Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 8 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    :roflmao:❤️

2. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    @alle zwangere dames: ik vind het juist fijn om van jullie te horen, bij de goede berichten, maar ook het gemopper (hoort er ook bij). Ik typ jullie namen sowieso in, maar dan zit ik zomaar minutenlang te lezen in welke kleur onbekenden hun kinderkamer gaan verven of welke wagen ze hebben gekocht:p
    Vandaar dat ik liever hier een update krijg van jullie persoonlijk en dus niet allerlei berichtjes van andere zwangeren ertussendoor lees.
    Hoe dan ook, ik blijf jullie volgen. Want jullie hebben allemaal een plekje in m’n ♥️

Splitijsje, Noukie88, Leraje en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.926
    8.104
    113
    Zo lief, helemaal stil ❤❤

4. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw

Ohhh man, dames zo vervelend die kwalen! Ik mag echt van geluk spreken dat ik gewoon niks heb gehad, alleen maagzuur en nu meer last van m’n bekken. Dus alle bijna-zwangeren (dit jaar gewoon toch), het kan ook leuk zijn whaha :roflmao:

Leraje, Saar1988, Betsies en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Das een goede, ik ben gewoon een "bijna-zwangere" wat jij @Betsies! Hoppa!

Leraje, Saar1988, Betsies en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Hahaha dat klinkt prima!

Leraje vindt dit leuk.
  7. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ja zelfde hier, ik voel me gewoon regelmatig bezwaard. Heb gewoon echt geluk, maar tot nu toe is het fysiek echt niet zwaar bij mij. Emotioneel soms wel dus! Heel blij maar ook blijvend onzeker, twijfelen, dan weer hoop en vooruitdenken. Schuldig voelen omdat je níet steeds blij bent. En juist bang zijn dat je de huid verkoopt voor de beer geschoten is als je wél blij bent. En dan heb ik nog nauwelijks last van de hormonen, dit is puur de situatie :roflmao:

Maar ik snap de bijna-zwangeren ook echt VOLLEDIG en uiteraard is (bijna) alles het waard. Ik heb dat ook zo vaak gehad: je hébt tenminste een kind (of tenminste een zwangerschap).

Wat @M061987 ook zegt, het voelt heel raar om opeens bij 'de andere kant' te horen. Aan de ene kant vergeet je dat voortraject soms helemaal, tegelijkertijd blijft het voor mij iig nonstop op de achtergrond en ben ik me ook nog steeds zo bewust van dat er nog steeds niets definitief is.

Ik had trouwens vroeger altijd wél een zwangerschapswens (heel lang nog veel meer dan een kinderwens!) en hoewel het fysiek allemaal dus nog heel erg goed gaat, voelt helemaal níks zoals ik me voorgesteld had hahaha. Dus ik weet eigenlijk niet meer wat ik vroeger nou eigenlijk verwachtte of wilde maar het klopt voor geen meter :confused::roflmao: Ik voel me dus steeds prima maar het 'voelt niet zo leuk' als dat ik verwacht had. Maar ik weet niet wat ik nu eigenlijk verwacht had ofzo.

8. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Klinkt heel logisch en rationeel.

Leraje vindt dit leuk.
  9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.684
    27.319
    113
    Vrouw
    Kun je idd beter eerst je andere holtes laten doorkijken. Ik haat kno problemen. Ik raak in paniek van dichte neus. Hoewel de kno onderzoeken mij dan weer niets uitmaken.
    #altijdneussprayopvoorraad :roflmao:
    Succes dinsdag! Ik moet dinsdag ook naar t ziekenhuis, voor de verandering 1 poli eerder dan gyn: kindergeneeskunde. Sloopkogel heeft zn check up.

10. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Mij ook, ik raak ook in paniek. Ik heb jaren een neusspray verslaving gehad. Kreeg toen zalf omdat mijn slijmvliezen helemaal gezwollen waren. En heb toen Flexonase gekregen, maar die gaat niet lekker met mijn hartritme stoornis. Ik wil vermijden weer afhankelijk van de neusspray te worden maar er moet echt naar gekeken worden, afkicken was echt een uitdaging. Ik krijg ook echt hyperventilatie als ik neusverkouden ben omdat ik dan gewoon niet goed kan ademen. Hoop dat ze wat kunnen doen.
    Hoop een op een goede controle voor jullie ♥

11. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Oeh dat haat ik! Ik heb er overdag nooit last van, maar als ik echt verkouden ben en je neus zakt dan 's nachts dicht, dan word ik stikkend wakker want mijn lijf bedenkt dan niet zelf dat ie door de mond moet gaan ademhalen :rolleyes: Hoera voor neusspray. Gelukkig ben ik niet vaak verkouden...

12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.684
    27.319
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn verslaving maar omarmd. En spuit nog 3 tot 4 x per dag variant van de flixonase erbij. Snap wel dat t voor je rikketik niet fijn is. Ik hoop ook dat ze jou kunnen helpen of dat je nooit meer neusverkouden gaat worden. Ik gok op t eerste.

En dank je. Hij blijft maar dalen in zn verhoudingslijn (gewicht tov lengte). Lengte stijgt netjes maar gewicht neemt zeer minimaal toe. Controle consultatiebureau had ik afgelopen week. Daar waren ze tevreden als in: er is een reden voor. Maar ik maak mij er wel wat zorgen om. Ik ben ook hier meer afwezig, hoofd zit even vol en zelfs telefoon amper aan. Even in mijn bubbel zeg maar.

♡ je nieuwe avatar.

En ook knuffels voor de rest hier! Ik lees mee :)

13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.684
    27.319
    113
    Vrouw
    Ademhalen door de mond, hel. Ik zal nooit duiken. Snorkelen is nog tot daaraantoe: die bril kan snel af als ik even moet pauzeren haha

Ik heb zelfs neusspray gespoten tijdens de bevalling, door die droge lucht begon de boel dichter te zitten. Nou echt ' X pak de neusspray!!!' Drama :roflmao:

14. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Heeft het met eetlust te maken dat zijn gewicht laag is?

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.684
    27.319
    113
    Vrouw
    Ja. Hij eet gerust meerdere dagen nagenoeg niets, dan weer 2 dagen beter. Zodra hij ook maar iets heeft, bv lichte verkoudheid of een dag niet gepoept of een onrustige nacht, staakt hij gelijk het eten en zeer beperkt drinken.

De cb verpleegkundige zei: een kind zal zichzelf niet laten verhongeren. Nou zei ik, als je geen eetlust hebt is dat niet zo moeilijk hoor. O ja, dat is ook zo.

Kan wel janken als hij lekker eet, kan wel janken als hij weer dagen zichzelf uithongert en volledig op mij teert.

16. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    En pap? Johannesbroodpitmeel bijv? Dat zet aan. Dat kregen wij als kind als we "slecht" aten.

Misschien heel vreemd hoor maar hij is nergens in gestikt als baby of heeft vruchtwater binnen gehad bij de bevalling?

Weet neit zeker of ik wel eens gevraagd heb naar een geboorte trauma.

17. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Asil ik heb nu diagnose adenomyose gekregen en moet aan de Lucrin injecties om cyclus stil te leggen.. ik denk er even over na.

18. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.684
    27.319
    113
    Vrouw
    Shit. Tegenstrijdig ook gevoelsmatig dat je volop in je kinderwens, kunstmatig in de overgang wordt gezet...
    Verklaard wel je pijn denk ik die adenomyose.

He balen zeg dit :(

19. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Heb ook lucrin gehad, viel mij alles mee. Ben "blij" dat er een diagnose/oorzaak is ❤.

Van daar uit weer verder. De Lucrin kan het wel minder maken/stil leggen wat ook fijn is voor de pijn. @Betsies kan je meer vertellen over adenomyose.

20. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Precies dit…

Deel Deze Pagina