Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 28 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje2020

    Wondertje2020 Fanatiek lid

    6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    ik hoop volgende maand te kunnen starten maar we staan op de wachtlijst
     
    GroeneBomen en Romytje vinden dit leuk.
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Spannend :) lange wachtlijst? Ik duim mee voor jullie
     
  3. Wondertje2020

    Wondertje2020 Fanatiek lid

    6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Nou @Romytje ik heb ze gebruikt hoor de LH testen en getimed nu tegen alles in hopen op een wonder. Wat doe ik mezelf weer aan !
     
    Romytje vindt dit leuk.
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Heb je de roze of de paarse?

    Ik vind ze ergens wel komisch, dat je een smiley krijgt alsof je een duimpje omhoog krijgt van: zo nu t bed in duiken. Ik gebruikte de roze
     
    Wondertje2020 vindt dit leuk.
  5. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Hmmmm, merk dat het een beetje meer gaat leven bij mij wat betreft een TP maar wil nog lang niet. Vind de hoop (al is die minimaal) best kut. Ik wil niet meer hopen om daarna teleurgesteld te worden. Maar wat had ik toch graag.... :(. Weet van ellende niet wat ik wil/moet doen. Slik al maanden geen vitaminen meer. Laat ik dat zo of toch weer wel. Al gaat het mis geef ik dat dan de schuld? Of heb ik er vrede mee om echt niks bijzonders te doen. Probeer wel meer op mijn eten te letten, wil echt stoppen met snoepen en snacken van ongezonde dingen. Meer bewegen e.d.

    Maar zelfs nu, met de pil, heb ik 3 zwangerschapstesten gedaan. Gevoelige borsten, 1 sliertje rode afscheiding en daarna alleen bruin (slik de pil door btw), krampjes. Heel Google geraadpleegd want ja, die weet alles. Lees veel oude berichten over zwangerschappen door de microgynon heen. Stiekem hoop je dat jij diegene bent ondanks slecht en weinig zaad. Maar nee, niks. En dat gewoon niet kunnen accepteren. Hopen dat er toch na een uur ineens een roze streep staat op je test. 1000x loeren, dit licht dat licht.. Dat zou toch aan moeten geven dat ik nog niet klaar ben voor kinderloosheid. Terwijl aan de andere kant we nu echt een leuk leven hebben, meer doen, minder rekening houden met, meer ontspannen. En ik mezelf weer helemaal top voel.

    Maar blijft dat zo, ook als ik straks na maanden een ontrekkingsbloeding krijg... ik mag stoppen met de pil wanneer ik wil. Bellen op cd 1 van de ontrekkingsbloeding en hop de laatste TP in. Welke natuurlijke cyclus word btw.. Word gek van mezelf. Maar stel het minimaal nog 3 maanden uit. Eerst lekker een festival en een paar dagen weg. Gezondheid wat meer op peil, vooral mentaal. Heb zo geen zin in de volgende negatieve test..

    Dat zijn even mijn gedachten ♥
     
  6. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Fijn om iets van je te lezen @Asil. Ik denk dat het helemaal geen gekke gedachten zijn. Zolang je de tp uitstelt, is er hoop dat het misschien wel gaat lukken. Als het mislukt dan zal dat veel verdriet doen, maar dan is het wel erg definitief (hoewel je dan waarschijnlijk alsnog op een spontane zwangerschap blijft hopen, als dat niet 100% is uitgesloten dan lijkt me dat iets dat altijd in je hoofd blijft zitten. Zoals je nu ook merkt met het doorslikken van de pil). Super lastige, verwarrende en normale gedachten allemaal, ik hoop dat de relatieve rust je goed doet en ga ervoor op een moment dat jij er klaar voor bent. Of dat nou volgende week of over 3 maanden is. Hoop doet leven. Dikke knuffel!
     
    Asil vindt dit leuk.
  7. Wondertje2020

    Wondertje2020 Fanatiek lid

    6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Asil heel herkenbaar hoor, ik sta te popelen om te mogen starten. Echt de allerlaatste poging.. dan hebben we echt alles eraan gedaan.
     
  8. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Hoop heel hard voor jullie dat dit de laatste goede poging word en dat kinderloosheid je toch bespaard blijft. Gun het jullie zo hard.
     
  9. Wondertje2020

    Wondertje2020 Fanatiek lid

    6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    ach zo lief, ik heb nu wel echt het gevoel dat ik me erbij neer kan leggen.. voor nu. Ben wel huiverig dat door de hormoonstimulatie ik weer vol in mijn emotie zit straks.
    Wij zijn nog niet zo lang bezig als jullie ik gun het jullie ook zo enorm, al die hoop in al die jaren.. en dan zo vaak zo dichtbij..
    wat jullie hebben moeten doorstaan is ongelooflijk..
     
  10. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Maar dat is het echt, die hormomen gooien je gevoel alle kanten op. Je bent gewoon niet rationeel dan. Maar hoop hard voor jullie voor een goed doel. Echt ♥
     
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    @Asil knuf! Ik snap je gedachtegang. Hopelijk ben je over 3 maanden wel op een punt van: ja, ik ben er nu klaar voor.
     
    Asil vindt dit leuk.
  12. Romytje

    Romytje Bekend lid

    20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    ♥♥♥♥ neem de tijd die je nodig hebt. Snap zo dat je geen zin hebt in die negatieve test als je je net weer wat lekkerder voelt.
     
  13. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    @Wondertje2020 heb je al een indicatie hoelang je nog op de wachtlijst moet staan?
     
  14. Wondertje2020

    Wondertje2020 Fanatiek lid

    6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    wat lief dat je t vraagt, ik weet nu nog niks hopelijk weet ik over een week meer, maar ben bang dat het mei wordt en weet niet of dat voor mij gaat lukken.. het is niet anders
     
  15. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Ik hoop ook met je mee dat je volgende week wat hoort. Lastig dat je niet weet waar je aan toe bent ook. Zit je met vakantie in mei?
     
  16. Wondertje2020

    Wondertje2020 Fanatiek lid

    6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Nee ivm werk..als t echt vervelend uitkomt dan gaat t me niet lukken..
     
  17. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Hmm ik hoop dat je nog deze maand dan terecht kan. En anders is het ook niet anders,maar zou wel jammer zijn als je het weer door moet schuiven
     
  18. Didi5555

    Didi5555 Bekend lid

    4 apr 2021
    541
    413
    63
    Vrouw
    @Wondertje2020, al wat voornomen van het zh? Misschien zelf even bellen & kijken of je al terecht kunt. Ik had het de vorige keer ook gedaan en gelukkig kon het.

    Eindelijk ontrekkingsbloeding hier! Ben op cd 3 begonnen met de pil. En heb volgende week een afspraak voor een echo om te kijken hoe het er uitziet van binnen wel of geen cyste?

    Weten jullie misschien of je kunt beginnen met prikken cd 9 of cd 10 icm de pil? Of moet je weer eerst menstrueren?
     
  19. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Ik duim voor je dat je een prachtig rustige echo hebt en dat je gelijk kunt starten (ik heb geen idee of t kan, zou wel mooi zijn dat je geen menstruatie hoeft af te wachten)
     
    Didi5555 vindt dit leuk.
  20. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Ik ben sinds vorige week "ongesteld" (Dag 160) lees ontrekkingsbloeding, terwijl ik nog aan de pil zit. Als we spotting mee rekenen dan al 3 weken. Ben het helemaal zat.
     

Deel Deze Pagina