Heftige maand @GroeneBomen En voor een ieder hier die een knuffel nodig heeft, ik geef een rondje: hugs for everyone ❤️
https://www.nvog.nl/livestream 12 januari 20:00 - 21:00 uur livestream over zwangerschap en vaccinatie voor wie interesse / vragen heeft.
@GroeneBomen wat een verdriet, maar ook mooi die dankbaarheid voor jullie zoontje, ondanks alle onderzoeken die hem nog te wachten staan. Jullie zijn zo sterk! Knuffel voor je zoontje. Er speelt op dit moment heel veel in mijn familie en ook bij vriendin die veel te vroeg bevallen is, heel onwerkelijk wat zij en haar vriend nu meemaken, ik ga geen details delen. Ik ben daardoor wel heel bewust van mijn eigen gezondheid en dat het allemaal peanuts is..
Leesmelding! Ook ik wil jullie graag knuffels uitdelen voor degenen die het zwaar hebben. Je koopt er niks voor, maar ik snap het en ik leef met jullie mee ❤️
Hoera, eindelijk eens een normale echo waarbij alles volgens t boekje gaat. 3 follikels zijn 12 mm gebleven, 1 is bijna 19mm en baarmoederslijmvlies niet gekrompen, maar zelfs gegroeid naar 10 mm. Ovitrelle gezet dus. Een keer een meevaller.
OI. Ben ook benieuwd wat de volgende stap is. Of dat we dit een jaar blijven doen oid? Ik had wel iui gewild, verplichte nummertjes gaan zo moeizaam...
Hi mop! Hoe is t met jou? Heb je al getest of wil je er niks over kwijt. Wat ik natuurlijk goed begrijp.
Ik lees ook mee hoor, ben echt te weinig hier want krijg helemaal geen meldingen meer! Maar succes vandaag @Noukie88!! En wat fijn zo een goede meting @GroeneBomen! En @Wondertje2020 een beetje vooruitzicht naar die mri geeft hopelijk weer wat richting! Wij gaan ons binnenkort inschrijven in Gent, willen voor de laatste poging toch nog een wissel maken… oi afgelopen cyclus gedaan, redelijk spontaan, maar helaas niet geslaagd…