Ohhh meis koop alsjeblieft geen kruidvat early... die dingen testen altijd vals/positief! Enkel als je echt goed zwanger (rond 14dpo) en je hebt een dik vet kruis staan zijn ze positief. Ze sommeren dat je er 6 dagen voor je NOD mee kan testen maar slaan allemaal vals/positief uit. NOOIIT meer kopen deze! Koop dan de kruidvat 2v5 of de predictor early. Via Amazon zijn nu de first response testen te koop. Zijn gewoon predictor early's maar dan goedkoper (2 voor 10 euro oid).
Die theorie is ook zo, maar ik heb dus ook, heel dom, ovulatietesten gebruikt. Had ze besteld, 24 stuks en dacht what the heck, waarom niet kijken of ik ook LH in mijn urine heb in de LF fase.. dom dom dom natuurlijk. Maar elke dag een streep(je). Heb ik gister morgen wel voor het laatst gedaan hoor. Omdat ik gister mijn NOD zou hebben. En je kent de klappen van de zweep en de "in het echt is het streepje duidelijker". Kijk ik ben ook mega realistisch en wacht het allemaal gewoon lekker af en zie het weekend wel weer. Zal wel in het kader van de wetenschap mijn ovulatietestjes plaatsen
Is tot 1 september 17.00h en ook dit zegt alleen maar dat ik zelfs tot voor NOD LH in mijn urine heb. Wat leuk is om te weten maar heb er geen bal aan hahhaa
Dat snap ik en heb ook vergelijkingsmateriaal materiaal. Zie hier mijn testen van 2018 na TP. Embryo van 9 dagen. En die klopte wel. Is wel een MK geworden maar toch.
@Emma1995 : ik heb zelf wel die discussie gehad ook met mensen in het fertiliteitstraject voor een 2e kindje. Dat ik dan denk, je hebt al een kind dus staat nooit met lege handen en dat is anders dan kinderloos in het traject staan. Aan de andere kant kan ik mij nog moeilijk voorstellen hoe het is om een kind te hebben en weet ik dus niet wat ik mis. Maar dat is wel een andere insteek dan de opmerking van jouw vriendin, want in mijn situatie zit je beide in een fertiliteitstraject. Waar ik moe van word is: “oh ik ken via via vriendin die IVF en ICSI deed en uiteindelijk op de natuurlijke manier is zwanger geraakt.” Tja, wij hebben echt een medische indicatie dus de kans dat wij op de natuurlijke manier zwanger raken acht ik erg klein. Of “ Ik ken iemand en die was na de eerste keer ICSI zwanger en gaat nu al voor de 3e” , ja dat bestaat ook. Maar als het bij mij na zoveel terugplaatsingen niet wil lukken, voel ik me helemaal alsof er iets totaal mis met mij is.. want “ anderen” in hetzelfde traject raken wel binnen 2 terugplaatsingen zwanger. En zo’n opmerking bagatelliseert het traject.. alsof je “ het even zo doet”.. IVFje of ICSI en hup zwanger! De realiteit is zoveel anders.. je hoort zo vaak de succesverhalen.. Aan de andere kant wil ik juist wel weer dat succesverhaal zijn, dat de weg lang is en soms eenzaam.. maar dat je bij doorzetten uiteindelijk je droom bereikt. Het zou zo mooi zijn hè, ik heb een la vol met spulletjes (Babykleertjes, boekjes)toch al gekocht.. representeert voor mij de liefde voor het leven wat er nu nog niet is. Maar wel al een plekje heeft in mijn hart
Mooie testen! Maar de kruidvat testen zijn sinds vorigjaar niet meer wat ze geweest zijn (ik heb hem ook gedaan begin vorigjaar maar was toen wel al wat verder ).... Zo stond de predictor early een paar jaar geleden te boek als onbetrouwbaar en dat is nu momenteel bijna de meest betrouwbare test. Er staan heel veel topics op ZP met de kruidvat early test en ik geloof dat 9 van de 10 testen vals zijn... heel spijtig...
