Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 4

Discussion in 'MMM clubs' started by Asil, Nov 8, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

Aug 6, 2020
    4,890
    5,127
    113
    Female
    Heel herkenbaar , zit ook te wachten op operatie.. gelukkig bijna van de antibiotica af!

2. Betsies

Betsies Fanatiek lid

Mar 21, 2020
    2,229
    3,124
    113
    Female
    Wat akelig @Didi5555 beterschap!

Wow dat was een lange kuur dan @Wondertje2020! Merk je dan nu ook minder pijn in de streek van de eileider?
    Ik hoop dat de operatie snel kan, net als bij @Michelletb97

Hoe was jouw meting gisteren @DZ91?

En hoe ga jij na weer een rondje medicatie en ovitrelle @GroeneBomen? En met de verbouwing??

Hoe is het met @Saar1988? En @Asil?

Natuurlijk ook benieuwd naar iedereen die ik nu vergeet te noemen.
    En hoe gaan onze zwangeren??

Hier gewoon een lekker weekend, we hadden zelfs sneeuw vrijdag! Wel een menstruatie onderweg zo aan mijn lichaam te voelen, dus de chocola ligt klaar hoor :)

Muisjepluisje likes this.
  3. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,754
    113
    Female
    Hier is opoe net weer aan gekomen. Lf as always van krap 10 dagen. De 14de evaluatie. Heb een hoop vragen.

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,689
    27,331
    113
    Female
    Boe :( stoute opoe. Tijd voor vino.

Ik hoop dat je antwoorden krijgt die je echt verder helpen

Asil likes this.
  5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,689
    27,331
    113
    Female
    @Betsies ja verbazingwekkend goed. 2dpo nu en geen bloed nog. Wel lijf vol hcg haha. Wachtweken duren lang. Verbouwing is nagenoeg af :D
    Succes met de aankomende menstruatie weer. Blijft slecht bedacht van moeder natuur...

Betsies likes this.
  6. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

Nov 21, 2020
    3,139
    3,217
    113
    Female
    Meeleesmelding lieve dames en knuffel voor iedereen die 'm kan gebruiken!

Asil likes this.
  7. Didi5555

Didi5555 Bekend lid

Apr 4, 2021
    551
    414
    63
    Female
    Lieve meiden,

Hierbij een update. Afgelopen periode was een rollercoaster, waardoor ik niet inhoudelijk heb laten weten hoe het gaat.

Op 15 november heeft mijn laatste terugplaatsing plaats gevonden. Jullie weten allemaal hoe zown dag verloopt. Je wordt gebeld of je mag komen voor een tp en hoe laat. Ik ben deze dag niet gebeld, tussen de afgesproken moment. Ik dacht dan bel ik zelf even met mijn eigen ZH. Nou puntje bij paaltje dachten ze dat ze me hadden gebeld, maar bleek niet zo te zijn. De tp’s vinden altijd terug in een ander ziekenhuis 45 minuten verder van onze woonplaats. Wij met gierende banden naar het ZH. TP met alle ellende en zorgen gezet.

Op 29 nov had ik een positive bloedtest. Je zult denken, Yeah het is gelukt! Dat gevoel had ik niet. Enige waar ik aan dacht als het maar goed gaat. Dit puur uit zelf bescherming, dat hoef ik jullie denk ik niet te vertellen.

Op 4 en 5 nov donker bloed bij het plassen geconstateerd. Gebeld ze dachten misschien een blaasontsteking, maar dat was het niet. Wel een vagina infectie. Medicatie voor gehad.

Het bloeden was gestopt, voordat ik opgelucht kon zijn en jullie kon berichten kwam het volgende.

Op 10 nov vond ik een broek vol helder bloed. Bij het plassen veegde in licht roze en donker bruin bloed. Meteen gebeld met het ZH. Het was vrijdag om 16.00uu en ze konden niks doen. Dus nu morgenmiddag een afspraak. Het was rustig tot deze ochtend 4u. Ik begon weer helder bloed te verliezen tijdens het plassen. Maand verband omgedaan voor de zekerheid. Deze was niet wit, maar ook niet vol. Nu veeg ik bloed tijdens het plassen.

Gelukkig heb ik geen krampen. En het is nu weer donker bloed. Geen stolsels verloren nog.

Ik vrees dat het voorbij is. Was eerst zo verdrietig, maar nu denk ik het is niet anders. Het is was het is. Hoe denken jullie hierover?

P.s ik had de energie niet om dit eerder te vertellen. En ook wilde ik mezelf niet rijk rekenen!

8. Wondertje2020

Aug 6, 2020
    4,890
    5,127
    113
    Female
    wat een onzekerheid , zo naar als je de hele tijd bloedverlies hebt.
    Ik hoor heel verschillende verhalen, ook vrouwen die steeds bloedverlies hebben en waarbij het met de echo’s uiteindelijk goed gaat.
    Maar lastig in te schatten, wanneer heb je weer een echo?

