Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 5

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 28 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.306
    113
    Vrouw
    @Didi5555 hoe vind je het mentaal om weer te starten? Kan mij goed voorstellen dat je het ook heel eng vind om weer zwanger te raken na het verlies van jullie zoontje.... :( is er kans op herhaling?

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.306
    113
    Vrouw
    Haha nee menopur of gonal dat bedoel ik :p of iets van t andere pretpakket.

Die menstruatie kwam bij mij altijd te vroeg dus ik kan je niet helpen :p

3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    (Mijn status, cyclus dag 83.. )

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.306
    113
    Vrouw
    Good lord wat lang! Helemaal ontregeld dus :(

5. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.599
    4.452
    113
    Vrouw
    Lieve @Asil, je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen. En gek verhaal van die 2 katjes, mijn oudste kat wordt dit jaar 14 en heeft het nooit op kinderen gehad. Ik heb haar nu 12 jaar. De jongste kat wordt 10. Ging allebei prima toen zoon kwam, de oudste is sowieso niet erg aanhankelijk. Alleen voor man en mij en ze gaat zoon gewoon uit de weg. De jongste vindt het allemaal wel prima, ook al waren ze allebei dus geen kinderen gewend. Ze vluchtten altijd weg als er andere kinderen op bezoek kwamen. Maar waarom mogen ze pas in maart weg? Dan zijn ze al bijna een jaar. Het kittenseizoen misschien even afwachten en dan voor 2 jonkies gaan, als je dat ziet zitten. De katten hier mogen elkaar nog steeds niet dus als er ooit nieuwe katten komen dan zal ik er 2 uit hetzelfde nestje nemen.

@Knut10, spannend zeg! Ik vond de keizersnede qua lichamelijk herstel goed te doen. Alleen jammer dat het me later zoveel problemen heeft opgeleverd maar daar kan niemand iets aan doen.

@Didi5555 oh altijd hè, als je op je menstruatie zit te wachten dan komt het niet. En als je het niet wil dan komt het wel. Zo typisch. Heel veel succes met de nieuwe poging!

@GroeneBomen wat fijn dat je steeds wat meer opkrabbelt. Welke studie doe je? Veel succes!

Asil, Knut10 en Didi5555 vinden dit leuk.
  6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.306
    113
    Vrouw
    @Krv module arbeidsrecht

Asil vindt dit leuk.
  7. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.599
    4.452
    113
    Vrouw
    Hopelijk lukt het om het de komende maand af te ronden! Zet ‘m op!!

8. Didi5555

Didi5555 Bekend lid

4 apr 2021
    551
    414
    63
    Vrouw
    Ja, de artsen weten niet hoe groot de kans is dat het weer misgaat. Ook niet, hoe groot de kans is dat het goed gaat. Mentaal is echt moordend! Krijg daardoor paniekaanvallen, zo erg dat ok soms dood ga. Klinkt overdreven i know! Het is 10 maanden geleden en al die tijd hebben we moeten wachten. Ook ivm operatie endo. Ik wil niet meer wachten, voel me nutteloos. Ik word normaal ook altijd snel ongesteld, geen idee waarom nu niet.

Ik ben overgestapt van zh. Voorheen was het Memopur en nu met Gonal.

9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.306
    113
    Vrouw
    Ik vind het heel normaal dat je paniekaanvallen krijgt. Sucks dat je ze hebt natuurlijk. Ik weet hoe t voelt. Maar na zo'n verlies en rot traject waar je weer in bent gegooid is dat helemaal geen rare reactie helaas :( sterkte....

En gonal dus, hopelijk vloeit de rode rivier snel en mag je spuiten.

10. Didi5555

Didi5555 Bekend lid

4 apr 2021
    551
    414
    63
    Vrouw
    btw, scherp van je en reuze attent dat je erna vraagt. Ja, ben benieuwd of gonal ook aanslaat?! Thanks, ik hoop het ook.

