@Krv succes morgen! Ik duim voor een mooie opbrengst en een vlotte procedure. Wij werden vandaag gebeld met de uitslag van de punctie van afgelopen zaterdag. 8 eicellen, 8 bevruchtingen en 7 cryos nu. De 8e was helaas niet goed genoeg om in te vriezen. We hebben het uitgebreid gevierd met een borrel vanmiddag (geen tp, hallo wijn). Ik weet dat er 0 garantie is dat deze 7 tot een doorgaande zwangerschap leiden, maar so far so good. Ben dan tegelijk bang dat ik het nu jinx, maar anders kunnen we nooit eens iets vieren toch ?
Wow @Knut10 wat een prachtige score! En mooi dat jullie het goed gevierd hebben, groot gelijk @Krv heel veel succes vandaag, de duimen draaien hier!
Even een egopost. Had afgelopen dagen migraine en wilde nu toch weten of ik het niet voor niks zonder medicatie aan het uitzitten was. Dus vanochtend toegegeven aan de testdrang. Niet te missen dat we weer een stapje verder zijn! Zo spannend!
Geweldige score! Van de 8 eicellen hadden wij 1 verse TP en uiteindelijk niks over voor cryo's. Dus dit is heeeeel mooi!
@Wabisabi gefeliciteerd! Dat is een mooi begin. Mijn punctie was hels. Echt ontzettend veel pijn gehad, eierstok die wegsprong, katheter omdat m'n blaas toch te vol zat. Ik lig nu nog op de uitslaapkamer en alles gaat gelukkig weer goed. Ik ben echt verlost, had zo'n buik- en rugpijn voor de punctie. Het is niet voor niks geweest want ze hebben 11 eicellen eruit kunnen halen gelukkig!
Och meid toch jammer dat het zo pijnlijk was en zo moeizaam verliep. Maar wél met resultaat! Super zeg! @Knut10 wow! Super zeg, dat is zeker de moeite waard om op te proosten
Ik heb helaas een spierwitte kruidvat test, dus ik stop met de utro. Ik heb nu voor het eerst niet gevoeld dat t mislukt was voor de test. Naja was een rommelig cyclus met ziekte etc. Deze ronde hopelijk meer rust. Ik hoop dat ik door mag naar iui na deze ronde... ik ga nu de 6e maand in van OI met clomid
@Wabisabi gefeliciteerd!!! @Knut10 alles vieren wat je kan vieren, elke stap is er een hè!! @Krv heel veel sterkte, wat heftig! Maar gelukkig een mega mooie score!!
Ah nee @GroeneBomen wat een teleurstelling dan weer! Liever dat je het al aan voelt komen want kan me goed voorstellen dat dit een flinke domper is. Ik vond mezelf heel zielig net maar ben alweer bijgekomen gelukkig. Nu spannend afwachten.
Ik heb er ook echt last van, heeft echt even mijn dag verpest. @Krv ik doe met je mee met zelfmedelijden haha, is best heilzaam. We zouden ook naar vrienden gaan vanmiddag, maar door ziekte van hun gaat t ook niet door. En we hadden er zooooo'n zin in, we zouden er ook eten. Dus die extra tegenvaller kan ik nu even niet handelen, had echt zin om even zinnen te verzetten Ik zal bij de uitgangsecho vragen wanneer iui mogelijk is.
Aaah dikke knuffel voor jou lieverd!! Zo jammer dat het allemaal even tegenzit nu. Hopelijk mag je meteen de volgende cyclus al iui doen, ik duim voor je.
Ach @GroeneBomen wat rot! En dan kom ik net vandaag met zo'n test aan zetten, lekker confronterend. Ik snap dat je graag naar de volgende stap wil met iui nu je bijna een half jaar bezig bent. Hoop dat je gauw dat perspectief krijgt (of nog beter, dat het niet meer nodig is na komende ronde). En voor nu hoop ik dat je veel chocola en knuffels krijgt en het morgen een fijnere dag voor je is! @Krv wat naar dat het zo'n pijn deed vandaag. Gelukkig een heel mooie score tot nu toe! Spannende dagen nu weer te gaan hè, wanneer hoor je meer over bevruchting en/embryo's?