Uhm hallo, dat mag toch ook gewoon. Denk dat wij dat allemaal wel snappen, pakt een dekentje, legt die over je heen en zet een grote pot thee.
@Saar1988 oh nee wat erg! Wat ontzettend verdrietig. Volgens mij is dit inderdaad wel een indicatie voor icsi. Hopelijk is dat niet meer nodig en is de ene goede bevruchting jullie gouden ei. Sterkte hoor. @Asil lieverd, wat een tweestrijd is het toch he. Doe wat goed voor jou voelt, als dat betekent dat je afstand neemt door je account te verwijderen dan begrijp ik dat heel goed. Dikke knuffel. @GroeneBomen ik heb inderdaad morgenmiddag de hysteroscopie, spannend.
@Saar1988 Onee wat balen, maar inderdaad, misschien is dit jouw gouden ei! Heb je een 3daagse of 5 daagse terugplaatsing? Emotioneel wel een flinke domper.. je hoopt gewoon op wat meer kansen. Hoe voel je je vandaag lichamelijk? @Asil Dikke knuffel voor jou!
Ik heb de uitslag vanmorgen pas gehoord, ik had ook vanmorgen een echo om te kijken of de terugplaatsing vanmiddag door zou kunnen gaan. Ik had 22 eicellen en daarvan zijn er 15 bevrucht en waren er vanmorgen nog 14 embryo's. Echo gehad om te kijken of er kans was op overstimulatie. Mijn eierstokken zagen er goed uit, dus in principe alle seinen op groen voor een terugplaatsing vanmiddag. Ik moest wel voor de zekerheid nog even bloedprikken.. En wordt net gebeld: helaas m'n bloed is al aan het indikken, als ik nu een tp zou doen en ik zou zwanger worden is het risico op overstimulatie heel erg groot, dus de tp kan niet doorgaan . Zo jammer! Maar het is niet anders. Risico's daarvan moet ik ook niet onderschatten, dus ik vaar helemaal op dokters advies. Inmiddels waren er ook wat embryo's die zich niet goed ontwikkelen. Er zijn er nu 11 die goed lijken te zijn. Nu vrijdag weer een belafspraak om te horen hoeveel er goed zijn geweest om in te vriezen. Hopelijk blijven er genoeg over!
Dankjewel @GroeneBomen! @Romytje hoe is het met je? Weet jij al meer? Edit: crosspost! Jammer dat er geen verse tp is maar wel verstandig als je bloed al aan het indikken is. En waarschijnlijk een mooi aantal de vriezer in!
Hahah precies tegelijk! Voelde me ook behoorlijk beroerd de dag na de terugplaatsing op zondag, veel slechter dan de vorige keer, dus het verbaast me niet dat het beter is om het niet te doen, maar had toch de hoop dat de tp vandaag wel door zou gaan, omdat ik me vandaag zo veel beter voel. Het is niet anders en ik mag niet zeuren met dit aantal embryo's die zich hopelijk mooi doorontwikkelen.
@Romytje balen dat je vandaag geen terugplaatsing hebt , maar wat een prachtige score zeg! ik had dus aangegeven dat ik een terugplaatsing op dag 5 wilde (en ook de andere eitjes wilde laten doorontwikkelen tot dag 5) maar nu het er maar 1 is , lijkt dat me misschien niet de juiste keuze.
@Saar1988 wat verdrietig om lezen! Hopelijk is dit de TP die voor jou bestemd is. #praying! @Asil: super dikke knuffel voor jou! @Romytje balen dat er geen tp plaats vindt! Maar wat een geweldige score.
Hmmm lastige keuze ja. Wat zegt de arts? Wat ik heb begrepen uit onderzoek is dat dag 5 embryo's sterker zijn (en dus meer kans geven). De embryo's die je over houdt door ze 5 dagen te laten ontwikkelen geven meer kans op een zwangerschap, maar tegelijkertijd is het zo dat sommige dag 3 embryo's niet goed doorontwikkelen in het laboratorium, maar dat wel zouden kunnen doen in de baarmoeder. Daarom werken sommige ziekenhuizen met dag 3 en sommige ziekenhuizen met dag 5 embryo's. Ik zou denk ik in jouw geval gaan voor dag 3, omdat je er maar 1 hebt, maar je moet natuurlijk helemaal doen wat voor jou het beste voelt.
@Romytje so far, so good! Fijn dat er maar een mooi aantal ingevroren kunnen worden. Nu even noodgedwongen pauze, rustig aan doen
Je kan nu sowieso tegen jezelf zeggen dat je er alles aan gedaan hebt. Wees daarom trots op jezelf! Natuurlijk snap ik dat het een tegenvaller is, maar blijf positief. We duimen gewoon dat dit jouw gouden ei is. Dikke knuffel!
Morgen hoor ik of hij het 3 dagen heeft volgehouden (volgens mij is dat nog niet eens zeker toch? En ik ga ervan uit dat ze hem dan maar gauw terug plaatsen omdat ik er dan tenminste 1 heb. Ik voel me zó slecht. Napijn van punctie is erger dan vorige keer en het idee dat het totaal voor niks kan zijn geweest is echt heel naar. morgen nemen ze contact op. Op dag 2 kijken ze zeg maar niet naar het eitje in het lab, om hem “met rust te laten”.
knuffel lieverd, het is ook zo naar als je zoveel onzekerheid hebt. Wij hadden dat in UZ Gent.. heel veel succes morgen , ik duim en leef met je mee!