Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 8 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Lieve meiden ik lees nog wekelijks even mee hoor!

Vanmorgen (8.50) mailde het ziekenhuis “Ik heb denk ik vandaag een datum, nog even wat navragen..”

Het is nu bijna einde werkdag en geen gehoor. Hooooooow zeg dan niets:(

2. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    Ik vind het best een lastige keuze, met ivf hebben we altijd goede bevruchtingen en blasto's gehad. Merk ook dat hoe meer ik weet (AMH, kwaliteit blasto's enzovoorts) hoe meer zorgen ik me maak. Vandaar dat ik ook nooit vraag naar de kwaliteit van de embryo's want dan ga ik weer googelen en ik wil het liever loslaten. Ik ben een enorme control freak en neem mezelf dan liever in bescherming door het niet te weten haha.

3. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.606
    4.458
    113
    Vrouw
    Nou zeg, wat suf! Ik zou ze zelf nog even bellen, zijn ze nog bereikbaar?

Muisjepluisje vindt dit leuk.
  4. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Alles wat blastocyste stadium haalt is van goede kwaliteit.. de rest hoef je idd niet te weten..

Leraje en Krv vinden dit leuk.
  5. Muisjepluisje

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    We hebben een datum, ben nog beeeetje in ongeloof aangezien dit datum nummero 4 is maar 11 april is de TESE!

6. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Hoe vaak kan ik op Vind ik leuk drukken!!!

7. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    @Knut10, heel bijzonder maar wat een werk ook. Ben reuze benieuwd voor je, houd ons vooral op de hoogte.

8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.672
    27.312
    113
    Vrouw
  9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.672
    27.312
    113
    Vrouw
    @Knut10 welkom :) merkte je daar ook wat van in het dagelijks leven qua klachten met je hormonen zo van de leg? Krijg je hoge dosis prednison?

10. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Oh wauw, het was even rustig en toen bambambam kwam alles weer tegelijk (zonder meldingen :rolleyes:)

@Krv waaaaah wat een geweldig aantal!! Wat spannend en toch nog even doorstimuleren ook!! Mega bijzonder en gouden combinatie van medicatie dus!
    Mijn amh was inderdaad ook hoger zoals @Asil schreef, toen het na twee jaar nog eens werd getest, heel bijzonder goedje dat amh. Maar suuuuuper blij voor jou! Heb je alle controles nu ook in Gent dan?

@Knut10 wat een heftige situatie bij jullie en wat fijn dat er een goede manier is om jullie nu verder te kunnen helpen!!

@Michelletb97 hoplaaaa goed nieuws!!!

@GroeneBomen gelukkig ook weer helemaal beter en op naar het weekend!

Muisjepluisje, Asil en GroeneBomen vinden dit leuk.
  11. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.014
    1.231
    113
    Vrouw
    Ik merkte er eigenlijk weinig van/leek er gewend aan. maar voelde me soms wel erg moe en herstelde slecht van een griep enzo (te laag cortisol). Dat laatste is nu flink verbeterd met de prednison (20mg)echt een fantastisch middel.

@Krv wat fijn dat je zaterdag ‘mag’, met zo’n hoog aantal! Heel spannend.

@Michelletb97 top dat ze je een datum hebben gegeven! Volgens mij realiseren ze in het zkh soms niet hoe verwachtingsvol iemand naast een telefoon kan zitten wachten op een verlossend berichtje. Ik moet zeggen dat ik me dat voordat ik zelf patiënt was ook nooit zo realiseerde.

Muisjepluisje en Asil vinden dit leuk.
  12. Muisjepluisje

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Zo lief!!!!

13. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ja maar meid jullie zitten al weer zo lang te wachten. Ben zo blij voor je/jullie. Hoe snel na de TESE hoor je dan of er iets gevonden is en hoeveel? En kun je daarna de volgende cyclus gelijk beginnen?

14. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ik heb hier overigens steeds meer last van en metname de menstruatiekramp in mijn buik. Of het is de endometriose...

Had een bijna positieve ovulatietest om 18.00u, lichte urine en nu is hij hele licht en hoppa gelijk weer die buikpijn.

Oorzaak van ovulatiepijn
    Eerst groeit de follikel voordat hij openbarst, wat mogelijk spanning of pijn in je eierstok kan geven. Wanneer de eicel vrijkomt, komt ook het vocht uit de follikel vrij in je buik. Je buikvlies kan hierdoor wat geprikkeld raken, wat een menstruatie-achtige pijn kan veroorzaken.

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.672
    27.312
    113
    Vrouw
    Ik heb ook altijd eigroeipijn, of nou ja altijd... vooral rechts. Maar daar zit littekenweefsel, dus rekt minder lekker. Links is minder pijnlijk. Rechts is écht gruwelijk pijnlijk een paar dagen en ineens is het over. En ik weet daarom ook écht zeker dat ik geen cyste heb: dan had ik pijn gehouden. Ik vind seks ook echt minder fijn dan als rechts 1 of erger 2 groeien. Zo gevoelig allemaal dan.

16. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.672
    27.312
    113
    Vrouw
    @Knut10 wat geweldig dat je die winst al wel binnen hebt zeg! Super dat je zo wordt geholpen :) prednisolon is een paardenmiddel maar ben blij dat het er is. Enige nadeel is dat ik er altijd zo rusteloos van word en s avonds spook. Ik heb vaker last van longproblemen en mag tegenwoordig zelf starten met prednisolon. Heb een voorraadje thuis en t doet echt wonderen wat dat betreft.

17. Muisjepluisje

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Op de dag zelf horen we of er wel of geen zaad is gevonden, wordt echt een slopende dag.. Nee helaas is er voor ICSI ook weer een wachtlijst van maanden

Asil vindt dit leuk.
  18. Muisjepluisje

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Ik had vanavond ook menstruatiekramp en gister een knallende ovulatietest dus kan heeeel goed kloppen

Asil vindt dit leuk.
  19. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.672
    27.312
    113
    Vrouw
    O dames I ♡ utro. Normaal al pms nu, spotting en nu kan ik gewoon naar de wc gaan zonder onrust wat ik aan zal treffen. Die troep boeit mij niets, geen seks omdat ik mij niet heel fris voel door dat spul, no problem. Heb rust in mijn hoofd en lijf door de utro. Die hele dpo laat ik zelfs los, geen testdrang (spotting gaf mij ook angst om juist wel postief te testen ivm bbz), gewoon rust. Zo hou ik de mmm nog wel even vol als het zo blijft gaan. State of mind is goed merk ik weer. I'am back!

willow1988, DangerBlonde, Betsies en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.672
    27.312
    113
    Vrouw
    Lijkt mij wel super frusterend dat je lijf schreeuwt: joehoe ik ben vruchtbaar! En je weet dat je absoluut niet zwanger kan raken nu.

Deel Deze Pagina