Echt prachtig hoe je jullie love story beschrijft.❤️ Doet me denken aan zo een film, met Michiel huisman( hartjes ogen). Ik weet niet meer wie dat zei maar geloof me in elke relatie is er een uitdaging bij de een wat minder als bij de ander. Zolang je er maar samen uit kan komen. En even een baaldag is echt niet erg. Ik zie ook dat jullie vandaag nog goed hebben kunnen praten. Bedankt voor het delen❤️
oh do.. wat heftig.. wat vreselijk dat je zoveel pijn heb gehad. Ik hoop dat als jij en je lichaam er weer klaar voor bent je snel verder kan.
8 dpo, 10 dagen na pregnyl toch even een testje gedaan. Pregnyl is er bijna uit, heel in de verte een tuurstreepje, dus dat is mooi. M'n borsten zijn ook wat minder gevoelig dus die kwamen niet alleen van de utrogestan maar ook van de pregnyl blijkbaar. Gok dat de test morgen blanco zal zijn, dat vind ik fijn want als ik dan eind vd week mag testen is ie iig niet vals positief.
Ik heb nog steeds niet helemaal besloten.. Ik mag de 22e, zondag, maar dat is 16 dpo en slaat dus nergens op naar mijn mening. Vr 20e is 14 dpo ('NOD') maar dat is de uitgerekende datum van miskraam maart en ik weet niet of ik die dag nog beladener wil maken. Di en do moet ik naar kantoor (rest thuis) en vind ik het niet fijn. Dus ik weet het nog even niet zo goed. Misschien ga ik wel op/afloop testen vanaf nu dan is de evt teleurstelling er niet in 1x maar voel ik hem aankomen.. Ik bedoel als ie op 10/11/12 dpo nog blanco is dan weet ik genoeg
Ik heb nog een vraag. Stel dat,een verse TP mislukt, kun je dan in principe meteen door met een cryo tp in de nieuwe cyclus als je ongesteld bent geworden (even los van of er plek is en hoe je je voelt?) en maakt het dan nog verschil of dat wel/niet in de natuurlijke cyclus is?
Je kan niet meteen door! Kunstmatige cyclus mag sowieso niet en je krijgt eerst een beleids/evaluatie gesprek. Dus als je kunstmatige cyclus wilt niet je sowieso overslaan en in de natuurlijke cyclus hangt van je gesprek af. Maar in principe moet je er vanuit gaan dat je een rustmaand hebt. Wij hebben nu donderdag dat gesprek en ik zit dan ruim voor m'n eisprong dus ik verwacht wel een beetje dat we in natuurlijke cyclus mogen proberen , behalve als ze aanraden even een rustmaand te hebben. Ik had met de menstruatie echt mega pijn in m'n eierstokken. Geen idee wat ze gaan zeggen donderdag..
Spannend. Ik test in principe altijd 11 dpo. Negatief is de kans super klein dat het nog positief wordt maar door het beetje hoop land het wat zachter ofzo. Fijn dat de pregnyl er al uit is!
Ha dames, even een meeleesreactie. @Do1981 shit wat heftig... ik hoop dat het vandaag wat beter gaat. @Asil wat lastige situatie... ik herken het wel van een familielid, hij is nooit getest oid maar vrij zeker dat hij ook adhd heeft en hij gebruikt ook altijd wiet voor concentratie. In zijn geval gelukkig geen kinderwens. Kan me voorstellen dat het veelvuldig gebruik de toch af en toe al lage scores wel lager maakt. Maar aan de andere kant, als je toch al behandelindicatie hebt, dan is het wellicht wel voldoende? Hier: hebben we een pleeghónd erbij! Voorlopig, afhankelijk van onze hond mag hij wellicht blijven, maar doel is gastgezin en dat hij door anderen wordt geadopteerd. Dus dat leidt de aandacht goed af Net zo spannend als een pleegkind denk ik... zo voelt het iig voor mij nu! Maar hij ligt nu lekker te slapen.
Had zelf vroeger nooit getest of de ovitrelle uit je lichaam is. Dus vandaag even gedaan. Kan natuurlijk helemaal niet zwanger zijn ivm iui gister. Woensdag avond 22.00u ovitrelle, net getest. Das nog een beste streep binnen 1 minuut. Hopenlijk over 2 weken nog zo een streep.
