je gepoept hebt kan een onderzoek en met name bloedonderzoek geen kwaad. Dus laat jij je even lekker na kijken. Ik als PDS'er sta niet te kijken van een week geen ontlasting maar als ik dat aan de hand heb dan grijp ik Microlax. Maar gevaar is wel dat je tussen de 5-20 min op de pot zit. En je helemaal leeg perst. Denk niet dat jouw buik dat gaat waarderen. En nee, er is niks meer te doen. Dus heb gewoon de 14de telefonisch overleg en wil dan alles wat ik hiervoor heb gezegd aan haar voorstellen. In de tussentijd heb ik VAUD Sperm control binnen, mijn vriend was kennelijk enthousiast na het lezen van het label en is gister uit eigen beweging begonnen. Ik heb bijna 40 midstream sensitesten besteld en bij de sex gebruik ik Concieve +. Ga vanaf maandag weer hard aan de slag met mijn gezondheid en corona kilo's. Wil me gewoon weer wat lekkerder voelen en hoop in iedergeval op een HCG op kort termijn zodat ik het idee heb dat het natuurlijk misschien nog wel zou kunnen lukken. @Michelletb97, las je verhaal gister op insta, pfff dagen zullen wel voorbij kruipen. Maar als er 1 ding is die ik heb geleerd dan is het, jezelf aan je belofte houden. Dus hoe erg je handen jeuken om te kijken, doe het niet. Vertrouwen is nu enorm belangrijk.
Ik was voor covid in Schotland (voor het eerst) en we waren nota bene regio Inverness, maar ik heb toch niks gezien Vond dat wel jammer, maar wandelen in de Cairngorms was belangrijker!
Nou wat was ik blij met poep hahaha! Nooit gedacht dat ik daar zo blij van kon worden! Wetende dat dat echt wel een verschil kan maken wat betreft buikklachten. Ik laat me maar checken, ookal is het waarschijnlijk niet nodig... de arts wilde het zelf. Wij hebben ook Concieve Plus gebruikt. Wat is VAUD Sperm Control? Hoop dat de 14e goed word opgepakt, ik duim! Edit: Zie het al, voedingssupplement
Hahaha, geeft toch helemaal niet en kan me dat goed voorstellen. Staat echt hoog op mijn bucket-list. Krijg me knul niet mee maar mijn moeder had er na haar pensioen wel oren naar. Zou het wel een uitdaging vinden om een auto te huren daar.