@Betsies dankjewel! Voorheen liep ik bij MCK in Leiderdorp. Voor mij is het dus helemaal nieuw in Gent. @GroeneBomen ik zit nu volop in de onderzoeken. Er is bloed afgenomen om de herhaalde miskramen en herhaalde implantatiefalen te onderzoeken. Volgende week heb ik een hysteroscopie om mijn niche te beoordelen. 3 februari krijgen we de uitslagen en het plan te horen (en dat is of meteen door met een nieuwe ivf, of eerst de niche opereren en daar 6 maanden van herstellen, hopelijk is het de eerste optie).
Oh wow! Ik heb ook eerst bij MCK in Leiderdorp behandeling gehad en ben ook naar UZ Gent gegaan.. wat toevallig!
Hoi meiden! ik lees nog altijd alles even terug, maar heb zelf niks nuttigs te melden. Wij moeten zeker nog een paar maanden wachten op onze TESE, dus probeer me vooral te focussen op werk en leuke dingen doen maar helaas lukt het me niet een dag er niet aan te denken. Dikke knuffel voor iedereen! <3
Ik ben gebeld door gynaecoloog van het ziekenhuis, door de bloedwaarden vindt mijn MRI opeens eerder plaats. Mag nu al volgende week komen, wat snel ineens.. Succes met wachten, je hebt een goede instelling. Het is bij zoiets belangrijks ook lastig om er niet over na te denken. Leuke dingen plannen is de beste manier voor afleiding!
Ik ben gebeld door de gynaecoloog en ivm bloedwaarden moet mijn MRI sneller plaatsvinden. Mag nu volgende week al komen! Wat snel ineens, was een beetje vluchtig gesprek, maar ben blij dat het nu al kan.
@Wondertje2020 wat snel ineens, konden ze niet vertellen waarom het nu ineens zo snel is? Spannend zeg. Welke dag mag je? Hoe voel je je?
ze zei ivm bloedwaarden, meer weet ik niet. Ik voel me prima, ben blij dat het nu zo snel kan, volgende week einde van de week.
Is wel echt heel lastig moet ik toegeven! Het gaat tussen ons wel echt heel goed. Als het meezit gaan we in juni lekker een lange week naar Spanje. Het stoppen met roken en drinken gaat tot nu toe zo supergoed bij hem ben echt trots op hem. Maar echt het liefst mail ik de planning nogmaals, je gaat toch al je uitjes etc helemaal erop aanpassen terwijl je niet eens een idee hebt wanneer het plaatsvindt…
Wat bijzonder en ook wel spannend dat het ineens verzet wordt @Wondertje2020 Maar eerder is fijn!! Dus nog heel even afwachten nu!
@Wondertje2020 hopelijk eindelijk eens echte antwoorden en je hebt er al lang genoeg op moeten wachten: top dat je nu toch ineens versneld terecht kan. Succes!!! @Krv spannend volgende week. Wel fijn dat je redelijk vlot antwoorden krijgt. Tenminste... ik hoop dat ze antwoorden hebben voor jullie. En dat de niche gunstig genoeg is om niet geopereerd te hoeven worden en je door kan.
Wat knap van hem! En wat fijn dat t tussen jullie goed gaat Ja dat afwachten sucks... je hebt totaal geen idee nu
@Krv en de rest natuurlijk, 9 maart mogen wij op eerste consult naar Gent. Bedankt nog voor je tip dat het lang kon duren, vind dit nog erg goed te overzien en het voelt ook acuut weer een soort spannend…
Lief dat je er naar vraagt! Ik zit nu in de modus “het gaat toch niet lukken” ergens vind ik dat heel irritant, want ben altijd positief ingesteld. Het zal wel zelfbescherming zijn. Maar aan de andere kant geeft het ook wel rust want heb totaal geen verwachtingen. Ik heb wel de ovitrelle eruit getest, zodat ik weet dat dat het niet is als ik vroeg wil testen. Jouw MRI vervroegd hè? Wel fijn dat je sneller geholpen kan worden! Kan maar gedaan zijn. Ben zo benieuwd of en wat er uit gaat komen…
@Betsies wat fijn! Dat valt inderdaad nog mee dan, ik herken de spanning heel erg. Ik ben eigenlijk elke keer een soort van angstig/boos als we weer naar het ziekenhuis gaan. Net zoals jij @Noukie88 denk ik steeds dat het toch wel weer ergens slecht nieuws zal worden. Ik ben ook vrijwel altijd opgewekt en positief maar het lukt me even niet nu. En dat is ook prima. Het is ook zo onzeker allemaal. Ik heb wel lekker alvast een zomervakantie geboekt, hoe het ook mag lopen, ik ben er klaar mee om alles om het traject heen te plannen, dat ga ik dit keer andersom doen. En ik wil sowieso geen terugplaatsing 2 weken voor m'n vakantie. Ik heb nu al meerdere keren in het ziekenhuis gelegen tijdens een geplande vakantie.