misschien ook even posten bij dat topic van de onduidelijke testen. Daar zitten een aantal dames met veel verstand hiervan wel raar, want hij lijkt aardig te knallen, maar kan misschien toch nog donkerder?
Op het randje denk ik! Die digitale heeft volgens mij sterker geconcentreerde.urine nodig. Dus die zal morgenochtend dan wel.positief zijn? Je streepjes zien er wel super goed uit!
Ja maar nog vroeger dan 10/11 dpo beginnen met vroeg testen is helemaal zinloos, dan heb ik nog knaltesten denk ik. Ga proberen te wachten tot zondag. Dan 13 dpo en 14 dagen na pregnyl.
dan zou het duidelijk moeten zijn denk ik wel. En dat vroeger beginnen zegt in eerste instantie natuurlijk niks. Het is het eruit testen wat je dan doet, dan moet het daarna weer oplopen. Heb ik de laatste 2 cryo terugplaatsingen gedaan en de 2e keer zag ik het dus weer oplopen. De 1e keer had ik daardoor toch valse hoop. Dus zou het eigenlijk niet aanraden om dat te doen. Wachten is beter, maar ook lastiger natuurlijk
Ja zeker, zeker met testen naast je op de bank die net binnen zijn Ik werd trouwens voorgaande keren gewoon ongesteld door de utro door , hooguit 2 dagen later. Mijn lf is 10, dus het kan ook nog dat ik dit weekend gewoon ongesteld wordt..
@Lisa280887 oeeh gefeliciteerd!! Hopen op een goede plakker!! @Gliss klinkt goed, hopelijk een goede punctie vrijdag @Wondertje2020 frustrerend he die testen. Lastig ook zo onduidelijk.. die laatste streep lijkt toch echt positief. Hoe zien de streepjes in de clearblue test eruit? Als positief zie ik daar ook altijd 2 dikke strepen. Hier ook ongeduldig op een ei aan het wachten. Kan er weer geen kaas van maken wanneer die moet komen. Ben ook weer dagelijks aan het testen. Duurt je ei langer na een mk? Ik woon overigens vlakbij de grens van Duitsland en België, we mogen daar nog gewoon tanken.
Ik heb ook altijd dat ik er ongesteld word voor de testdatum.. of nog erger OP de dag van de testdatum..
Snappen jullie nu waarom ik niet kapot ben van die Clearblue testen? 13 testen al gehad inclusief CB, ben nu echt wel testmoe! Bij de sensitesten zie je tenminste nog iets gebeuren... bij IUI hebben ze 2 pogingen mijn eisprong gemist dus wil echt niet met Ovitrelle opwekken..
Je testen zijn gewoon positief hoor! Ik heb dat ook een keer gehad en die van cb zei dus dat negatief was. De volgende dag in de avond werd hij ook positief. Die andere testen zijn gewoon iets gevoeliger, maar je kan er gewoon van uit gaan dat je ovulatietest positief is. Ik zal even een voorbeeld toevoegen. De volgende ochtend of Avond was die van cb ook positief.
Vandaag mag ik naar Duitsland voor mijn nk cellen en plasma cellen onderzoek en volgend week heb ik dan eindelijk na 5 maanden mijn behandelplan bespreking. Ik ben super zenuwachtig of ik meteen mag beginnen, nu dat ik 3 dagen na behandelplan ongesteld ga worden. Ik zou super erg balen als het niet kan, omdat ik uitslagen van onderzoek moet afwachten het kan me allemaal niet snel genoeg gaan. Maar ik weet ook dat ik het niet kan haasten en gewoon geduld moet hebben. Dat ik na al die jaren nog steeds niet doorheb dat ik hier geen controle over kan uitoefenen. Ben ook gewoon een ongeduldig persoon. is het al volgend week vrijdag? Haba
@Emma1995 : succes vandaag! Hartstikke spannend naar Duitsland. Is het lang rijden? Ik ga zo nog een ClearBlue doen.. ik vertrouw die testen niet...
Jemig @Wondertje2020 ik snap dat jij testmoe bent!! Wat een toer om tot een positieve te komen. De testen lijken wel echt te knallen en mega positief maar waarom doet cb dan niet mee!? @Emma1995 heel veel succes!! Denk dat we allemaal een beetje ongeduldig zijn in deze trajecten. Jajaja onderzoeken maar hopla en door want we willen een baby!!
@Betsies: ik word er idd helemaal gestoord van! De kliniek zegt nog 2 keer testen met ClearBlue .. gedaan.. ga maar uit van test 2 dan?