Ik! Ik! Ik! Eisprong verwacht ik vrijdag. T is dus weer verplichte nummertjes tijd. Incl diepe zucht van man Volgende woensdag op 5dpo zet ik 2e spuit ovitrelle. Ergens hoop ik dat ik wel door mag naar fsh injecties straks, is beter bij te sturen
Als ik opgeknapt ben mag ik zaterdag voor een echo om te kijken of er een eitje aan het rijpen is (en hoe ver). Moet LH testen thuis doen en aangeven wanneer die positief is. Nu weet ik niet wat mijn cyclus doet (na punctie/na vaccin). Ik zit nu op dag 12, normaal gesproken heb ik rond dag 18 tot 20 een LH piek.. afwachten dus.
Oh sorry! Ik had het helemaal gemist! Hopelijk deze keer een geslaagde poging! Krijg je nog follikelmeting echo?
Nee nu niet meer gelukkig. Even rust Eitje 1 was 18 mm en eitje 2 was 16 mm maar omdat baarmoederslijmvlies alweer dunner werd besloten niet af te wachten. Baarmoederslijmvlies was nog maar 5,5 mm. Maar wel mooie opbouw dus ze was te bang om te wachten: dan zou alles vast weer worden afgebroken en was zonde van de 2 eitjes die wel netjes hun grootte hadden behaald. Ovitrelle gister gezet. Rond 23 december de nod. Dus of ik zuip mij te pletter met kerst en vreet elk stuk rood vlees op dat ik kan vinden, of ik knuffel de wcpot. Of beide als de drank verkeerd valt of t eten haha Moet heel eerlijk zijn dat mijn verwachtingen niet al te hoog zijn, zelfbescherming.
Blehhhhhg we zijn weer ongesteld gelukkig wel de laatste dit jaar Van mij mag het heel gauw lente 2022 zijn. Dan weten we in ieder geval meer dan dat we nu weten. Heb echt even zo’n momentje sinds gister van pfffff kom aub gauw met die operatie datum..
@Asil en misschien voor anderen.. https://www.freya.nl/kinderwens/praktische-zaken/vergoeding-van-vruchtbaarheidsbehandelingen/ https://www.freya.nl/kinderwens/praktische-zaken/vergoeding-van-vruchtbaarheidsbehandelingen/overstappen-van-verzekeraar/ De laatste link over vergoedingen poging 4/5
Thanks, ONVZ, VvAA en PNO hebben dezelfde voorwaarde helaas. En daarbij mag je alleen extra verzekeren als je al bij hun zit.
Ik zit bij onvz, maar ze laten een hogere verzekering niet toe, omdat ik reeds in behandeling ben. That sucks
Wat raar, ik heb telefonisch contact gehad en voorwaarde was bij hun een VZ te hebben en een medische keuring...
Oh wacht dan zal dat het wel zijn , geldklopperij. Dat je je dan voor 100 euro ofzo meer moet verzekeren, en er misschien helemaal geen gebruik van maakt. Het was heel raar iig. Je mocht ook niet naast een basisverzekering bij een ander de superplus of hoe die ook heette nemen maar ze adverteren er wel mee. Dat het een soort op zichzelf staand superieur pakket is ofzo. Ik heb ze alle 3 gebeld toen.
Wat een gedoe hè lieverds…. Verzekeringen zijn stom….ze beloven gouden bergen maar betalen liever niets.
ONVZ VVAA & PNO vallen onder dezelfde verzekeringstak , ze laten je een medische vragenlijst invullen en daarbij staat de vraag of je in een fertiliteitstraject zit of volgend jaar verwacht daarmee te maken te krijgen.. vervolgens word de betreffende aanvullende verzekering afgewezen als je “ja” antwoord..
Vind verzekeringen altijd al een gedoe zeker icm met onze situatie. Nu moet ik ook nog een eens een aanvullende tandverzekering van €750. (Last van zware ontstekingen in mijn mond) Alsof het allemaal niet duur genoeg is.