16 dagen idd, maar wel heel lang spotting gehad na menstruatie. record zelfs, was nog zonder medicatie zelfs pff. Brak al door voordat provera wat deed. Ben t écht spuugzat. Al die tampons en maandverband vliegen er zo doorheen. Is jouw menstruatie wel beetje rustig omdat je cyclus zo kort was?
@Leraje gefeliciteerd!! en wat bijzonder dat het gewoon over zo'n vleesboom groeit ook. Als uk groter word, kan dat nog klachten geven eigenlijk?
@GroeneBomen rot voor je, dat gedoe met die menstruatie. En zo’n onregelmatige cyclus word je helemaal gek van. Die van mij was deze keer maar 3 dagen.. ook super raar. Zou dat bloed dan in mijn bekken zitten denk ik dan? Pijn is gelukkig wel minder geworden.. maar komt soms ineens in steken terug.
Ja dat is gelukkig ook een optie. Mocht dit goed komen en doorgaan dan ga ik daar ook gebruik van maken.
Ok ok ok, hold you horses! @DangerBlonde WTF, ik ga zo ffing hard duimen voor je! @Leraje, zooooo fijn dat hartje en dat die van jullie er steeds harder van gaat kloppen!
@DangerBlonde wat spannend ik ga heel hard mee duimen voor jullie. @Leraje wat een mooi nieuws, weer een stapje dichterbij. Hier begin ik nu eindelijk wat geruster te worden de 20 weken echo was helemaal goed al was ze wel een beetje eigenwijs en lag ze een beetje lastig voor sommige metingen. Ook heb ik de bevestiging dat wat ik nu steeds vaker voel echt de kleine is dus dat is ook wel erg fijn.
Lief dat je het vraagt. Gaat oké. Vanmiddag wel te horen gekregen dat een vader van een leerling (groep 8) plotseling is overleden aan een hartstilstand. Moeder belde me om het te vertellen en vroeg of ik haar dochter heel even op school wilde laten, zodat ze haar andere dochter ook van school kon halen. Vervolgens vroeg ze (deels in shock) of ik haar wilde steunen om het te vertellen. Dat was niet niks… Verder gaat het oké. Druk met fertiliteitsmassage, gezond eten (zeer koolhydraatarm (keertje proberen)) en yoga. Aanstaande zaterdag mijn laatste cryo-terugplaatsing. Ik hoop dat hij goed ontdooit. De vorige keer ontdooide er 1 niet goed. Ik vraag me dan af of ze de slechtste cryo’s tot het laatst bewaren. Had jij dat nou eens onderzocht/nagevraagd @Do1981?
Wat heftig zeg pfoe wat vreselijk dat die meiden hun papa kwijt zijn en wat lief dat jij de moeder daarin steunde. Wat afschuwelijk dat hij ineens overleden was Sterkte voor jou ook, gaat je niet in de koude kleren zitten zoiets... En spannend de laatste cryo ontdooiing, ik duim voor je dat hij/zij zaterdag lekker opwarmd en klaar is voor de volgende fase
jemig, wat ontzettend heftig zeg. Snap wel dat je daar even van ondersteboven bent. klopt idd dat ik een gesprek met embryoloog heb gehad over de volgorde van invriezen en ontdooien. Bij mijn ziekenhuis was het zo dat ze eerst de dag 5 cryo’s en toen de cryo’s ontdooiden die op dag 6 waren ingevroren. de dag 5 cryo’s ontdooiden ze obv kwaliteit bij invriezen. Het is zeker niet zo dat per definitie dan de kwaliteit steeds minder wordt. Want hoe ze delen na ontdooien is erg verschillend. Ik ben nu zwanger van eigenlijk op papier ‘slechtste’ dag 5 cryo. Het zegt dus weinig. En ook cryo 8 was bijv een heel mooie blasto. Terwijl (uit mijn hoofd) cryo 4 weer vrij slecht was doorontwikkeld. Terwijl op papier je misschein zou denken dat die vrij goed zou moeten zijn. overigens is ook uit onderzoek gebleken dat cryo’s die je op dag 6 invriest en dag 5 weer terugplaatst net zo goede kansen hebben. Dat zegt dus ook niks. Samenvattend. Het feit dat het de laatste is zegt iets over de kwaliteit die het had bij invriezen, maar zegt niks over de kwaliteit bij ontdooien. heel veel succes meid! Ik duim voor je
@DangerBlonde waaaaaah je doet gewoon een Betsies!!! Wat briljant!! Doe hem goed hè!! Ik duim als een malle voor je!! @Leraje jaaa het hartje!! Kleine baby gespot!! Zo bijzonder en zo fijn dat jullie er ook zo blij van werden! @Chrystal86 oehhh nog meer goed nieuws! Wat goed die 20 weken echo ook achter de rug!! @Saar1988 goed bezig jij in aanloop naar je tp!! Hopelijk zo een relaxed mogelijk lijf om het goed te kunnen laten nestelen!! En wat een machtig zware dag voor jou!! ❤️ Knuffel En alle ander lieverds hier knuffel ik ook! En pass the chocola want hier nog eens een verrassingsmenstruatie (had liever iets leukers in m’n schoen gekregen…)
Ah jij ook al! Stomme Sint! Je hebt niet hard genoeg gezongen denk ik. Ik zong te vals zaterdag helaas. Word nu afgestraft