Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Asil, 19 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    @Asil je eist niets op hoor, zo is dat ook helemaal niet want wij kiezen om te reageren en ieder op haar manier. Het is jou gegund, je bent er altijd voor ons allemaal, met veel lieve en wijze woorden, dus ik ‘luister’ graag naar je!
    Je beschrijft het lot binnen de familie zo mooi, het lijkt wel een romantische film!! En dan ook nog de liefde voor je vriend! Prachtig! En dat daar soms dingen bij horen die het moeilijk maken, we ontkomen er niet aan. Al is die ‘uitdaging’ bij de een groter dan bij de ander. Ik wens je alleen maar moois, wijsheid en veel liefde en bovenal natuurlijk ook een kindje samen ❤️

Asil vindt dit leuk.
  2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Heb een topic aangemaakt bij lounge forum.. "deel hier je geluksmomentje van de dag" ik zou zeggen kom lekker delen!! Zulke dingen lezen maakt mij echt blij! En gewoon dat meiden even stil staan bij iets waar ze gelukkig van worden.

Emma1995 en Betsies vinden dit leuk.
  3. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte meis❤️❤️❤️

Do1981 vindt dit leuk.
  4. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    @Asil Meis wat ontzettend goed dat je dit deelt! Erover praten is vaak een eerste stap naar een oplossing❤️

Ik wil je een hele dikke knuffel geven en hoop echt dat ook jullie het geluk zullen vinden❤️

Asil vindt dit leuk.
  5. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Hier vandaag heel heftige middag gehad. Deel het omdat ik, mocht je ooit in deze omstandigheid komen, je dit weet.

zo’n 3 uur na inbrengen van de cytotec tabletten begon de kramp. Op een gegeven moment was het echt niet meer te doen. Ik heb echt geen enorme aansteller, maar heb zo’n 1,5 uur een continue wee gehad, vergelijkbaar aan een bevalling. Het was extreem heftig. Daarna zakte het gelukkig en begon het bloedverlies. Inmiddels ben ik al het weefsel volgens mij wel verloren. Inmiddels vooral brak gevoel en voel wel dat buik vandaag pijn heeft gedaan.

achteraf gezien vind in het raar dat ik geen serieuze pijnstillend heb meegekregen. Bij de meeste vrouwen verloopt het gelukkig niet zo. Maar indien wel, dan is het wel logisch om wat achter de hand te hebben.

mijn man was op het moment dat het begon niet thuis. Ook niet handig. Ik had de kracht niet om ibuprofen een etage lager te gaan halen en pcm werkte maar zeer matig.

het bloeden valt gelukkig mee. Was al paar dagen gestopt met de bloedverdunners gelukkig (anders had ik tot maandag moeten wachten met de cytotec zei gyn, had daarover al overlegd met internist, ivm weekend bezetting en risico bloeding). Dat is dan weer voordeel van goede stolling, over het algemeen weinig bloedverlies o_O:rolleyes:

ben blij dat dit deel weer voorbij is. Toch wel heel heftig allemaal. Je weet niet wat er komen gaat en de pijn overviel me wel echt.

6. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    #2986 Asil, 13 nov 2020
    Laatst bewerkt: 13 nov 2020
    Net wel een beetje woorden gehad, ben gewoon echt heel emotioneel, misschien toch de ovitrelle. Hij zegt ook, terecht, maar je praat nooit ergens rustig over, je gooit er meteen verwijten in. En dat klopt. Dat doe ik, vaak. Hij zegt als we nou eens gewoon praten over die capsules en andere vitaminen. Zal mij benieuwen. In ieder geval niet vanavond. Heb gezegd dat hij moet stoppen met lullig doen, ben moe en verdrietig. Hij is gelijk gestopt en heb een dikke kus gehad.

EDIT: kreeg ook nog een sorry lieverd, dikke knuffel, 2 handen op mijn buik en fluisterde in mijn oor, word maar lekker bevrucht eitjes, en ik snap dat je teleurgesteld bent. Dit doet hij echt nooit!!!

Betsies en Wondertje2020 vinden dit leuk.
  7. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Do1981: wat een rot dag voor jou vandaag en wat lijkt me dat traumatisch. Hadden ze gezegd dat het zo snel op kon komen? En spoel je het dan gewoon allemaal weg? Ik was in paniek geraakt.. Ik krijg er kippenvel van.. hoe gaat het nu?
    Sorry als ik te confronterende vragen stel.

Do1981 vindt dit leuk.
  8. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Helaas herkenbaar. Wat naar meid dat je zo een pijn hebt gehad. ♡

Do1981 vindt dit leuk.
  9. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    @Do1981 wat heftig!! Echt zo erg dat je dan ook nog zo een lichamelijke pijn door moet waar je ook niet op voorbereid bent. Leef met je mee, kippenvel!!! Knuffels, hele dikke voorzichtige knuffels!!

@Asil wel fijn dat je het er al over hebt kunnen hebben. Lastig dat er verwijten komen maar wel fijn te lezen dat hij je dan zo goed kent, jullie elkaar en jij ook jezelf zo goed kent! Na de dikke kus hopelijk een goed vervolg!