Heb ik zojuist ook gezien inderdaad, heb 2 jaar niet of nauwelijks getest en normaal na 1 x negatief denk ik "hup volgende ronde". Deze keer zo irritant, terwijl alles zegt op de testen het is niet zo (allemaal negatief en deze een vaag lijntje). Houd mijn lijf mij nu zo voor de gek. Maar misschien toch de invloed van acupunctuur... Heb de dagen wanneer de innesteling moest zijn, rugpijn gehad, menstruatiekramp en nog een scala aan dingen gehad. Heb ik echt werkelijk nooit. Dacht echt "nu al ongesteld worden wat vreemd". Maar niks. Heb normaal, op misschien 2-4 cyclussen na, altijd maar dan ook echt altijd pijnlijke en opgezette borsten ook toen ik wel zwanger was. Nu echt 0.0 in zoverre misschien 10 minuutjes op de dag dat ik een steekje heb of iets gevoeliger maar dat is het. Heel af en toe een vlaagje onderrug pijn, als ik het voel is het bijna al weg. Voor de rest altijd droog voor menstruatie, nu waterig, loopt er niet uit maar is er wel. En ik heb altijd menstruatie stoelgang, klinkt misschien gek maar dat is meestal de dag van en net voor de menstruatie en die heb ik eer gister al gehad en dacht echt, zal zo wel los breken. Maar niks. Voor de rest een steekje hier en daar maar dat is alles... Kan echt de acupunctuur zijn en maak mezelf ook niet gek maar vreemd is het wel. Geduld is een schone zaak. Tuurlijk lees je wel, ik had pas dagen na mijn NOD een licht streepje op een early test en ze is nu 2, of nooit voor je NOD testen, wacht tot een week na. Voor mezelf geloof ik daar niet zo in omdat ik bij allebei de MK's vrij snel positief testte... Maar ja dat waren wel MK's dus wat is nu normaal..
Betreft de testen, ik heb bij de eerste 4 IVF pogingen niet getest omdat menstruatie al doorkwam voor de testdatum. Zag ook nooit het nut van een zwangerschapstest als mijn cyclus was begonnen. Ik vertrouwde volledig op mijn lichaam. Totdat achteraf bleek dat ik een BBZ had, ik wist 3 uur dat ik zwanger was en daarna op de spoedeisende hulp en geopereerd. Dus ik moet nu altijd testen van de arts. Ik red het nu meestal tot dag 9 na de tp, dan kan ik me niet meer inhouden..
Ik hoop dat het wel wat is! Wat zou dat mooi zijn. Hoeveel dpo zit je nu? En dat laatste lees ik ook regelmatig. Heel eerlijk, ik denk dat de datum van de eisprong dan gewoon niet klopt. Die testen zeggen allemaal 99% nauwkeurig op datum X. Ik geloof ook dat, dat goed getest is. Er kan eens een uitzondering tussen zitten, maar meestal zal het gewoon een latere eisprong zijn geweest.
Dag 9 na terugplaatsing? Of 9 dpo? Dat eerste vind ik heel knap, haha. heeft voor mij overigens deels wel te maken met utrogestan. Ik wil daar zsm mee stoppen als het toch niets is. Gistermorgen nu de laatste genomen, wachten op menstruatie nu. Zal morgen of zaterdag wel komen. Dat hopen dat ik weer mee mag doen die ronde. Vrees van niet.
dag 9 na de tp.. ik haal net iets meer dan een week.. en meestal is de officiële testdatum 10-12 dagen. De ene arts zegt wat anders dan de andere. Ik gebruik bij cryo tp geen Ovitrelle of pregnyl dus ben dan niet bang voor vals positief. Bij verse tp ga ik wel uit van 12 dagen. succes, ik had laatste cryo tp ook utrogestan.. ga het niet meer doen. Mijn cyclus was daardoor 3 dagen langer voordat het doorkwam. Bij IVF1 kwam binnen 24 uur na stoppen met utrogestan de cyclus al door. Apart hoe dat verschilt.
