Bij mij vallen mijn meldingen ook steeds weg, heel irritant. Dan moet ik opeens een week bijlezen terwijl ik net begon te denken 'wel erg rustig'.
Ik heb weer een follikel in een follikel, beide rijp. Ovitrelle straks even zetten en dit keer utro erbij wipweekend dus Mijn schoonmoeder had aangeboden zondag op te passen zodat wij samen wat leuks konden doen. Dus ik tegen de gyn: ik weet wel welke indooractiviteit wij kunnen doen zondag
Ooooh nooooo. Knuffel voor jou. Hoe voel je je? Nog de teleurstelling of zin in tp? Ga je natuurlijk?
Voel me prima, en we wachten nog een maandje. Ging allemaal heel snel en moet ervoor waken dat ik met mijn ADHD doordram mijn vriend heeft het ook en het overweldigd hem dan heel erg met name de emotionele kant, van eerst erbij neerleggen naar toch weer een sprankje hoop en er gebeurd nu gewoon erg veel privé in de zin van onze tuin word aangepakt en hij zit ij een re-intergratie traject e.d. en ik ben met lijf en hoofd al in het ziekenhuis en hij remt mij dan terecht af.
In dit geval kunt hij mij goed . Maar ik zie het zo. Ik schuif het voor mezelf uit en had al bedacht dat het op zijn vroegst juni zou zijn en op zij laatst september. Dan is 1 maand langer wachten prima te overbruggen. Ik heb er helemaal zin in. En wat was het ook al weer. 3 kwartier de massage doen toch. Kan me heel goed herinneren dat je dat zei voor deze TP dat je 3 hele kwartieren aan het masseren was geslagen . Ik red net aan 10 min en dan ben ik het al zat.
Hahaha dat je dat nog weet! Het was inderdaad 3 kwartier, ik heb het 2x gedaan! En ik was aan de omega 3 gegaan, omdat ik geen vis lust. Em ik dronk altijd ijskoud water, dat deed ik toen ook niet meer. Wandelen de dagen na de tp voor de doorbloeding, vooral niet gesport dit keer. Die vier dingen heb ik dus anders gedaan, en of het hielp.... ik geloof er niet zo in maar je weet het gewoon niet Dus lekker masseren jij
En die massage was dat de twee dagen voor de punctie of twee dagen voor cryo-tp? Ik schrijf het allemaal op m’n lijstje. Baadt het niet dan schaadt het niet.
Precies, zo dacht ik ook! Die massage deed ik vóór de eisprong, dus vóór de ovitrelle. En dan met 1 of 2 dagen er tussen geloof ik. Ik begreep dat je dat niet meer na de eisprong 'mag' doen. Ik had via dit clubje twee video's, gratis via YouTube. Weet dus alleen niet meer welke dat waren...
Ik heb vanaf de dag na de menstruatie tot aan de pregnyl massage gedaan. Twee keer per dag via YouTube met amandel en castorolie. Als jullie willen, kan ik het filmpje opzoeken. Dit keer heb ik sinds dag 1 na de TP, elke dag met me buik gesproken. Waarom? Geen idee.. heeft het geholpen vast niet. Maar in mn hoofd wel.
Baarmoeder warm houden was ook een tip dus vandaar geen koude dranken (wel gewoon kamertemperatuur) en kruik op de voeten de dag van tp!