Baby doet t uitstekend! Ik wisselend. Veel spanning in mijn lijf. Donderdag horen we of de hekkensluiter weer een jongen gaat worden of toch de eerste meid want mijn zus heeft 3 zonen. Heb er wel wat meer ruimte voor in mijn hoofd en ik hoop dat het ook helpt als ik er gerichter zoon of dochter tegen kan zeggen. Maar goed contrast blijft raar. T is wat t is. Ik hoop ook echt dat donderdag succesvol zal verlopen voor je. Anders kom ik wel tegen je aan schuren in de hoop dat zwanger raken besmettelijk is
Met mij gaat het momenteel slecht. Ik dacht dat negeren wel zou helpen, evenals de "ik verbloem alles wel even" maar helaas komt het heel hard terug. Zojuist gesprek gehad met de werkgever om een paar weken halve dagen te gaan werken tot alles weer een beetje gekalmeerd is en ik alles weer een beetje op een rijtje heb. De teleurstelling van de laatste TP was er toch 1 die al het gevoel heeft aangestoken. Vandaag de tijd om ongegeneerd te janken. Alles te voelen van wat is geweest en had kunnen zijn. De pijn van verlies en gemis. De frustratie van pillen en prikken en witte testen. Het los laten van de "wat als". En alles daar tussenin. Ik ben op, kapot en gebroken . Het leed wat bijna 10 jaar fertiliteitstraject heet.
Hele dikke knuffel voor jou. Helaas is verdriet en pijn niet iets wat zich aan de kant laat zetten dus heel fijn dat je nu de ruimte hebt gevonden om alles te voelen. Wat zwaar moet het zijn, heel veel sterkte
Een hele dikke knuffel. Wat is de wereld soms wreed. Al jouw dapperheid, moed en hoop had zooo beloond moeten worden.
Lieve @Asil ik vond het al verbazingwekkend knap hoe jij jezelf staande houdt. Maar jouw emoties mogen er ook zijn, nu komt alles eruit en ik denk dat het verstandig is om even gas terug te nemen qua werk. Heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel voor jou ❤️
Woorden vinden is heel lastig het komt ondanks dat ik je niet persoonlijk kan keihard binnen. Ik wens jouw ook heel veel sterkte toe en alle goeds in de toekomst. ps mijn account heb ik laten afsluiten. ik trek zp niet meer sorry.
Bijna 10 jaar in deze achtbaan waar niemand in wil stappen je maakt nu het laatste rondje. Dit is ook rouw je gevoelens mogen er zijn. Jij mag er zijn. Je moet hier dwars doorheen, je kan de pas niet afsnijden.goed dat je aan de bel hebt getrokken bij de werkgever. Het is ook loeizwaar.
Bedankt lieve meiden. Vandaag ben ik echt even bleh. Heb wel heerlijk gejankt. Maar voel gewoon even geen doel of vervulling op het moment en ben echt enorm uit gekeken op mijn werk. Persoonlijke problemen hebben + jezelf uit bed trekken om te gaan werken waar je niet wilt zijn maakt dat ik gewoon op ben.
Ahhh ❤️ Ja ik durf nu wel, denk ik! Vind het wel jammer dat Lilypie gestopt is want ik vind de rest zo lelijk haha. Maar wel handig.
En ik ben ook jarenlang in een baan blijven hangen waar ik het niet meer naar m’n zin had, maar de ‘wat als ik dan zwanger ben’ hield me altijd tegen. Achteraf wel jammer maar ook logisch, je zit op een vertrouwde plek, kan er eigenlijk geen stress van een nieuwe baan bij gebruiken. Want dat is ook pittig. Maar uiteindelijk kan het ook veel nieuwe energie geven, nieuwe omgeving, nieuwe collega’s, mogelijk heel ander werk. Ik gun het je echt om lekker op je plekje te zitten.
Er was iemand die had er 1 waar stond, my baby is now the size of... die vond ij ook erg leuk. Wat werk betreft, i know maar ze zijn zo lief en meegaand. Maar de uitdaging is weg. Gewoon even nadenken. Of liever niet wik gewoon lekker met mijn vent op de bank en onder een deken kruipen.
Het weer werkt nu ook niet mee qua gemoedstoestand, lange, donkere dagen. Kruip lekker tegen die vent van je onder een dekentje!! ❤️
Lieve @Asil , wat een weg leg jij toch af. En die hoort gewoon beloond te worden met het mooiste cadeau. Ik vind je een enorm dappere vrouw en ik gun het jullie zo hard. Ik blijf hier af en toe mee spieken. En ondanks dat ik hier niks meer te zoeken heb wil ik niet voorbij gaan zonder je heel veel kracht toe te wensen met je laatste terugplaatsing. En ik hoop dat je snel je lichtje vind in deze donkere tijd. Laat je maar even helemaal gaan en zorg goed voor jezelf. Het hele traject is al heftig genoeg en al helemaal als je er zo ontzettend lang voor onderweg bent. ♡♡