Banner klopt niet, zal hem zo verwijderen.. Gemiddeld 28 dagen. Sinds jan 2019 tot nu heb ik 1 x een cyclus gehad van 25 en 1x van 32 , deze waren allebei in 2019. Langste in dit jaar is 29 dus dat is morgen. Kortste waren 26, afgelopen maand en de maand ervoor. Dus daarom zeg ik ook, afwachten maar ik snap het gewoon niet. En wat duren die dagen dan lang. En wat jouw betreft ook natuurlijk. Doorgaan met de utro terwijl je het nut niet echt ziet. Heb je nog getest? Ik had de laatste keer in 2018 een doorbraak bloeding door de utro heen. Maar ik snap heel erg het gevoel, laat het maar over zijn dan is het duidelijk en gedaan. Dat heb ik nu ook. Echt stom ook van mezelf dat ik me toch heb laten verleiden om al te testen. Tegen beter weten in, in dat geval. Joh het zal wel los lopen
Ja het is echt rot als je geen duidelijkheid hebt. Misschien komt het inderdaad door de accupunctuur, zou zomaar kunnen dat er daarmee iets getriggert is... Ik had afgelopen maand hetzelfde. Cryo tp gehad en positief getest. Helaas bij 4+6 bloedverlies dus biochemische zwangerschap. Wilde even geen poespas meer na 1,5 jaar lang continue hormonen spuiten/slikken/ovutesten, etc., dus geen ovutesten gebruikt en ook niet getempt..... Altijd een cyclus van 28/29 dagen (al heel mijn leven) met een eisprong op dag 14 of 15.... Dag 28... niks, 29... niks, 30... niks, testen... vaag streepje.... 31 niks, 32 niks, weer testen ....nog steeds vaag streepje, 33...niks, 34....niks.... weer testen .....weer vaag streepje... AHHHHHHHH....uiteindelijk op cyclusdag 37 mijn menstruatie, dus een cyclus van 36 dagen gehad Deze cyclus dus geen zere borsten, niet misselijk, waterige afscheiding. Allemaal dingen die ik normaal niet heb en met uitblijvende menstruatie dacht ik ook... zou het...? Maar nee... helaas. Je lichaam kan je zo vreselijk voor de gek houden... Nu ben ik wel begonnen met ander vitamines, dus wellicht heeft dat de weerslag op mijn cyclus gehad. Hopelijk deze cyclus weer gewoon normaal!
Das toch ook klote! Ik had met de MK's dus echt duidelijke testen en ook echt knaltesten daarna gehad. En nu zo K*T test. Dit zijn dan weer van die dagen dat ik denk shitzooi. Maar ga niet blijven hangen, heb ik echt geen zin in. Menstruatie zal wel later zijn, maar vind wel, lijf gooi die stomme luiken open en gaan. En dan op naar de volgende ronde . Misschien heb je het al eerder verteld hoor, maar die 6de ICSI is dat een nieuwe poging of nog een cryo?
Ik wordt anders al na 9 dagen ongesteld. Dus bij iui en cryo tp altijd iets gebruikt ter ondersteuning luteale fase. Ik ga dan met gebruik echt niet door tot testdatum van ziekenhuis. Daar zie ik het nut niet van in. Maar als je het niet hoeft te gebruiken lekker niet doen nee. waarom heb jij cryo eigenlijk zonder pregnyl/ovitrelle?
Ik had met mijn MA en biochemische ook prachtige testen, om jaloers op te worden, maar ja zulke testen zeggen achteraf gezien ook niets, net zo min als het wel of niet hebben van kwalen. Inderdaad gooi die sluizen maar open, dan kan je verder en is dat kleine beetje hoop wat je toch blijft hebben ook meteen weg en kan je weer vooruit kijken. Nieuwe cyclus, nieuwe kansen. De 6e ICSI wordt een nieuwe poging helaas.... Hadden uit ICSI 5 uiteindelijk 1 verse tp en 2 cryo's, maar de vriezer is leeg nu. Gaan deze maand eerst lekker op vakantie en gaan in oktober/november verder met ICSI 6.... al hoop ik dat er in de tussentijd een klein wonder mag gebeuren
Ja klopt! Ik had deze deal besteld (2x2 stuks voor € 16,-) -> https://www.amazon.de/First-Response-Step-Test-Pack/dp/B00UL95884/ref=mp_s_a_1_11?dchild=1&keywords=first+response+schwangerschaftstest&qid=1596731944&sprefix=first+&sr=8-11
thanks voor de tip! Krijg alleen de melding dat ie dit niet naar mijn adres in nl kan versturen. Hoe heb jij dat gedaan?
Ik heb ze al een tijdje (maandje ofzo) en ik kon ze gewoon thuis laten bezorgen... Misschien even een andere aanbieder zoeken, of via amazon.com: https://www.amazon.de/First-Response-Step-Test-Pack/dp/B00UL95884/ref=mp_s_a_1_11?dchild=1&keywords=first+response+schwangerschaftstest&qid=1596731944&sprefix=first+&sr=8-11