9. Achterkantvandemaan

Dec 31, 2020
    7,934
    8,131
    113
    Oh lieve @Didi5555 wat een rollercoaster! Eindelijk een positieve test! Heb je enkel bloed geprikt en verder geen testen gedaan waaruit je mogelijk iets zou kunnen opmaken? (Afloop bijv).
    Het is lastig om te zeggen of het goed zit of toch fout is gegaan...
    Hopelijk weet je morgen meer nav je bloedtest.
    Bloed wil gewoon niet altijd wat zeggen! @Leraje had het zelfs onlangs nog! Maar ik snap dat je jezelf alvast in bescherming neemt en rekent op slecht nieuws.... heel heel heel veel sterkte..

10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,689
    27,331
    113
    Female
    @Didi5555 ach nee! :( dat wil je niet zien na positieve test :( was helaas hier nooit goed nieuws. Met 5 weken kunnen ze wel vaak de locatie zien van de zwangerschap. Dus hele vroege echo kun je wel aanvragen

11. Didi5555

Didi5555 Bekend lid

Apr 4, 2021
    551
    414
    63
    Female
    @Wondertje2020 morgen einde van de middag staat de echo gepland. Dit nav van de bloeding. 6 weken echo staat as vrijdag gepland. Ik hoop morgen meer duidelijkheid te hebben. Een ja of nee is beter dan deze onzekerheid.

@M061987 ik heb alleen een bloedtest gedaan. Daar was de uitslag positief. Nee geen zelf testen gedaan, heb zoiets van wil duidelijkheid dmv een echo. Dankjewel!

@GroeneBomen thanks voor je reactie! Ja, ik lees ook alleen maar negatieve ervaringen helaas. Ik ben bang dat ik die ook moet ervaren.

12. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Oh wat naar @Didi5555 ! Ja ik had idd helderrood bloedverlies, best veel ook, met negen weken. Ik dacht dat het gedaan was, maar kindje lag lekker te zwaaien op de echo de volgende dag... Dus het hoeft geen einde verhaal te betekenen. Maar ik snap wel dat je dat gevoel hebt.

13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,689
    27,331
    113
    Female
    @Didi5555 gelukkig morgen al een echo, dat is wel goed. En ik snap dat je niet test nu. Ik hoop dat de echo morgen je kan meer inzicht kan geven

Didi5555 and Leraje like this.
  14. Wondertje2020

Aug 6, 2020
    4,890
    5,127
    113
    Female
    @Didi5555 succes met de echo morgen. Hoop dat alles goed komt.

Didi5555 likes this.
  15. Betsies

Betsies Fanatiek lid

Mar 21, 2020
    2,229
    3,124
    113
    Female
    @Asil breuhhh stomme opoe!! Gelukkig bijna tijd voor antwoorden voor jou!!

@GroeneBomen iedere dag zonder bloed is er eentje om te vieren! En met kerst zonder bouwstof in het diner??

@Didi5555 jeetje wat een mega rollercoaster!! Bloed is nooit wat je wil zien! Ik hoop zo dat het bij jou onschuldig zal zijn! Ik heb er toentertijd ook alles op nagegoogeld en ze zijn er wel echt genoeg, met onschuldig bloedverlies!! Veel sterkte voor morgen!!

Didi5555 likes this.
  16. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,754
    113
    Female
    @Didi5555, ik hoop heel hard dat het goed zit ❤

(Hoe het ook gaat, goed of slecht, we vieren vreugde en steunen verdriet)

Didi5555 likes this.
  17. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,689
    27,331
    113
    Female
    @Didi5555 lieve meid, je hebt 50 procent kans op succes en dat is meer dan je misschien ooit hebt gehad. Ik duim voor je en als je wel bij de verkeerde zit: we staan voor je klaar.

Didi5555 likes this.
  18. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,689
    27,331
    113
    Female
    @Betsies haha nou... installateur sucks en komt gewoon niet opdagen... dus we zijn er nog niet. Zaterdag zou hij langskomen en niks noppes nada... meterkast is niet volledig aangesloten.... grrr. Hopelijk heb ik wel een kerstdiner zonder carpaccio: nod is op 23/24 december. Of ik heb een trieste kerst met zware migraine en veek bloedverkies door menstruatie. Maar wel carpaccio ;)

Betsies likes this.
  19. Achterkantvandemaan

Dec 31, 2020
    7,934
    8,131
    113
    Didi5555 likes this.
  20. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,754
    113
    Female
    Ga voor misselijk en geen Carpaccio. (wanneer ik dat woord lees gaat het in mijn hoofd,
    Carpassio, zoals dat kindje in de AH reclame :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:)

Betsies likes this.

Share This Page