GroeneBomen vindt dit leuk.
  11. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.004
    1.208
    113
    Vrouw
    Oef, dag 83 @Asil , alsof je lichaam zelf een verplichte pauze heeft ingelast. Frustrerend? Of niet?
    @Didi5555 Jeetje wat spannend. Lijkt me onwerkelijk om er zo aan te beginnen na wat je hebt meegemaakt. Ik had hele goede begeleiding in het ziekenhuis om om te gaan met het feit dat onze baby waarschijnlijk niet de 24 weken zou halen; nu makkelijk praten met 36 weken (tegen alle verwachtingen in). Maar ik heb erg veel gehad aan die steun van realistische hulpverleners, en kreeg ook echt goede handvaten om de tijd door te komen. Ook al begrijp ik ook dat het uiteraard niet hetzelfde is wat jij hebt doorgemaakt.
    @GroeneBomen wat goed om te lezen dat je weer aan het opkrabbelen bent! Jammer van dat budget; is er geen coulance regeling oid? De dwarsligging is voor mij niet oncomfortabel; kleine baby, ik bijna 2meter, ruimte zat. :roflmao:

Didi5555 vindt dit leuk.
  12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.306
    113
    Vrouw
    @Knut10 oooo jij hebt de lengte haha ik ben maar klein en zou dan ontploffen denk ik. Ik vind t nu al onprettig worden...

@Didi5555 pas goed op jezelf en ik hoop dat als je mag starten je het gevoel hebt toch weer wat controle terug hebt ipv maar wachten en wachten en wachten en wachten. En die paniekaanvallen zijn ook zo uitputtend :(

Didi5555 vindt dit leuk.
  13. Sientje811

19 nov 2022
    26
    9
    3
    Vrouw
    Ja is idd licht.. ik denk zelf ook te licht, maar die verdomde hoop is zo zwaar. Na 4 miskramen zou ik beter moeten weten toen had ik nog betere testen dan nu en toch die hoop op een wonder

14. Sientje811

19 nov 2022
    26
    9
    3
    Vrouw
    12, 13, 15 dpo en die beneden 17dpo

Bijgevoegde bestanden:

15. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    (Stiekem fijn aan het vinden dat er ineens zo vele geschreven word)

@Knut10, mijn broer 2.10, mijn neefje van 14 is al 1.95. Hij was 58 cm bij geboorte.
    Nicht en haar man beide 2 meter, zoon was 63 cm bij geboorte :)

@Krv wij hadden met onze 4 ook gedoog beleid hier en daar, 3 meiden, 1 jongen.
    Onze katten hebben nooit kleine kinderen over de vloer gehad, mijn neefje en nichtje waren al een stuk ouder en "voelen" dieren heel goed aan. En ook geen honden. Nog nooit van dichtbij gezien. Geen idee hoe ze ermee om zouden zijn gegaan. Dat wil ik nu anders doen.

Overigens zijn dit 2 katjes uit het asiel, gered met moederpoes en nog 2 kittens vandaar pas weg in maart.

En eerlijk, rationeel kan ik nu niet denken.

@Didi5555, gewoon een hele dikke knuffel! En ook voor jouw @GroeneBomen, het spijt me dat ik er niet meer voor je heb kunnen zijn, ik hoop dat je genoeg steun hebt kunnen vinden hier. En goed van je mbt je studie. Knap hoor!

@ paniekaanvallen, hier nog 1. Moet wel zeggen dat ze een stuk minder zijn. Ik kon niet naar buiten, het idee om naar de super te moeten maakte al hyperventilatie en paniekaanvallen met smeekbeden aan mijn vriend of II ajb niet hoefde en hij wilde gaan. Echt.. voelde me zo een zielig hoopje. Nu heb ik meer goede dan slechte dagen (deze even niet meegenomen)

16. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.599
    4.452
    113
    Vrouw
    Ik vind ze helaas ook wel te licht voor de termijn… ik heb hier geen goede ervaringen mee in het verleden :(

Sientje811 vindt dit leuk.
  17. Sientje811

19 nov 2022
    26
    9
    3
    Vrouw
    Ja.. dankje voor je reactie!

18. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.599
    4.452
    113
    Vrouw
    @Asil ach, de arme snoetjes ❤️ Hopelijk zijn de paniekaanvallen snel verleden tijd. Neem je tijd hè, ook wat betreft weer opbouwen met werk en solliciteren. Het hoeft niet allemaal tegelijk.

19. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.599
    4.452
    113
    Vrouw
    Veel sterkte hoor! Ik weet hoe zwaar het is. En bij elk streepje gaat je hart sneller slaan. Hebben jullie nog cryo’s over?

20. Sientje811

19 nov 2022
    26
    9
    3
    Vrouw
    Nee… maar twijfel om nog door te gaan met icsi want zwanger worden lijkt t probleem niet maar t zwanger blijven daar in tegen…

Deel Deze Pagina