O neeee, wat onwijs balen!!! Echt genoeg reden om jezelf heel zielig te voelen, wat irritant dat je nu net wakker moet blijven, hopelijk belt die internist snel en kun je daarna lekker even slapen waar je misschien wat van opknapt!
Ah nee lieve @Asil wat k*t! Beterschap meid! Heb je inmiddels de internist al gesproken? Ik hoop dat je gauw weer opknapt.
Nee heb afgezegd was maar aan het wachten en moest echt gaan slapen. Hij probeerd morgen weer. Ik hoop echt dat ik me dat "iets" beter voel. Man wat is het lang geleden dat ik zo ziek ben geweest.
@Asil pittig!! Heel veel beterschap, alles komt dan ook tegelijkertijd grrr, zit je net op te wachten als je zo ziek bent op werkzaamheden. Hopelijk voel je je morgen iets minder vloerkleed en kun je de internist spreken
Heerlijk, menstruatie kwam precies zoals ik had verwacht. Die 9 euro eigen bijdrage voor de utro is elke cent meer dan waard! Ik moet eigenlijk op cd3 uitgangsecho doen,maar de enige tijd die ze hadden was 7:30 (!) Naaa nee, daar bedank ik wel voor cd4 dus maar gedaan. Ik heb veel over voor de kinderwens, maar hier trek ik wel de grens
Hahahaha nee er zijn grenzen hè @GroeneBomen! Wel fijn dat de menstruatie komt zoals verwacht, dat geeft wel rust.
Helemaal hersteld gelukkig! Merk wel dat ik zenuwachtig ben, elke dag aan het afwachten of ik toch niet gebeld word dat er niks meer over is. Ik denk dat ik pas opgelucht adem kan halen als ik het resultaat weet. Vandaag dag 4.. Hoe is het met jou? Gaan jullie voor een tp komende maand? ❤️
Hier gewoon griep, zelftesten blijven negatief. Tik haast de 39 graden aan en heb geen stek meer over. Thanks mop.
Wij ploeteren ook nog even door, jongste poept niet meer: dag 5 nu. Afgelopen weekend heeft hij vaker overgegeven, bagger nachten, slaapt tussen ons in voor een deel en wil continu aan de borst. Prednison slaat bij mij gelukkig aan.
Hè bah @Asil beterschap! En wat naar @GroeneBomen , hopelijk gaat het gauw beter met de jongste.. Hier zit ik er ook even volledig doorheen. Zaterdagochtend zwaar door m'n rug gegaan, waardoor ik sindsdien op bed lig en niet eens zelf naar de badkamer kan komen, terwijl m'n dochter hartstikke ziek was afgelopen dagen. Sinds gisteren heb ik een rollator (ja echt ) waardoor het me nu gelukkig soms zelf lukt. In overleg met poli fertiliteit aan de Tramadol omdat het niet langer ging zo. Sinds gisteren zware migraine er bovenop. En de grote mokerslag kwam vanochtend. Had maandag nog een prachtig opgelopen test, vanochtend was hij een stuk lichter. Precies zoals vorige keren aflopende testen op een gegeven moment. Hoe kan het nou steeds weer mislopen ik probeer me nog vast te houden aan dat 1 lichtere test nog niet alles zegt, dus hou nog een beetje hoop (ook omdat ik deze emoties nu gewoon even niet er bij kan hebben), maar diep van binnen weet ik eigenlijk wel wat het weer betekent ..
Knuffels voor iedereen, wat balen van ziektes van zelf, ziektes van kinderen, en enge aflopende testen (ik duim ook nog voor morgen oploop...).
O nee wat ben je dan ook giga door je rug gegaan arme jij! En migraine erbij nog steeds sjees... dan functioneer je ook niet meer. Sterkte! En ik hoop zo dat t aan de test zelf ligt voor je maar snap absoluut je zorgen
Och meiden, wat vervelend voor jullie allemaal. @Asil gelukkig geen corona dus, je weerstand kan ook laag zijn doordat je de afgelopen 2 jaar wellicht heel voorzichtig bent geweest in het contact met anderen en je nu makkelijker iets oppikt. Griep gaat ook rond nu inderdaad, beterschap! @GroeneBomen ah nee! Jullie ook weer in de lappenmand. Sterkte! @Wabisabi Wat een ellende allemaal bovenop elkaar. Ik duim heel erg dat het 'gewoon' 1 lichtere test is maar ik begrijp je gevoel.. Heb je ook minder symptomen of zit dat nog goed? Sterkte.