Je hebt nu 1 positieve CB en positieve streepjes testen toch? Ik zou dan toch van je piek uitgaan.. lastig zeg.
Ik ben altijd behoorlijk nuchter qua testen, positief is positief. Maar de ClearBlue was mijn bevestigingstest en dat systeem werkte voor mij. En nu met negatief positief en weer negatief van ClearBlue is mijn hele systeem van ovulatie traceren eigenlijk een beetje kwijt en daar word ik heel onrustig en onzeker van. Het gaat wel om een cryo terugplaatsing..
@Emma1995 succes vandaag! @Wondertje2020 wat lastig. Denk dat je hem als positief kunt beschouwen. Het is ook geen exacte wetenschap. Het schommelt rond de piek. Die is of net vannacht geweest of is vanmiddag. Dat zal voor de terugplaatsing toch niet veel uitmaken, want zal in al die gevallen op dezelfde dag worden gepland. Of ben ik dan te kort door de bocht?
Ik persoonlijk zou er gewoon van uit gaan dat de ovulatietest positief is, die st Ja heel lastig te zeggen, ik zou eigenlijk uitgaan van een positive ovulatietest. Ik weet niet of je rekbaar slijm hebt vlak voor ovulatie. Maar ik vjnd het erg lastig ..
Hij lijkt positief, misschien later op de dag nog eens testen.. EDIT: had even verder moeten lezen, ik zou ook uit gaan van de smiley.
Je stripjes zijn gewoon positief hoor en die laatste smiley ook. Ik ze eisprong komt eraan binnen 48 uur na die eerste echt positieve stripjestest
Ik moet vanmiddag en vanavond weer testen van de assistente met ClearBlue en kijken met sensitest of ie afloopt. Maar ik heb geen sensitesten meer.. Optie op woensdag cryo terugplaatsing. Edit: zondag was ie 15 mm dus zou wel moeten kunnen. Sorry ik kan hier zo niet tegen. @Gliss: heb een beetje hetzelfde als wat jij had met die ovulatie test toen het uitbleef ..maar door stomme 2 negatieve testen van de ClearBlue ben ik helemaal van slag. Als ik me nu ook al druk moet gaan maken om die rot ovulatie.. heb wel wat beters te doen!
Ja echt vet rot die onzekerheid en spanning! Je wil gewoon weten waar je aan toe bent. Als alles goed gaat hebben we teglijk tp
@Wondertje2020 misschien een rare vraag hoor maar waarom moet de ovulatie opgespoord worden. Ik heb nog nooit een cryo terugplaatsing gehad vandaar mijn vraag. En ondanks dat je die hebt gevonden, mag je dan nog zelf klussen of juist niet...
Geen rare vraag. Ik meet de ovulatie met LH testen omdat ik geen gebruik maak van hormoonstimulatie. Dus volledig in natuurlijke cyclus, ook zonder ovulatie trigger (Bijvoorbeeld Pregnyl of Ovitrelle). Bij positieve ovulatietest heb ik 7 dagen erna de cryo terugplaatsing. (2 dagen tot ovulatie + 5 dagen oude embryo) en ja, we mogen zelf klussen
Oh wat onzeker... heb je niet een andere batch van de clear blue's? Wat een gedoe voor je zeg. Dit maakt het er niet fijner op .
pfffff en de streepjes erop ? Misschien kan je morgen een echo krijgen? of overmorgen? Ze kunnen volgens mij zien of je net eisprong hebt gehad? en anders de folikel meten, dan weten ze ook wel of hij in de buurt komt of niet?
wel duidelijk dikker, maar ze drogen nooit zo mooi op, dus weet niet hoe realistisch. Jemig meid, ik heb echt met je te doen. Wat een ellende dit voor je. Heb je er aangedacht om het gewoon niet te doen deze maand?
Moet morgen komen voor echo en weer testen vanavond. Ik word hier echt helemaal gek van, waarom hebben ze me niet vandaag laten komen..
Jeetje wat irritant inderdaad, je lijkt er wel tegen aan te hangen als ik naar je testen kijk maar dat verklaard die smiley dan weer niet. En nog bedankt voor je uitleg. Hoop dat morgen meer duidelijkheid geeft.
Het komt goed meis, hoe lastig ook, hou vertrouwen. Ze kunnen morgen zien of je eisprong nog moet komen of al geweest is. En daarop plannen ze dan de tp. Je hebt nu door de natuurlijke cyclus echt wel even de tijd omdat je geen hormonen hoeft te gebruiken op specifieke tijdstippen. Probeer alleen vanavond en morgen ochtend op de normale tijd nog te testen en voor nu wat anders te gaan doen. Misschien wandelen om even het hoofd vrij te maken? Hier is het heerlijk weer (vanuit kantoor). Doe wat goed voelt hoor, maar je klinkt erg gespannen, denk goed om jezelf