Ik heb nu Gonal f 137,5 en cetrotide gebruikt en de eerste ronde was het zelfde maar dan 150 Gonal f. Dat hebben ze verlaagd omdat ik toen tegen overstimulatie aan zat. Misschien zou ik dat anders doen als ik nog een keer voor een punctie moet.
Paar pagina’s verder maar ik leef en Kees nog steeds mee!! @Leraje zo veel sterkte voor vannacht, ik duim en hoop met alle anderen hier heel hard mee op een top echo morgenochtend! ❤️
Oh meiden ik trek het niet meer hoor dit wachten. Als het goed is hoor ik vandaag hoe of wat.. zenuwen!
Jeetje wat enorm schrikken duim net als de rest op goed nieuws straks!! Hopelijk ben je de nacht goed doorgekomen
Heb wel iets geslapen en bloed is overgegaan in bruin (dus oud) en minder. Maar alle kwaaltjes zijn weg dus ik denk dat het einde verhaal is. Beide dingen los kan ik me iets bij voorstellen, maar samen kan bijna geen goed nieuws zijn.
Ja ik had dat ook echt erg! Sliep het liefst zonder dekbed en naar buiten zonder jas hihi Ik duim voor een goed resultaat vandaag!
Ik heb me ingeschreven! Ben ontzettend benieuwd. Voor nu staat de afspraak nog op 29 december. Ik begin volgende week met m'n nieuwe baan dus ik laat het voor nu zo staan, ik ben wel echt ontzettend bang dat het straks alsnog niet doorgaat door corona... Maar ik probeer er zo min mogelijk aan te denken. Hoe is het met jou? Nog last gehad van de pijn?
Ik kopieer even wat ik in het andere topic had geschreven, want we moeten zo weer weg. Maar: Het zit gewoon nog goed dames, ik kan het bijna niet geloven. Ze deed een buikecho dus was nog wat lastig te zien, maar ze zei: "Ik zie volgens mij gewoon een hartje hoor". Moest beetje prutsen want baby wilde niet goed in beeld. Maar voor ze het hartje weer had gevonden, zagen we hem spartelen met z'n armpjes en schoppen met de beentjes! "Dat doen ze niet als het hartje niet klopt." Ik kwam huilend binnen van, volgens mij zit het niet goed. En weer huilen toen we dat zagen... Tot nu toe goed ontwikkeld. Placenta begon te vormen, navelstreng al zichtbaar. Ze dacht dat misschien voor de baarmoedermond was, want dat zou het bloedverlies kunnen verklaren. Gewoon toeval dat het samenging met verdwenen kwaaltjes, dus. Ze kon nog wat holtes zien waar ws. nog bloed in zat, dus zou nog wel meer kunnen bloeden. Maar alles zag er dus prima uit. De termijnecho van volgende week blijft staan (gelukkig). Ben zo opgelucht.
Met geknepen billen heb ik op je bericht zitten wachten, zitten refreshen als een MOFO. JESUS wat fijn, so far so good!!
@Leraje fijn dat alles goed is en je zo snel terecht kan! Wat betreft echobeeld, is echt zo’n ver van mijn bed show dat ik me daar geen voorstelling bij kan maken. Lijkt me zo onwerkelijk om een levend wezentje op een echo te zien. Hopelijk geen bloed meer zodat je niet in paniek raakt. Hoeveel wk ben je nu? 11 weken?