Ik hoop dus vandaag ????? (zie paar berichten terug met screenshotfoto). Ik ben al continu aan het kijken.. kan hier zo niet tegen dat wachten.
Dat had ik zelf ook hoor, het is echt ZO bizar. Dit zit gewoon in mijn buik en het beweegt en leeft. Ik kan ook niet geloven dat het tóch goed zit. Dat we zo veel geluk mogen hebben. En het kan natuurlijk altijd nog misgaan. Daar ben ik me nu nog meer van bewust. 9 weken 3 dagen, dus nog niet zo heel ver.
Jullie zijn zo lief meiden. Ik zou echt niet weten wat ik zonder dit forum zou moeten. Ik hoop heel erg dat het bij ons goed blijft gaan en ik hoop minstens zo hard dat het bij jullie ook allemaal gaat gebeuren (en sowieso helemaal goed gaat zonder enige stress). Jullie verdienen het zo. <3
Hahaha dat zal het zijn Ik doe nog wat aan zelfbescherming, eerst zien dan geloven.. natuurlijk heb ik een bepaalde verwachting gecreëerd aan de hand van zoveel bevruchtingen ergens in mijn hoofd...... maar ik heb in mijn leventje al vaker teleurstellingen voor mijn kiezen gehad....
Snap ik heel goed! Je bent in dit traject zo gewend dat het allemaal waarschijnlijk niet gaat gebeuren...
Zo ik moest even wat terug lezen, maar was vooral benieuwd naar jouw bericht @Leraje !! Zooooo fijn, ben mega blij voor je. Had gewoon een brok in mn keel.
@Leraje jaaa o zo fijn dat het nog goed zit!!! Wat een goed bericht!! Jeetje wat was dat schrikken zeg
Ik was natuurlijk weer ongeduldig en heb een Econsult gestuurd met de vraag of we het vandaag te horen gaan krijgen. Het antwoord: Het laboratorium kijkt wanneer de embryo's ingevroren kunnen worden. Het invriezen van embryo's vindt uiterlijk op dag 6 plaats, dit is zondag. Oftewel: stop maar met dat refreshen van de pagina want dit duurt nog wel effe....
Nog even extra navraag: Nee helaas hoort u vandaag niets. Op het moment dat ze alle embryo's hebben beoordeeld gaan ze u een econsult sturen met het totaal aantal embryo's die ingevroren worden, dat is dus uiterlijk dag 6 zondag.
wij kregen het aantal cryo’s altijd een week na de terugplaatsing te horen per e-mail. Ik wilde bij de verse terugplaatsing nooit weten hoeveel er nog waren omdat er bij ons zoveel afvielen.. dan wilde ik focussen op die ene..