Ovitrelle was er bij mij meestal 9-10 dagen na zetten eruit en 1x pas 13 dagen. Je weet het zeker als je vanaf nu elke dag test tot de dag dat ie blanco is of weer gaat oplopen
Mee eens hoor, was meer nieuwsgierig. Ga ook echt niet eerder testen. Had met mijn 2 zwangerschappen met 11/12 een vaag streepje en die liepen daarna op. Neemt niet weg dat ik deze op mijn telefoon uiteraard gebruik om te visualiseren. Dit is allemaal al weer lang geleden en kan mijn die krampen echt niet herinneren. Sinds na de iui alleen maar kramp in mijn baarmoeder en nu ook lage onderrug. Heb beslist morgen pas met die LF ondersteuning te beginnen. Ik twijfelde echt, en twijfel nog trouwens of ik het überhaupt ga nemen. Zit niet echt te wachten op die valse signalen. Staat duidelijk, gevoelige borsten, misselijk en hoofdpijn.. kan ik echt niet gebruiken als ik aan het werk ben. Natuurlijk wel als het van een zwangerschap komt.. maar als het nep is. Wil ik mezelf dat dan wel aandoen.. als mijn cyclus 26 dagen is. Wat ik wel eens heb dan is de LF 8 dagen. Als die 28 is zoals bijna altijd dan 10 dagen en bij 30 dagen 12 dus ja ga ik het gokken of niet... Heb er zelf om gevraagd maar begin toch te twijfelen.
Ja meestal als ik op 11 of 12 dpo test dan weet ik meestal genoeg en dan heb ik er gek genoeg ook meer vrede mee?? Heel weird. Ik zou denk ik niet kunnen wachten hahah
Deze nu na 5 min. Kan wel stellen dat die ovitrelle lang blijft hangen denk ik dus moet echt de verleiding weerstaan eerder te testen om teleurstelling te voorkomen. Man, dit is dan toch wel weer spannend, aan 1 kant wil ik alle vertrouwen hebben maar aan de andere kant ook mezelf beschermen. Merk wel echt de naweeën van die stomme prik hoor. Begrijp nu volledig weer waarop mijn vriend het de heksenprik noemde.
Hier op dag 10 na ovitrelle getest en de test was toen wit. Heel logisch dat je nu deze streep hebt zo snel na de ovitrelle! edit: ik zie nu je volgende foto. Das zeker een flinke streep! Ik had elke keer lichte strepen. Maar dus wel tot 10 dagen erna! Wel met een andere test, misschien maakt dat nog verschil
Bizar he, en die krampen Lisa, ik kan mij wel een beetje kramp herinneren. Maar dit is echt super zeurderig... dit heb ik normaal zelf tussen 5 en 7 dpo. En dan is het weer weg. Heb jij toenertijd nog LF ondersteuning genomen, misschien heb je het al eens gezegd hoor maar is het niet blijven hangen.
Joh elke IUI was bij mij weer anders... die krampen vlak na een iui schijnen weer heel normaal te zijn. Je baarmoeder reageert dan op het ‘lichaamsvreemde’ wat er ineens inzit. ik heb bij de allerlaatste iui (9) utrogestan gebruikt. Iui was verder in natuurlijke cyclus omdat mijn cyclus gewoon prima is. Maar bij een iui ronde was mijn lf te kort. Heel gek! Want normaal had ik dat niet, werd ik gewoon 2 weken na eisprong ongesteld. Alleen na een iui werd ik op 9/10 dpo al ongesteld. Ook al een keer op 7 dpo. De utrogestan stelde voor mij wel de menstruatie uit.
Thanks ik heb duphaston voor geschreven gekregen. Volgens mij moet ik zondag beginnen maar twijfel, gezien de bijwerkingen die dan ook weer op een zwangerschap kunnen duiden.. als mijn cyclus 26 dagen is dan is mijn lf 8 maar als deze 28 is dan is die 10 en dat is ok..
Volgens mijn app is donderdag al mijn menstruatie (NOD) dus als ik vrijdagochtend test dan ben ik vroeg genoeg. En dan is over een week al de officiële testdatum.