Ja daar mag hij bij zijn, hij moet er sowieso zijn natuurlijk voor zijn aandeel Mag alleen niet bij de tp zijn. Dat vind ik echt stom. Hij wordt echt overal buiten gehouden, mag nergens mee naartoe. Merk dat hij dat moeilijk vindt. En dan ook niet bij dat ene positieve momentje, de tp. Het is niet anders, maar it really sucks
@Gliss: succes morgen met de punctie! Op naar mooie eicellen en bevruchtingen. En wat naar dat hij niet bij de tp mag zijn, mag hier ook niet .. liefs!
Oh meid ik voel je pijn.. hier mocht hij ook nergens mee naartoe. De kliniek leefde enorm mee maar zijn heel streng met de maatregelen. Hij mag niet eens mee met de eerste echo! We hebben met 6 weken een vroege echo in de kliniek maar met 7 weken al een afspraak staan bij de verloskundige. Daar mogen we wel samen. En of de kliniek dat goed vindt of niet boeit me echt even niet hoor! Dit moet je gewoon samen doen.
Nou bel jij ze dan even? Want mij is maandag verteld van niet. Die uitzonderingen gelden namelijk niet meer. Aangezien mijn vriend ook niet bij de punctie aanwezig was. Hij is gedurende het hele IVF traject niet in de kliniek geweest door dat rotvirus. Alleen met het startgesprek, maar toen golden die uitzonderingen nog. En dan volg je een donortraject, waarbij de partner er al zo ‘buiten’ staat. ja sorry hoor maar ik zeg het niet zomaar. Het is vreselijk om door die rotcorona alles alleen te moeten doen en alleen te mogen facetimen in de stoel. Ik heb keihard zitten janken toen ik maandag mck aan de telefoon had. Ik vind het vreselijk om die eerste echo alleen te moeten doen! Want wat als er slecht nieuws is? Daarom hebben we zsm ook een afspraak bij een verloskundige. Zodat we iig snel daarna alsnog samen een echo hebben. En iig iets hebben om samen naar uit te kijken, aangezien ik enorm tegen die echo bij mck op zie.
Dat hebben ze dan de laatste tijd helemaal niet gecommuniceerd. Ik krijg soms wel 2 nieuwsbrieven per dag, maar die informatie heb ik niet gehad. Lijkt me wel essentieel om te weten. En als dat zo is, dan doe ik de zwangerschapsecho niet in het MCK. Er zijn grenzen. Ik begrijp volledig je angst voor de eerste echo en als je in zo’n intensief traject niet eens samen daar naar toe mag.. ik vind het al klote dat hij volgende week niet mee mag naar de cryo tp. Maar in het ziekenhuis met spoedopname van bbz in maart moest ik ook naar de OK voor verwijdering embryo’s en eileider terwijl mijn man naar huis moest ivm Covid19 en lag ik op de afdeling gynaecologie en heb ik gedurende de opname 4 geboortes voorbij horen komen waarbij de partner wel aanwezig mocht zijn. Ik weet echt hoe het is om je alleen te voelen. Het was niet mijn intentie om je te kwetsen.. de info is blijkbaar niet duidelijk. Ik vind dit heel erg.
Toen wij het IVF traject ingestapt zijn hebben ze bij de startecho al aangegeven dat mijn partner nergens mee naartoe mag... Ik ben zelf ook enorm geneigd om die vroege echo daar af te zeggen maar wil wel de bevestiging dat het kleintje op de goeie plek zit. Mijn bbz was met 6 weken en die vroege echo nu ook. Ik twijfel enorm of ik de vk moet vragen om een echo een week eerder. Mijn gevoel is zo vreselijk nu bij die eerste echo alleen... Wat vreselijk dat jij dat hebt mee moeten maken... Ik was bij mijn bbz ook heel lang alleen. Dat verhaal staat ook ergens op het forum. Ook dat gevoel maakt dat dit mij nu zo tegenstaat!
@Lisa280887 : ik begrijp je gevoel volledig. Zij hebben mij hier nooit iets over verteld. Ik schrik hiervan. Krijg ik het zeker bij de cryo terugplaatsing te horen. Wat een betrokkenheid zeg. Ik zie alleen 1 zinnetje op de website staan.. sinds 1 oktober gelden geen uitzonderingen meer (en dat slaat dan op alleen naar de kliniek komen)
Kon toch niet laten om te testen met 11 dpo. Witter dan wit. Goed nieuws, hcg 10000 is er dus vrij vlot uit. Slecht nieuws is, niet zwanger . Balen hoor.. gelukkig dat we nog 2 cryos hebben naar had zo gehoopt die niet nodig te hebben.
Succes @Gliss met de punctie! En @Asil met de meting! En @Wondertje2020 met de echo en bloedprikken. Hopelijk kan er een tp gepland worden!
Onee Maar even: 11 dpo zou ook nog net te vroeg kunnen zijn toch? (zonder je valse hoop te willen geven). Toen ik zwanger was had ik op 11 dpo zo'n mega tuurstreep daf ie nagenoeg wit was, mijn man zag het niet. En 12 dpo een heeel licht streepje en 13dpo een duidelijke (lichte) streep. Terwijl ik dit type denk ik tegelijkertijd dat ik het zelf ook niet meer zou geloven op 11 dpo. Wat een dubbelstrijdigheid Dikke knuffel meis
Toch raar dat het allemaal zo verschillend is per ziekenhuis/kliniek. Bij @Gliss mag man dus wel mee. Bij jou en @Wondertje2020 niet. Bij ons mag man mee in uitslaap kamer, maar bij punctie zelf niet. bij eerste echo mag man voorlopig nog wel aanwezig zijn. Ik verwacht ook dat, dat voor maandag niet zal veranderen (met besmettingen die goede kant op gaan). Daar ben ik wel erg blij mee. Snap dat je dat heel naar vind Lisa. Terugplaatsing bij ons ook alleen. Dat was voor mij alleen niet zo erg eigenlijk. Zag dat echt als een soort van ‘procedure’. Grappig wel hoe iedereen dat weer anders beleefd
Ja zeker! Ik zou de punctie zo inruilen voor de tp! Punctie lijkt me vervelend maar zie ik als een medische ingreep en dat is meestal alleen. Daar praat de arts en verpleegkundig me wel doorheen. Ik vind de tp veel minder medisch, echt iets voor samen, dan wordt mogelijk je toekomstige kindje in je baarmoeder geplaatst. Zeker bijzonder hoe iedereen het anders ervaart
pfgg wat super kut, zonder je valse hoop te geven, is het niet te vroeg en kan hij nog positief worden? Of testte je de vorige keren ook op 11 dpo positief?