Nou ongesteld dus vandaag CD 1 Ze vond de baarmoederslijmvlies nog een beetje dik. Mag vrijdag voor nog een echo bij de echoscopist die hebben een betere apparaat. Als het dan is goed is mag ik door voor een natuurlijke cyclus..
@2jongensmama : herkenbaar .. ik begrijp je teleurstelling..had vorige keer van de 9 eicellen ook “maar” 4 bevruchtingen. Wil jij het verder weten? Ik wilde toen niks weten dus wist pas na de testdatum aantal bevruchtingen. Ik wist niet dat je met ICSI zoveel meer kans op bevruchtingen had. @Sara190 : dat geeft weer perspectief! We gaan bijna gelijk op. @Gliss: ik heb juist de gesprekken met de coach afgezegd omdat het me eigenlijk weinig meer brengt. Het is het ventileren van mijn gedachten en daarna verbreek je de verbinding en is het nog steeds k*t.
Snap heel goed hoe je je voelt.. Heb ook zo vaak van die momenten van ik kap er mee. Maar als ik me weer een beetje weer goed voel wil ik toch weer door hoe zwaar het ook is pff. Makkelijk is het ckr niet wat wii allemaal meemaken! Digitale knuffel voor jouw en de rest!
ja.. ik begin op dag 8/9 met LH testen en dan bellen bij positieve test en dan 6 of 7 dagen daarna de cryo terugplaatsing bij blastocyste.
Ohw ze zei tegen mij je wordt dan vervolg met aantal echos totdat een eitje groot genoeg is dan krijg je op een geven moment ovitrelle en dan de terugplaatsing.. is dus anders dan bij jouw..
Bij onze eerste punctie was daar nog protocol om bij onbegrepen subfertiliteit standaard ICSI te doen, omdat je dan een verhoogde kans hebt dat IVF niet werkt. We mochten toen ook kiezen voor 50/50, maar omdat we al 5 jaar bezig waren, wilde we gewoon zekerheid. Bij de tweede punctie nooit meer over nagedacht en nu zeiden ze dus dat met IVF de kans op miskraam iets afneemt TOV ICSI. Dus hadden we zoiets van laten we dan 50/50 doen. Maar ja, IVF was dus 0 bevruchtingen. ICSI gelukkig nog 3. Ik zou voor ICSI gaan
Ik heb ook altijd natuurlijke cyclus en bij mij gaat het ook zo. Afhankelijk van hoe snel je eisprong meestal is dan langskomen voor echo. En dan ovitrelle als het groot genoeg is, dan 7 dagen later terugplaatsing overigens trouwens ook al paar keer gehad dat eisprong al ik gang was gezet. Ovulatie test toen in ziekenhuis gedaan. Dan was 6 dagen later de terugplaatsing
Heeft het lang geduurt? Normaal heb ik hrt tussen CD 14-17 maar nu na die miskraam weet k het natuurlijk niet..
Ik ben altijd heel snel, rond dag 12 eisprong al. Maar daar is iedereen anders in. Dan zullen ze je nu misschien op dag 10 laten komen?
@Do1981 en @Sara190 oh ik dacht dat in natuurlijke cyclus echt zonder hormoonstimulatie was. Blijkbaar met Ovitrelle of Pregnyl erbij valt dat toch nog onder natuurlijke cyclus.
Thanks meiden, weet nog niet welke dag terugkomen, gaan deze vrijdag dus weer kijken hopelijk is de baarmoederslijmvlies dan dun genoeg om te mogen starten..
Bij ons vertelden ze dit ook idd + dat ik kort zwanger ben geweest bij iui, daarom IVF. Maar ik ben zo bang dat er geen / heel weinig bevruchting zullen zijn en dan ben je meteen door de poging heen! Nadeel van ICSI was ook dat ze soms de eicel kapot maken begreep ik. Ik ga het er nog eens over hebben volgende keer. Misschien toch 50/50 ipv alleen IVF als er genoeg eicellen zijn
bij ons is in natuurlijke cyclus altijd zo. begreep laatst wel dat ze onderzoek gaan doen naar het zelf laten uitvoeren van ovulatie testen door vrouwen thuis. Dan hoef je denk ik helemaal niet meer langs te komen. Of misschien wel uitgangsecho oid. Maar die heb ik nu nooit. Alleen echo vanaf cd 7 dacht ik. Dan meestal 2 keer langskomen. Soms 1x, soms 3x En dan juiste moment trigger zetten. Maakt timing nog net iets preciezer. Maar dus ook paar keer zonder trigger gehad. Vroege miskraam in maart was zonder trigger, nu met. Voor mijn gevoel maakt het niet zo uit. Maar dat is persoonlijk
Jah ik zou dan met trigger krijgen ovitrelle.. hope dat ik door mag en ben benieuwd wat me lichaam zal doen zonder al die hormoon booost... Wan moest jij laten prikken voor HCG?
Ik vind het nu fijn dat ik maar 2 x hoef langs te komen (1 x cyclusdag 9/10 en 1 x cryo tp) ook ivm minder contact momenten op deze manier. Voelt veiliger. Ik heb ook onderzoeken gelezen dat het bij geen afwijkingen gevonden en een regelmatige cyclus ook niet nodig is bij cryo tp. En ik weet dan ook dat ik niet vals positief kan testen. Bovendien heeft mijn lichaam al genoeg “ geleden” met alle hormoonstimulatie en als de hormoonspiegels goed zijn hoef ik echt geen extra HCG injectie.
Denk ook dat het niet uitmaakt. Ik vind alleen mijn eisprong altijd lastig te vinden, dus heb voorkeur om het zo op te volgen. Zou niks voor mij zijn om dat zelf te moeten doen, haha. Als het goed voor je werkt is het top!