Do1981 en Asil vinden dit leuk.
  10. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    @Do1981 jeetje meis wat heftig! Hoop dat je het ergste nu gehad hebt. Dikke knuffel!

Do1981 vindt dit leuk.
  11. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Do1981 lieverd wat verdrietig. Ik krijg er ook tranen in mijn ogen van. Kan me zo goed voorstellen wat je voelt. Ik hoop voor je dat je goed afscheid kunt nemen en dat het een plekje kan krijgen.

Do1981 vindt dit leuk.
  12. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Vraagje: iemand ervaring met pregnyl 10.000? Ik ben ovitrelke gewend en dat was meestal op 9 of 10 dpo eruit.
    Maar dit is natuurlijk wel een hogere dosering. Twijfel nu een beetje of Ik morgen een test zal doen 8 dpo (10 -9,5- dagen na pregnyl) om te zien of de pregnyl eruit is en dan eventueel doortasten. Dus niet om te zien of ik zwanger ben, want dat is te vroeg, maar om zeker te weten dat als ik een paar dagen later test geen vals positieve test krijg.. Dat heb ik gelijk met iui 1 gehad en dat was echt een mega mindfuck (was 13 dpo toen lichte maar duidelijke streep en 14 dpo blanco)

13. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @catlady : hoe is het met jou? Weet je al meer over waar je traject gaat starten?

14. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Asil knap dat je je verhaal zo durft te delen. Wat moet jij je nu rot voelen. Een tweestrijd om u tegen te zeggen. Ik wil je digitaal veel liefde sturen en hopen dat jullie er uit komen.
    Je zit vast niet op ongevraagd advies te wachten. Maar de bupropion die ik gebruik word ook bij adhd gebruikt, vooral degenen die niet tegen ritalin kunnen. Is misschien nog het proberen waard om wat over te lezen :) het is alleen even 2 weken afzien door de opbouwperiode heen.

Asil vindt dit leuk.
  15. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113
    Sterkte @Do1981 dikke knuffel. Miskramen zijn zo heftig! Herkenbaar verhaal ook helaas ja. Goed voor jezelf zorgen meid.

Do1981 vindt dit leuk.
  16. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113
    Ik heb ervaring! Ik had op 11 dpo een witte predictor en op de sensitest was nog een schaduw lijntje te zien. 8 dpo is wel echt erg vroeg. Maar je moet doen wat voor jou goed voelt!

Gliss vindt dit leuk.
  17. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113
    Fijn dat jullie even hebben kunnen praten en dat hij zulke lieve knuffels gaf!

Asil vindt dit leuk.
  18. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Dank dames.

@Asil en @2jongensmama wat naar dat het herkenbaar is. Wel fijn dat jullie dat delen. Toch prettig om te horen dat het bij andere vrouwen ook zo verliep.

@Wondertje2020 geen gekke vraag hoor. Ik had hier vooraf ook over nagedacht maar wist het niet zo goed. Ook niet echt moeite gedaan om iets op te vangen ofzo. Zag mijzelf niet met een zeef op het toilet zitten. Ik dacht ‘ik zie het wel’. Toevallig het stuk weefsel wel op kunnen vangen. Ik denk dat, dat de vruchtzak was. De vrucht zou daar dan ergens in verborgen moeten zitten. Maar die was nog maar iets van 2 a 3 mm, dus kun je amper zien. Ik had het op een toiletpapiertje opgevangen en goed bekeken en toen voelde het voor mij prima om in toilet te gooien. Achteraf bedacht ik me dat ik een foto had kunnen nemen.

gelukkig verder geen krampen meer gehad. Nu bloedverlies als een heftige menstruatie, wel redelijk wat stolsels, dat heb ik normaal nooit. Maar alleen maar goed. Dat betekent dat alles lekker los aan het komen is.
    Hopelijk alles snel over en dan lekker korte cyclus zodat ik snel weer kan starten.

over 2 weken nog controle echo of het schoon is. Wel jammer dat, dat zo ver weg is. Ze zei dat, dat het beste is omdat je voor die tijd soms nog niet helemaal goed beeld hebt. (Als het niet op gang zou komen zou ik natuurlijk wel eerder moeten komen)

19. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113
    Belangrijk is nu goed voor jezelf zorgen. Verloop van miskramen gaat vaak gepaard met heftige pijnen. Denk dat je lichaam zo ook een soort van afscheid neemt. Ofzo.. praat ik mezelf in ieder geval aan.

Maar echt goed slapen, lichamelijk echt even rust nemen, goed eten. Dikke knuffel.

Do1981 vindt dit leuk.
  20. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Ik had de mijne ook opgevangen op een toilet papiertje, was echt een vruchtzakje. Twijfelde om het open te maken. Heb afscheid genomen en doorgespoeld. Maar ik he echt heel erg gebloed. Heb zelfs medicatie gehad km het bloeden te stoppen allerdikste maandverband was ik met 3 kwartier doorheen. Meid echt voel met je mee.

Deel Deze Pagina